מוטי מוראד
מוטי מוראד

מרמורקי לבן – דם אדום

מוטי מוראד, אוהד הפועל מרמורק, בטור אישי: "ממשחק למשחק, וגם בחיים, הבנתי שרק האהבה תנצח"

פורסם בתאריך: 23.8.18 07:05

-->

עוד בצעדיי הראשונים בממלכת מרמורק שבמחוז רחובות, הרגשתי את הקסם. עם הזמן והקילומטרים, ואף על פי שלא זכיתי במיתרי קול מסולסלים ונולדתי עם צבע עור נוטה לווניל ולא למוקה, הרגשתי שהגעתי למקום הנכון.

הסיפור התחיל במפגש מקרי באום רשרש – אילת של זמננו – על רחבת הריקודים. היו לה תלתלים שחורים וחיוך כובש. אמרתי: "מאיפה את?". אמרה "מרמורק" וכך הפך המפגש במהרה לבית חם בשכונה קטנה עם קבוצה גדולה, והכל תחת אותה ממלכה כי היא היחידה.

וכך, ממשחק למשחק, וגם בחיים, הבנתי שרק האהבה תנצח ובנשימה אחת גם הבנתי איפה זה אזור בכלל, ושכל שופט יכול ברגע לעשות הסבה למתדלק, ושאמא שלו לא חייבת להיות…

למביני השפה ההפוכה המושגים "שגעת","הבאלה","מה הוא אומר?" "הבנת? מה הבנת??" ועוד פניני שפה מקומיות הם אבות המזון של השכונה הקדושה. זאת בתוספת לאתרי תיירות נשגבים כמו פלאפל רמי הצדיק, כיכר שבזי המפוארת, גן החשמונאים, מגדל המים, אך עולה מעל כולם – מבצר האהבה המיתולוגי, הכתר שמגן שנים על המורשת המרמורקית וכינס לתוכו אלפיי לבבות ודורות שחונכו שרחובות אדומה כי אין לנו מלבדה: "האיצטוני הקדוש". כל זה בתוספת להמון ממתקים אנושיים ודמויות צבעוניות עטופים בלבבות, מתובלים באהבה בדמות אנשים טובים באמצע הדרך, שמלאים ביצירתיות, שנינות וקול ערב שמאפיין את רוח השכונה והופכים אותה לשם דבר ולפנינה נדירה ומוגנת בנוף הכדורגל בארץ.

כמו בשכונה, כך גם ביציע האדום הגיוון עולה על כל דמיון והפזורה המרמורקית מגיעה מהרבה מקומות בעיר ומחוצה לה. האווירה מחשמלת, בלי התלהמות, והיא מלווה רק באקורד אחד צורם – שעדיין אין בית. כל הזמן הזה אנחנו תמיד בשאיפה לאצטדיון ברחובות שיהיה מקום עליה לרגל ותחליף (מאולץ) לאיצטוני הקדוש במועדים וחגים לעם המרמורקי המורחב, שיאפשר לנו להמשיך להפיץ את הבשורה ולהוסיף לצבא האדום את כל הלבבות המאמינים שרק האהבה תנצח ומשם גם השמים אינם גבול.

כמו בכל פתיחת עונה האתגרים גדולים והמטרות רבות ומגוונות. במיוחד השנה, כשיצאנו לדרך עם המון סימני שאלה על עתידה של הקבוצה. למרות שכבר עברנו הכל, השנה התאחדנו תחת קורת גג אחת האוהדים, חברי העמותה היקרים מפז, אייל גולן – מלך המגרש והזמר הלאומי שתומך ועוזר להשאיר אותנו על המפה, אלירן אלול הנסיך מ"מגונים ומפוחים" – שחקן החיזוק שלנו בשנים האחרונות, אלדד פרי היזם והאיש שתורם רבות לספורט ברחובות, ועוד רבים וטובים. ישר כוח ופרנסה טובה לכל אלה שנרתמו, לרבות עיריית רחובות, למטרה מקודשת ונעלה שהיא הישארות בליגה הלאומית, היכולת להמשיך להיות הקבוצה הבכירה של העיר, להעמיד סגל צעיר ומחויב לסמל ולדאוג שהמחלקות הצעירות שלנו יפרחו וימשיכו לקטוף את פירות העבודה הקשה שנעשתה בשנים האחרונות.

גם המין החזק באמת והיפה מיוצג בגאווה בדמות קבוצת הנשים של הפועל מרמורק חיים, שעושה את צעדיה הראשונים על הדשא. נאחל לעצמנו שנעשה ונצליח.

בנימה אישית אני פונה לכל חובב ספורט וכדורגל, ולעסקני העיר בפרט, להצטרף לחגיגה ביציע האדום ולחוות מה כוחה של אהבת אמת ללא תנאים, ומה היא נותנת לילדים ולנוער שלנו שסופגים תרבות ספורט אחרת וקהילה מחבקת.

מלאת אהבה את פוסעת אלי, מביאה לי מרגוע ושמחה לחיי, בלבי את שוכנת מרמורק לעולם, ואותי את בוחרת להיות לצדך לעולם.

עונה מרגשת, תוססת ומלאת אהבה להפועל מרמורק חיים ולכדורגל הישראלי שלנו. בהצלחה לקבוצה התוססת בגמר גביע הטוטו ובליגה הלאומית הקשה והמאתגרת, ותודה לכל מי שעזר ועוזר להגשים לנו את החלום יום יום שעה שעה. נעשה ונצליח, כי אין לנו אבהלה (שיגעון) אחר. משכונת הפאר מרמורק, מוטי מוראד – מרמורקי בנשמה, "כי את היחידה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר