לק שיק (צילום: אלון גנון)
לק שיק (צילום: אלון גנון)

קפה, קרפ, לק ומה שביניהם

מוצרים חדשים על המדף שכדאי להכיר. והפעם: מסע קפה מסביב לעולם, מחבת להכנת קרפ, חומוס ללא תוספת שמן ויותר טחינה גולמית, ויוגורט פרו מועשר בחלבון

פורסם בתאריך: 12.9.18 14:30

-->

נספרסו מזמינה את אוהבי הקפה למסע מסביב לעולם לגילוי מקורות הקפה ושיטות עיבוד עם השקה שלMaster Origin  – קולקציה של חמש תערובות ייחודיות שפותחו בשיתוף מגדלי קפה מקומיים בטכניקות עיבוד אופייניות לארץ המוצא: אתיופיה, אינדונזיה, ניקרגואה, הודו וקולומביה. חמשת התערובות מצטרפות למגוון התערובות הקבועות של החברה, שיעלה בעקבות הצטרפותם ל 25 תערובות. כדי להרכיב את כל אחת מתערובות 'Master Origin' סרקו מומחי הקפה של נספרסו מן ההרים המיוערים של סומטרה ועד לשפלה של ניקרגואה, כדי למצוא את אזורי הגידול הטובים ביותר. בתוך כל אזור נבחר, יצרה נספרסו שותפות עם חקלאי הקפה הטובים ביותר ויחד התאמנו לכל גידול קפה, את שיטת העיבוד המתאימה לו, וזאת במטרה ליצור ארומות וטעמים חדשים ומרתקים. תערובת הקפה מאתיופיה, מורכבת מפולי הקפה שנגרפו ידנית מדי שעה כדי להבטיח ייבוש אחיד. בקולומביה, זמן הקציר האופייני נדחה לקצה גבול היכולת – כל דובדבן קפה נשאר על העץ, עד הגיעו בדיוק לגוון הסגול העמוק הרצוי והמתאים לקטיף בציר מאוחר. בסומטרה, אינדונזיה, השתמשו החקלאים בשיטת עיבוד רטוב הנחשבת לשיטת עיבוד מסורתית של האזור, ובניקרגואה נבחרה שיטת עיבוד הקרויה BLACK HONEY, שמשמעותה ייבוש של פולי הקפה, עם ציפת הפרי הטבעית שלהן, כך שפולי הקפה סופגים בתהליך הייבוש את הסוכרים הטבעיים של הפרי. תערובת הודו עובדה בשיטת "מונסון", שיטה המחקה את תהליך עתיק היומין בו פולי הקפה שהועברו בסירות לאירופה, נחשפו לרוחות המונסון וכתוצאה מהלחות ותנאי מזג האוויר, נוצרו טעמים חדשים וייחודיים.

מחיר שרוול: 24.40 שקלים. ניתן להשיג באתר נספרסו, בטל': 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

נספרסו (צילום: יח"צ)

נספרסו (צילום: יח"צ)

 

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן השיקה לרגל החגים מחבת ייעודית להכנת קרפ מסדרת Bio-Stone של המותג ARCOSTEEL. מדובר במחבת עגולה דקה, בקוטר 30 ס"מ, המגיעה יחד עם מרדד עץ תואם להכנת הקרפ. המחבת החדשה בעלת שלוש שכבות של ציפוי  Bio-Stoneחזק ועמיד המונע הידבקות, המאפשר בישול קל ובריא במינימום שמן. בנוסף, המחבת מאופיינת בפיזור והולכת חום שווה בזמן הבישול, כך שניתן להכין את הקרפ בחום נמוך ולחסוך בגז וחשמל. המחבת בעלת ידית ארגונומית נוחה שאינה מתחממת ומומלצת להכנת קרפ צרפתי, בלינצ'ס גבינה ועוד. מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, קלה לניקוי ועמידה במדיח כלים.

מחיר: 159 שקלים (כולל 12 שנות אחריות) ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

מחבת לקרפ (צילום: יוסי פונס)

מחבת לקרפ (צילום: יוסי פונס)

 

ב"אחלה" מקבוצת שטראוס שינו את המתכון ב-40 מוצרי חומוס, עם הוצאת השמן המוסף והוספת טחינה גולמית. כעת מקור השומן בחומוס אחלה הוא מהטחינה הגולמית בלבד חומוס אחלה מכיל 63% חומוס מבושל, 17% טחינה גולמית, מים, תבלינים, מלח ולימון, בדיוק כמו בחומוסייה. לשמירה על בטיחות המוצר מוסף ממש מעט חומר משמר (0.15%).

יניב גור אריה, השף של אחלה: "אנחנו עובדים בשטראוס בחומוסייה הכי גדולה בעולם. המהלך של אחלה מתחיל בחומרי הגלם. אנחנו קונים רק חומוס ישראלי ובוחרים את הטחינה הגולמית הכי איכותית. החקלאים שלנו יחד עם האגרונומים עושים מאמצים אדירים כדי שנקבל את חומר גלם הטוב ביותר".

מחיר: 11.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חומוס אחלה (צילום: סטודיו שטראוס)

חומוס אחלה (צילום: סטודיו שטראוס)

דנונה משיקה יוגורט פרו מועשר בחלבון במרקם קרמי במיוחד בשני טעמים: תות ואפרסק. בדנונה פרו קרמי 12 גרם חלבון לעומת 10 גרם חלבון הקיים בדנונה פרו בגביע הרחב. הסדרה החדשה מהווה פתרון אידאלי לעוסקים בפעילות גופנית מסוגים שונים המחפשים פתרון טעים, נוח וזמין לצריכת החלבון היומית ובמיוחד לאוהבי המרקם הקרמי והמפנק יותר.

מחיר: 4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

דנונה פרוגורט תות (צילום: שיק דיזיין)

דנונה פרוגורט תות (צילום: שיק דיזיין)

 

רגע לפני שהסתיו יבקר פה, ולמרות שהימים עדיין חמים ולוהטים, השיק מותג הלקים הפופולארי CHIC פלטת גוונים פסטלית, קרירה וצוננת במהדורה מוגבלת. הגוונים הפסטלים בהגדרתם הם גוונים המורכבים מנוכחות גבוהה של מעל 50% צבע לבן בהרכבו של הגוון. הפלטה הפסטלית של שיק מציעה שישה גווני פסטל של אפרפר, תכלת, ירוק סלאדין, סגול לילך, ורוד בייבי וכן גוון לבן אבן.

מחיר: 19 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

לק שיק (צילום: אלון גנון)

לק שיק (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר