חלב בטעם סחלב וסדרת טיפוח: מה עוד חדש על המדף?

כל מה שחדש על המדף שלכם, הסקירה השבועית

פורסם בתאריך: 24.12.22 19:11

-->

פריגת ממשיכה לחדש ולהפתיע ומשיקה את סדרת פריגת MIX,  סדרת משקאות חדשה, צבעונית ומרעננת המצטרפת לקו המוצרים העשיר בקטגוריית פריגת סחוט בדומה ליתר המוצרים בסדרת פריגת סחוט, גם סדרת פריגת מיקס היא ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ו – Vegan Friendly.

מחלבת טרה מרחיבה את סדרת משקאות החלב ומשיקה משקה חדש בטעם סחלב, במהדורה מיוחדת לחודשי החורף הקרירים: משקה חלב בטעם סחלב באריזה משפחתית של ליטר. המשקה טעים כשהוא מוגש קר וניתן גם לחמם אותו, מומלץ להגיש עם תוספת קינמון, אגוזים או קוקוס.

יורו מחלבות אירופה משיקה סדרת קינוחי פרימיום אישיים ומפנקים מאיטליה על בסיס קרם גבינת ריקוטה ומסקרפונההסדרה החדשה כוללת 5 טעמים ומגיעה במנה אישית בכוס זכוכית ובינהם קרם ריקוטה עם מנגו ופירורי ביסקוויט וקרם ריקוטה שוקולד עם גנאש שוקולד ועוגיות.

קבוצת CBC (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים) מבצעת השקה משמעותית בתחום הסודה, ומשיקה בישראל את מותג משקאות הפרמיום הבינלאומי: Nørdic Mist (נורדיק מיסט). המותג יושק בישראל עם מי סודה; סודה בטעמים עדינים: לימון, תפוח-נענע ונענע-גרידת לימון; וסדרה של שלושה מיקסרים עם טוויסט ייחודי בטעם: טוניק-הל, טוניק-פירות יער ונענע וג'ינג'ר אייל. כל המוצרים פותחו בהתבסס על מחקרי שוק מעמיקים במטרה להתאימם לחיך הישראלי. סדרת המשקאות החדשה של Nørdic Mist כוללת בקבוקים בגודל אישי ומשפחתי.

דנונה, דנונה קראנצ' פיסטוק, יוגורט בטעם פיסטוק עם פצפוצי אורז מצופים בשוקולד לבן. מדובר במהדורה מיוחדת. בסדרת דנונה קראנצ' מגוון טעמים: דנונה קראנצ' פצפוצים , דנונה קראנצ' עם שבבי פקאן מצופים שוקולד, דנונה קראנצ' עם קורנפלקס בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן, דנונה קראנצ' עם אגוזי לוז ושקדים בקרמל מלוח ודנונה קראנצ' יוגורט בטעם תות עם קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.

יורו מחלבות אירופה מביאה מיוון, סדרת גבינות פטה לאפייה בגריל ובתנור בתוספת תבלינים  לגיוון הטעמים. הסדרה החדשה כוללת 3 מארזי גבינות ותיבולים:גבינת פטה עם צ'ילי ופפריקה, גבינת פטה עם עשבי תיבול ים תיכוניים וגבינת פטה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום.

חדש על המדף: מטריות חרובים ואגוזי נמר בשלושה טעמים אהובים: תות, טופי ובננה. המטריות – פרווה, טבעוניות, ללא צבעי מאכל וללא חומר משמר

אסם נסטלה, נכנסת לראשונה עם המותג FITNESS  לתחום הקורנפלקס ומשיקה לאחר שנתיים של פיתוח קורנפלקס חדש המכיל 30% תירס מלא, ויטמינים ומינרליים.

מחלבות שטראוס משיקים "סימפוניה זיתים פיקנטיים" 5% שומן. גבינה במרקם שמנת עם זיתים פיקנטיים שמשדרגים את הארוחה.בסדרה הקיימת מגוון טעמים: סימפוניה בצל מקורמל, שום שמיר, פלפל שיפקה, חציל קלוי, בצל ירוק וזיתים ירוקים, באריזה של 200 גרם.

המותג הקולינארי "מאסטר שף", משיק שני מוצרים חדשים: שמן שומשום (370 מ"ל)  – המיוצר בסין ומכיל 100% שמן המופק משומשום ורוטב סרירצ'ה (360 מ"ל) – המיוצר בתאילנד, מכיל 80% (!) צ'ילי חריף כתוש, ומגיע בבקבוק מיוחד ונוח לשימוש.

אסם נסטלה משיקה מוצר חדש במהדורת טעמי עולם של מנה חמה : מנה חמה דרום אמריקה – בטעם פירה עם בטטה.

סטארקיסט LunchBox מתחדשים בסדרת ארוחות מלאות – חמות,מוכנות לאכילה שאינן מצריכות קירור. הסדרה כוללת שלושה טעמים: אורז בסמטי וירקות בתוספת טונה בתיבול פיקנטי, אורז, קינואה ופלפלים בתוספת טונה בלימון וטימין ופסטה ברוטב נפוליטנה בתוספת טונה ועגבניות מיובשות.

עוגיות הנוטלה המפורסמות מאירופה מגיעות לישראל, חברת פררו, יצרנית נוטלה, תשיק את עוגיות הנוטלה החדשות בישראל בחודש דצמברעם השקת עוגיות נוטלה, מתכוונת חברת פררו להרחיב את נתח השוק שלה  בקטגוריית העוגיות.

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, מרחיבה את מותג הפסטות . ומשיקה את מותג הפסטה פרימיום אגנסי (Agnesi) האיטלקי. ותציע 2 סוגי פסטות: פסטת ביצים טליאטלה ו- פסטת ביצים עם תרד. כשרות באישור הרבנות הראשית לישראל.

לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה, משיק המותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוקים בצבע כחול בשילוב קונפטי זהוב חגיגי, באווירת חגיגות השנה החדשה. העיצוב החגיגי של הבקבוק תואם לרוח חגיגות סוף השנה, המתאפיינות באווירת גלאם, לבוש נוצץ ומשקאות מבעבעים.

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את יינות היקב RENATO RATTI  רנאטו ראטי מאיטליה – פיימונטה. ומשיקה: 2 יינות יבשים, אדום ולבן, שיצטרפו לשלושת היינות הקיימים.

סנו סושי משיקה את מגבות הפלא– מגבות נייר בגלילים שארוכים פי 3 מהרגיל, למעשה, 4 גלילים באריזה – שווים בכמות ובאורך כולל ל- 12 גלילים רגילים וסה"כ 126.9 מטרים, הן עשויות מ- 100% תאית נקייה דו שכבתית, עבה וחזקה ובעלות נפח וכושר ספיגה גבוה.

סנו משיקה את סנובון Bubbles, סבון ג'ל לאסלה המנקה ומקציף ביעילות ומבשם בניחוח עוצמתי, המוצר מעניק מראה נקי ומרענן לחדר השירותים ומבשם את החדר בניחוח נעים לאורך זמן והוא משווק ב- 2 ניחוחות, לבנדר ואוקיינוס ובמארז שלישיה.

 

המותג L'OREAL PROFESSIONNEL חוגג את השנה האזרחית החדשה ומשיק מארזי טיפוח לשיער מסדרת  Serie Expert סדרה בעלת פורמולות מקצועיות לפתרונות ייעודיים לכל סוגי השיער.דור חדש של טיפוח שיער בסימן חדשנות טכנולוגית ואריזות התומכות במגמת הקיימות בעולם – 100% פלסטיק הניתן למיחזור.

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק: קולקציית לקים חדשה לחורף 2023 עם חמישה גוונים חורפיים חדשים המתאימים לעונה הקרה – פלטת צבעים של כתומים, סגולים עתיקים ואפורים.

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק תחליב לחות אנטיאייג'ינג לגוף עם הפעולה הכפולה: הזנה ומיצוק –בודי הידרא פלוס.

מותג היופי ג'ייד משיק את: IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER- קונסילר המעניק אור וזוהר, הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.  מדובר בעט קונסילר בעל ספוגית רכה ונוחה לשימוש ומריחה קלה והוא עמיד בנוסף.

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיק לכבוד ערב השנה החדשה, בייבי דול סאטן של גופיית V עם תחרה רומנטית מעודנת בשילוב מכנסון קצר המגיע במידות L-S ובשלושה גוונים, 137 ₪ במקום 229 ₪, בגד גוף סקסי עם מפתח V וכתפיות מתכווננות ואלסטיות. מפתח החזה ללא ברזל עם ריפוד נשלף לתמיכה, שילוב עדין של תחרות איכותיות ורשת מנוקדת- סוגר דמוי חזייה וגזרת חוטיני. מגיע במידות L-S ובצבע שחור. 149 ₪ במקום 249 ₪וגרבון שחור, 20 דנייר עם תחתוני תחרה במראה לנג'רי סקסי, מגיע במידות XL-S 20 ₪ במקום 35 ₪

חברת כצט משיקה את סדרת המוצרים של טפטפים מצוננים המכילה שמן אקליפטוס ושמנים טבעיים נוספים המקלה על הקטנטנים ומיועדת מגיל שלושה חודשים ומעלה.ההגרלה: כחלק מהקמפיין לחברת כצט חשוב שהורים רבים יכירו את סדרת טפטפים מצוננים ולכן היא מזמינה אותם לעמוד נחיתה ובו "גלגל מזל" עם מאות מוצרים ואלפי פרסים ובניהם ערכות המכילות את כל מוצרי הסדרה, מוצר בודד מהסדרה או קופון הנחה לרכישה. כל גולש שמזין את הפרטים ומאשר את התקנון, רשאי לסובב את הגלגל פעם אחת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר