מא (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
מא (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

שלישי נשי על הבר ב"מא"

לרגל יום האישה יתארחו בבר מסעדת "מא" ברחובות אשת התקשורת מרב בטיטו ויו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור

פורסם בתאריך: 7.3.18 13:20

-->

לרגל יום האישה הבינלאומי, אשת התקשורת והפעילה החברתית הרחובותית איטל בציר אלשיך יזמה שני מפגשים על הבר בבר המסעדה "מא" שברחובות. במהלך השבועיים הקרובים יתקיימו שתי הרצאות בימי שלישי עם נשים מובילות בתחום התקשורת והעסקים, בתאריכים 13.3 ו-20.3 בשעה 20:00, כאשר האירוע פתוח לכולם והציבור הרחב מוזמן.

ב-13.3 תרצה אשת התקשורת מרב בטיטו בנושא: נשים כמובילות שינוי בשיח התקשורתי. ב-20.3 תרצה אורנה הוזמן בכור, יו"ר נמל אשדוד. באירוע ייהנו המשתתפים גם מאווירה מוזיקלית בהשתתפות ההרכב "אורנוס", שכולל את הצמד להב ציאיאט ועומר אמילי משה.

מרב בטיטו (צילום: יונתן בלום)

מרב בטיטו (צילום: יונתן בלום)

 

אורנה הוזמן בכור

אורנה הוזמן בכור

 

אלשיך: "זהו חודש חג עבורנו הנשים, לחגוג את ההישגים שלנו ואת הדרך שיש לנו עוד לעבור על מנת לראות יותר ויותר נשים לוקחות חלק פעיל ותופסות עמדות מפתח בפוליטיקה, בחברה, בחינוך, ועוד, בדגש על ייצוג שיווני בין גברים לנשים שבסופו של דבר יקדם את החברה שלנו. צריך להתחיל את החינוך לשוויון כבר מגיל גן, כך שזה ייראה לילדינו אך טבעי לראות נשים מובילות מבלי הצורך להילחם על מקומן. הלוואי ובמהרה תקרות הזכוכית שניצבות בפני נשים יוסרו ואת מקומה של תקרת הזכוכית יתפוס קרש מקפצה לניצול הזדמנות להשתלב בצמתים של קבלת החלטות, כך שנוכל להיות בעלות השפעה על כל מה שמתחולל סביבנו".

מומלץ להירשם מראש בטלפונים 0543024350, 086373509.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר