חדשות האוכל

יום הגלידה הבינלאומי שנושק ליום הצ׳יפס הבינלאומי הוא תמיד סיבות לחגוג. ויש גם פיצות עם ענבים מקורמלים

פורסם בתאריך: 21.6.23 10:45

-->

לקראת יום הגלידה הבינלאומי, שיחול ב-16 ביולי, נרקם שיתוף פעולה מתוק בין המותגים וניליה, רשת הגלידריות האיכותית, וגוליבר, מותג התיירות המוביל. השיא של המבצע המשותף הוא האפשרות לזכות בחופשה קולינרית זוגית ברומא – בירת הגלידה העולמית.במסגרת שיתוף הפעולה תשיק וניליה גלידה בטעם אקזוטי ומרענן במיוחד: גלידה בשכבות של שוקולד לבן ומנגו, שפותחה במיוחד בחודשים האחרונים, ונבחרה במבחן טעימות כטעם אהוב במיוחד. הטעם יהיה זמין בסניפי הרשת החל מה-2 ביולי ולמשך חודש.

הפעילות תתקיים בין התאריכים ה-2 ביולי ל-16 ביולי, יום הגלידה הבינלאומי. ההכרזה על הזוכה המאושר תתקיים ב-17 ביולי. הזכייה תפורסם בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של גוליבר ווניליה.

שיתוף הפעולה החדש של ברבי X וגולדה הוא חגיגה ורודה במיוחד הכוללת גלידת ברבי חלומית בטעם צמר גפן מתוק ושברי מרנג, מילקשייק, דונאטס ברבי וחפיסת שוקולד לבן תותים.בין התאריכים 16-19.7 גולדה בשיתוף ארגון "פתחון לב", יוצאת במחווה מרגשת במיוחד וקוראת לילדים לתרום בובת ברבי ישנה, ולקבל כדור גלידה מתנה.בובות הברבי שייאספו בסניפי "גולדה" יועברו למשפחות מעוטות יכולת.

בנוסף, מה שעוד יהפוך את חווית סרט הברבי של הקיץ להרבה יותר מתוקה, היא פעילות מדליקה במיוחד בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של "גולדה" בה הזוכים יזכו בהקרנה פרטית של הסרט בסינמה סיטי V.I.P. גלידת ברבי תהיה זמינה לרכישה החל מ-6/7 בסניפי "גולדה"

קייטרינג האיכות מונייר נערך לקראת הקיץ שמגיע או-טו-טו, ומציע שתי חבילות אירוח  מושלמות לעונה, שיתאימו לכל חיך: קולקציית "מגשים" וקולקציית "טאפסים" קולקציית "טאפסים" –  היא קולקציה מגשי אירוח חדשנית ומרעננת הכוללת מנות חדשות מבית היוצר של השף מוריס מונייר, בטעמים מיוחדים לקיץ ובתוספת מגשי אירוח ספציפיים. .הקולקציה כוללת,  סוגי טאפסים –טאפס סלט קיסר  בטטה צ'אנק צבעוני ,טאפס סלט קיצי עלי גפן על מצע יוגורט  או טאפס יוגורט יווני ועלי גפן וטאפס בטטה.מנות מוס אישיות בכוס מעדנים (טירמיסו, פנקוטה, שוקולד)

קולקציית "מגשים" ים תיכונית – היא  קולקציה מגשי אירוח מרהיבה באווירת חגיגה ים תיכונית אוטנטית, עשירה וטעימה.  הקולקציה  ים תיכונית  כוללת – מגש גבינות רכות מובחרות, מגש עלי גפן ממולא באורז נענע ועשבי תיבול –ברוסקטות מגש פטיפורים מפנק מגש אבטיח וגבינה בולגרית ענק -, טראפלס, מגש לביבות, מגש ירקות מגש קישים ועוד. 

רשת ״מאפה נאמן״ המובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, מוציאה מהתנור קולקציית עוגיות לוהטת וטעימה במיוחד, עם מגוון רחב של טעמים וניחוחות קיציים במיוחד.הרשת מציעה מגוון עוגיות בטעמים חדשים ומסקרנים החל מעוגיות פאדג' שוקולד, עוגיות בריאות עם פירות יבשים, ענני שוקולד קוקוס, עוגיות נטיפי קרמל, אוזני פיל ללא תוספת סוכר ועוד. במחלקת העוגות תמצאו בין היתר גם עוגה קלילה וטעימה לצד הקפה, עוגת פקאן מייפל מושלמת ועוד.את הטעמים המיוחדים ניתן כבר לרכוש ב- 57 סניפי רשת "מאפה נאמן" הפזורים ברחבי הארץ.

אחרי מספר שיתופי פעולה מוצלחים בין פיצה האט לשף גיא גמזו, בפיצות מושחתות וטעימות במיוחד, השניים משיקים סדרת רטבי פסטות חדשה וטעימה במיוחד, המצטרפות לפיצת המק אנד צ'יז האהובה שהושקה החודש מחדש.השף גמזו, הרכיב עבור הרשת סדרת רטבים עשירים וטעימים עבור הפסטות ברשת: רוטב אלפרדו,רוטב שמנת פטריות רוטב רוזה, רוטב פולנטה, רוטב מק אנד צי'ז.

 

בדומינוס פיצה משיקים את סדרת הפיצות החדשה לקיץ 2023 והפעם בשיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם השפיות ונשות הקולינריה שהן במקרה גם אם ובת – נירה ורותי רוסו.השתיים, יצרו את סדרת הפיצות Oh Mommy עם הבצק הקלאסי של דומינוס והצורה העגולה המסורתית (בניגוד לפיצות המלבניות של גרניט וגרדי) ושלל תוספות כמו פיצת ענבים סגולים מקורמלים על בסיס שמנת, גאודה עיזים, אגוזי מלך קלויים ונקניק סרוולד (או פרמזן לצמחונים), פיצת עגבניות סמוקות עם מבחר עגבניות צבעוניות (מגי, שרי צהוב ושרי ליקופן) עם חתיכות גאודה עיזים ובלסמי מצומצם, צ'ילי גרוס וסומאק ופיצת פטריות שזופות על בסיס שמנת עם קונפי בצל, פטריות שמפיניון ופורטובלו, ארוגולה, איולי שום ישראלי, מיקס גבינות גאודה, עיזים ומוצרלה ופלפל שחור.

רשת בתי הקפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל של משקאות חדשים לקיץ 2023, בשיתוף תנובה אלטרנטיב, עם קשת רחבה של טעמים וצבעים.

המשקאות החדשים של גרג במהדורה מוגבלת, ישווקו  רק לתקופת חודשי הקיץ:  יוני-אוקטובר. המשקאות החדשים משלבים טעמים ייחודיים ושילובים מעניינים של פירות וירקות טריים, המשלבים  טעמי גלידות, תבלינים ועוד. בין המשקאות החדשים לקיץ 2023:

המשקה הסגול Amazonas rainbow Shake  אשר מכיל – אוכמניות כחולות, פסיפלורה,קוקוס, מי סוכר, גלידת סורבה וניל טבעונית חלב שיבולת עם טופינג של חלב שיבולת מוקצף

המשקה הורוד  Africa Sunrise shake  המכיל:  אבטיח, מלון, נענע, גלידת סורבה וניל, מי סוכר, חלב סויה עם טופינג של חלב סויה מוקצף

המשקה הירוק  Sidney Forest Shake  – בייבי תרד, מלפפון, תפוח ירוק, , בננה, תמר מגהו'ל, חלב שקדים עם טופינג של חלב שקדים

המשקה הצהוב  Rio waves shake  – אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר,פסיפלורה  שקדים קלויים וחלב שקדים

לרגל יום הצ׳יפס הבינלאומי שיערך ביום רביעי ה- 12.07  קבלו מתכון הסודי והאהוב של רשת ההמבורגרים פריז טקסס:

רשת ההמבורגרים פריז טקסס, הוקמה לפני כ- 5 שנים על ידי יואב גוטמן, איתמר וינטרוב וערן בכור והפכה בין רגע למזללת המבורגרים אהודה במיוחד.ההמבורגרים של פריז טקסס מורכבים מלא פחות מ-16 חלקים שונים של הפרה המיושנים כל אחד לתקופה שונה ויחד יוצרים את הקציצה המושלמת. סניפי הרשת ממוקמים בר״ג, גבעתיים ות״א ובקרוב צפויה להתרחב לערים נוספות.

ערן בכור, השף הראשי ושותף ברשת הסכים לחשוף את המתכון הסודי לצ׳יפס האהוב. קבלו את: המפתח לצ'יפס ביתי פריך. קודם כל נתחיל בזן, ב׳פריז טקסס׳ אוהבים לעבוד עם זן באטר- לאחר שטיפה יסודית וקילוף.

מתחילים בהשריית רצועות תפוחי האדמה הפרוסות בקערת מים למשך כ-30 דקות במטרה למשוך את העמילן – זה מבטיח את התוצאות הפריכות הטעימות ביותר. מייבשים את תפוחי האדמה, ואז מוסיפים אותם לסיר עם שמן שחומם מראש על 150 מעלות ומטגנים במשך חמש דקות. (לא נותנים לתפוח אדמה להזהיב).

לאחר הטיגון מניחים לתפוחי האדמה להתקרר ומכניסים להקפאה למשך 3 שעות.

מוצאים אותם מהמקפיא ומטגנים אותם ישירות מהמקפיא על 170 מעלות בפעם השנייה.
נותנים טיגון עד להזהבה, ובזמן היציאה חשוב לספוג בנייר סופג ולפזר הרבה מלח לפני ההגשה.

טיפ זהב: טיגון כפול מבטיח קראנץ' נפלא.

האם כדאי להקפיא צ'יפס?

כן ועדיף גם להכין מראש כמות וכל פעם שרוצים להוציא שוב לטיגון אחרון. צ'יפס שמטוגן פעם אחת ניתן להקפיא בבטחה למשך 10-12 חודשים. הקפידו לעטוף את השאריות בצורה בטוחה, עטיפת מקפיא או שקית המתאימה להקפאה.

אין צורך להפשיר – פשוט מכניסים צ'יפס קפוא לטיגון ישירות ואז קורה כל הקסם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר