שוקולד מריר אגו (צילום: סטודיו פליי)
שוקולד מריר אגו (צילום: סטודיו פליי)

מתיק בעיצוב אישי ועד בירות פרימיום חדשות

מוצרים חדשים על המדף שכדאי להכיר. והפעם: תיק אחד עם אינספור וריאציות, שוקולד מריר ב-4 טעמים, בונבוניירות לחג, ג'ל עיניים עם פטנט פורץ דרך, ובירות פרמיום חדשות

פורסם בתאריך: 5.9.18 07:46

-->

Upixel ישראל, המשווקת קלמרים, תיקי גן ותיקים לחזרה לבית הספר, מאפשרת לכל ילד לעצב תיק בעיצוב ייחודי – Tailor made, באמצעות פטנט בינלאומי המאפשר הצמדת שבבי PIXEL צבעוניים על גבי לוח סיליקון בצורה בטיחותית ופשוטה המונעת את נפילתם. בכל רגע נתון ובכל מקום ניתן לעצב ולשנות במספר דקות את מעטפת התיק לאינספור וריאציות, החל מתגי שמות, דמויות מצוירות, או כל שילוב אחר בצבעוניות מגוונת. כל אלה מסבירים את סיפור הצלחתו של המותג אשר מככב בלמעלה מ-42 מדינות בעולם.

קולקציית מוצרי חזרה לבית הספר של Upixel מורכבת מתיקי גב, תיקי צד, קלמרים, פאוצ'ים, כיסויים לטאבלטים ולטלפונים ניידים בצבעוניות עשירה ובגדלים משתנים בהתאם לצרכי הילד. הקולקציה מותאמת לילדים מגיל 3 ומעלה. המוצרים הנם ירוקים, ניתנים לניקוי בקלות ועומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם מבחינת איכות החומר.

מחיר: 70-249 שקלים. ניתן להשיג בחנות האונליין www.upixel.co.il.

Upixel Israel תיקים לבית הספר ולגן (צילום: פארלי הירשנזון)

Upixel Israel תיקים לבית הספר ולגן (צילום: פארלי הירשנזון)

 

חברת כרמית מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרת טבלאות שוקולד פרימיום, שוקולד מריר איכותי המכילה 70% מוצקי קקאו חדשה ב- 4 טעמים: קלאסי, תפוז, פטל וקפה. השוקולד עשויי מפולי קקאו מובחרים ממערב אפריקה ודרום אסיה העשירים בטעמם. המוצרים הינם ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני, עם תו ויגן פרנדלי.

מחיר: 7.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

שוקולד מריר אגו (צילום: סטודיו פליי)

שוקולד מריר אגו (צילום: סטודיו פליי)

 

מותג הדרמוקוסמטיקה הצרפתי' ביודרמה' מצרף אל סדרת Sensibio הייעודית לעור רגיש את Sensibio Eye – ג'ל עיניים בעל מנגנון פעולה ביולוגי המגביר את סף הסבילות של העור באזור רגיש זה ומעצים את עמידותו בפני גורמים מזיקים. הג'ל מרגיע מיד תחושות של אי נוחות וגירוי באזור העיניים, מפחית נפיחות ומצמצם הופעת קמטים. מתאים לשימוש עם איפור ומתאים לעור רגיש. המוצר מוגן בפטנט על פריצת דרך ביולוגית המעכבת ייצור מולקולות פרו-דלקתיות. בכך הוא הופך את העור לפחות חשוף לנזקי הסביבה ופחות תגובתי.

מחיר (15 מ"ל): 125 שקלים. ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם.

סנסביו במרקם ג'ל לעיניים (צילום: אלון גנון)

חברת ליימן שליסל מציעה מגוון בונבוניירות מרסי במחירי מבצע לכבוד ראש השנה. בונבוניירת מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית של 250 גרם (21.90 שקלים) ובאריזת חג של 400 גרם (44.90 שקלים). כל אחת מכילה אצבעות שוקולד ב-8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר איכותיים. בונבוניירת מרסי חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב משובח בארבעה טעמים שונים: חלב, קרם נוגט, קרם אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של 21.90 שקלים. בונבוניירת מרסי מריר באריזה החומה, בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים, המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה בארבעה טעמים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של 21.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

מרסי לראש השנה (צילום: אפרת אשל)

 

טמפו משיקה בירות פרמיום חדשות ומייבאת לראשונה לישראל ארבעה מותגי בירות מרחבי העולם:

DESPERADOS – בירה לאגר זהובה עם טוויסט טקילה ומתיקות לימונית. RED STRIPE – מותג הבירה הלאומי של ג'מייקה. BIRRA MORETTI –בירה איטלקית אותנטית. AFFLIGEM – בירת מנזרים בלגית מסוג אייל.

מחיר לבקבוק 330 מ"ל: 6-9 שקלים. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, בברים נבחרים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

בירות פרמיום חדשות (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר