בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)
בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)

"בר רחוב" חזר למדרחוב רוטשילד בראשון לציון

במרכז המדרחוב בראשון לציון מחכים לכם שולחנות וכסאות, מזיקה טובה, מחירים אטרקטיביים ותפאורה היסטורית לחמישה ימים בשבוע עד החגים

פורסם בתאריך: 21.6.17 12:23

-->

לשאלה עד כמה הצליח "בר רחוב" בראשון לציון בשנה שעברה יש תשובה ברורה מאוד: מיומיים בשבוע בשנה שעברה, חזר בר הרחוב לחמישה ימים בשבוע עד אוקטובר.

בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)

בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)

 

מיזם "בר רחוב" נולד בשנה שעברה במטרה להחיות את מדרחוב רוטשילד בשעות הערב. הפרויקט השיג את מטרתו מעל למצופה ומאות מצעירי העיר והסביבה מילאו את השולחנות והכיסאות שפוזרו לאורך המדרחוב, כאשר מסביבם ברים פתוחים עם תפאורה נהדרת ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל כוס בירה עולה 10 שקלים וכוס יין לבן נמכרת במחיר של ב-16 שקל בלבד. כמובן שהמכירה נעשית במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה.

במרכז העיר ראשון לציון בכלל וברחוב רוטשילד בפרט, מתפתחת בשנים האחרונות סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים. הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב רבים מהם החליטו להישאר פתוחים. פעילות זו היא חלק ממדיניות חיזוק מרכז העיר שמלווה גם בשיפור התשתיות ושדרוג האזור. לפני מספר שנים נערך שיפוץ משמעותי במדרחוב הוותיק, כל החנויות במדרחוב נדרשו לשפץ את חזיתות הבתים, הוחלפו כל שלטי החנויות ונעשה מאמץ לחדש את פני המדרחוב הוותיק, שהיה לב ליבה של העיר. במקביל, נערכים במקום אירועים רבים כדוגמת מסיבת רחוב, שבוע הספר, הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי ושלל ירידים כמו: יריד אוכל, יריד איכרים, יריד אמנים, ועוד.

בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)

בירה בעשרה שקלים. בר רחוב ברוטשילד (צילום: עידן גרוס)

 

ראש העירייה דב צור: "למדרחוב יש חיים במשך היום, אך בשעות הלילה הוא לא ממלא את מלוא הפוטנציאל שלו. אנו רוצים שגם צעירי העיר ייחשפו למרכז העיר שלנו וייהנו מכל מה שיש בו".

את הפעילות מובילים דוברות העירייה, מינהלת העיר ההיסטורית ואגף נוער וצעירים בשיתוף החברה העירונית. מחזיק תיק המדרחוב, אייל מושיוב, ומחזיק תיק נוער וצעירים, דורון אוזן, שילבו ידיים בפרויקט הזה ואמרו: "אין טבעי מהחיבור בין לב העיר לצעירי העיר. מדרחוב ראשון לציון הוא נקודת מפגש מרתקת בין ההיסטוריה של העיר לעתיד שלה, בין ישן וחדש, בין מזרח ומערב, וכעת בין קהלים שונים – צעירים ומבוגרים – שרואים את המדרחוב שלנו באור חדש. אנו שמחים על הצלחת הפרויקט ומזמינים את תושבי העיר ליהנות מהמיזם הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר