אחיקם עותמי (צילום: יוסי סוריק)
אחיקם עותמי (צילום: יוסי סוריק)

המחלקה הצעירה – מחלום למציאות

אוהד הפועל מרמורק ויו"ר חוג האוהדים, אחיקם עותמי בטור אישי: "השאלה של שינו זוארץ הניעה מהלך להקמת מחלקה צעירה אחרי שנים של חוסר השקעה במה שחשוב באמת"

פורסם בתאריך: 30.8.18 07:41

-->

לפני כשנתיים וחצי לערך, הייתי שותף בפגישה סופר חשובה, שלימים התגלתה כגורלית עבור מועדון הפועל מרמורק. בפגישה נכחו שינו זוארץ ואייל גולן, ביחד עם אילן סגל שפעל לשדך אותם למועדון. הייתה זו תחילתו של התהליך שהוביל לכך שאייל – היום נשיא הכבוד של המועדון, ושינו – שוער כדורגל ותיק ונשיא ההתאחדות הבא, לקחו על עצמם את הסיוע למועדון. כראוי לפגישה גורלית הגעתי כשאני גדוש בתמונות, סרטונים וכתבות שהעידו על עוצמתם של האוהדים הנאמנים של המועדון ועל הייחודיות שלהם בנוף הכדורגל הישראלי. עם כמה שהגעתי מוכן לפגישה, לא הייתי מוכן ולא יכולתי להיות מוכן לשאלה הראשונה והחשובה ביותר של שינו – "כמה שחקנים יש במחלקה הצעירה של המועדון?". אז שינו הוסיף ושאל: "כמה מגרשים יש בחזקת המועדון לטובת המחלקה הצעירה?", והסביר שלמועדון בלי מחלקת נוער חזקה, שהקבוצה הבוגרת מתבססת עליה, אין זכות קיום".

באותם רגעים הרהרתי בלבי בקדחתנות – אין מחלקת נוער, בטח שלא ראויה, יש איצטוני קדוש אחד, אבל זמנו קצוב. שאלתו של שינו הכתה בי כמכה מתחת לחגורה. מה עושים? למרות שלא הייתה אז תשובה טובה לשינו, בדרך לא דרך הצליחו אייל גולן ואילן סגל לשכנע את שינו לשים דריסת רגל במועדון. על זה, כל אוהד מרמורק לדורותיו חייב להם המון.

השאלה של שינו הניעה מהלך של הקמת מחלקה צעירה משגשגת, שנמצאת בנסיקה מתמדת. מי שדחף למהלך היה כמובן אייל גולן, שחקן עבר מוכשר ואבא של ליאם – שהוא כשרון בפני עצמו. אייל, שמכיר היטב את הנפשות הפועלות בתחום הכדורגל באזור, פעל למען שיתוף פעולה עם ירון גפני ומוטי לוי. בהמשך, ליאם, בנו של אייל, זכה תחת הדרכתם באליפות ילדים ב' בעירוני רחובות. משם מחלקת הנוער של המועדון בנסיקה מתמדת, תוך שמירה על חינוך, ערכים והישגים לימודיים.

אחרי שנים של שיממון וחוסר השקעה במה שחשוב באמת, בצעירים, בעונה הקודמת קרה השינוי המיוחל והיו תוצאות מדהימות. קבוצת נערים א' של המועדון עלתה ליגה, נערים ב' סיימו במקום השלישי וילדים א' זכו באליפות. ואם העונה הקודמת הייתה טובה בגזרה הצעירה, אז העונה שבפתח כנראה תהיה עוד יותר טובה ועם עוד יותר השקעה בצעירים. זאת הרבה בזכות מנהל העמותה תמיר חופי, ושיתוף הפעולה המדהים שלו עם מנהלי המחלקה מוטי וירון.

אז מה מחכה לנו בגזרה הצעירה בעונה הבאה? מני שחר, בעל ניסיון אימון בליגה הלאומית, מונה למנהל המקצועי של המחלקה הצעירה ולמאמן קבוצת הנוער. העוזר שלו יהיה משה גידלי, שרשם סיבוב שני מדהים עם הנוער בעונה שעברה. לקבוצת הנוער של המועדון, שתצא למחנה אימונים בכפר בלום בסוכות, הוצב יעד ריאלי של עליית ליגה. ולמה ריאלי? גם בגלל שהשלד של הקבוצה מתבסס על אותה קבוצת נערים א' שעלתה ליגה בעונה החולפת, וגם בגלל בניית הסגל. החלוץ המצוין זוהר פרג' שהושאל לאשקלון חזר. שחר שפייר הכשרוני ששיחק אשתקד במכבי יבנה הוחתם ל-6 עונות במועדון.

העונה הקרובה מחדשת ימיה כקדם, כשגם קבוצת הנשים של המועדון מחדשת את פעילותה. אז אם יש לכם /ן את הכישרון, אל תהססו ותמצאו את הדרך להפועל מרמורק חיים. אם אין לכם את הכישרון המתאים בטח יש לכם כישרון ליציע ותמיד נשמח לראות אתכם שם איתנו. רק אזהרה – זה מדבק!

מה שנשאר הוא להודות לשינו זוארץ ולאייל גולן שלקחו את המועדון הזה כמה וכמה צעדים קדימה וזרעו זרעים שאת הפירות שלהם נראה בשנים הקרבות בדמות שחקני בית. בנוסף, נאחל לשינו המון הצלחה כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. זה האיש הנכון במקום הנכון כדי להתחיל לקחת את העגלה (תרתי משמע) קדימה אל מקומות חדשים.

בברכת שנה טובה לכל חובבי הספורט בעיר בכלל, ולאוהדי מרמורק בפרט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר