די-ג'יי ארמין וקול השפלה
די-ג'יי ארמין וקול השפלה

"מאזינים מכל הארץ שלחו לנו מסרים"

רדיו 'קול השפלה' משתף פעולה עם הדי-ג'יי ארמין ואן ביורן ויחלק למאזיניו כרטיסים להופעה

פורסם בתאריך: 12.6.17 16:36

-->

רדיו 'קול השפלה' 103.6FM  מחלק כרטיסים ללילה לבן עם הדי-ג'יי ארמין ואן ביורן, שצפוי להגיע להופעה בישראל לקראת סוף חודש יוני ביחד עם אורחים ובניהם הדי ג'יי הישראלי המצליח ויני ויצ'י. הרדיו משדר כבר כשנה, באופן בלעדי, את תוכניתו של הדי-ג'י ההולנדי, והקשר נוצר בסמוך להגעתו הקודמת לישראל כשתלמידי מגמת הרדיו שכנעו אותו לשתף פעולה. ואן ביורן זכה חמש פעמים במקום הראשון בדירוג הדי-ג'ייז העולמי והוא גם יוצר עצמאי שמפיק להיטים כובשי מצעדים.

רדיו 'קול השפלה' 103.6FM, הרדיו החינוכי – קהילתי של העיר רחובות, הוקם בשיתוף קול ישראל, משרד החינוך, עיריית רחובות, תיכון דה שליט ומשרד התקשורת. תחנת הרדיו פועלת  בתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ומשדרת מאולפני הרדיו בתיכון 'דה שליט' בעיר. התחנה מנוהלת כולה על ידי תלמידי הרדיו של מגמת התקשורת.

זהר בלום: "בעידן בו התקשורת הדיגיטלית האלקטרונית הופכת חשובה ומרכזית, אני גאה לומר שהפרויקט החינוכי שהחל ברחובות בדמות רדיו 'קול השפלה', הוא היום חלק בלתי נפרד ממפת התקשורת בישראל. אני גאה בתלמידי הרדיו של מגמת התקשורת, שמוכיחים ידע, רצון ותשוקה להפוך לגורם משפיע ומרכזי במפת התקשורת בישראל".

יוני לביא, מנהל מגמת התקשורת: "זאת הצלחה ענקית לתלמידי התקשורת בדה שליט. התלמידים עברו תהליך חינוכי ממדרגה ראשונה, כחלק מתכנית הלימודים בתקשורת".

נועם חומש, אחד מבוגרי מגמת התקשורת שיזם את הקשר עם ארמין ואן ביורן: "למדנו שיווק ויחסי ציבור מעשי בשטח. יצרנו קשר עם גורמים בארץ ובחו"ל ותפרנו את החבילה הנכונה לשידור. די ג'י ארמין הגיע סמוך לתחילת השידורים וזאת הייתה ההפתעה הגדולה. הודיעו לנו שקיבלנו כרטיסים לחלוקה וההיענות הייתה גדולה. מאזינים מכל הארץ שלחו לנו מסרים וטלפנו לאולפן שניתן להם כרטיסים".

להשתתפות בהגרלת הכרטיסים, היכנסו לפייסבוק של התחנה או לאתר הבית שלה, והאזינו לתדר 103.6 FM.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר