חדש על המדף

פורסם בתאריך: 6.8.22 19:26

-->

חברת רדקס יבואנית בירות פרימיום מאירופה אשר ב-20 השנים האחרונות מביאה לקהל הישראלי חווית שתייה מיוחדת עם עשרות מותגי בירה המיובאים לארץ ובינהם מותגים מובילים ומוכרים לצד מותגים חדשים ומעניינים ובינהם: טוכר חיטה – בירת חיטה לא מסוננת, בסגנון בווארי מסורתי, בעלת גוף קל ומאוד חלקה לשתייה וכן  הובגובלין IPA –נולדה באנגליה ממבשלת Wychwood על שם היער הסמוך. הבירה בירה בצבע זהוב, בעלת ארומות כשות פרחוניות והדריות וריחות של לתת לחמי, טעם מאלטי מתקתק קליל, סיומת מרירה עדינה וגוף בינוני.

חברת הכרם, מפיצת ומבעלי מבשלת 'נגב', משיקה בירה חדשה במשפחת 'נגב' – נגב פאטה מורגנה – Pale Ale , בסגנון קראפט מודרני, המדגישה את ארומות הכשות הנעימות (דריי הופ), לצד רקע לתת קליל אך נוכח. בירה בגוון בהיר ומרירות עדינה אך מורגשת, שופעת ניחוחות פירות טרופיים כמו פסיפלורה, ליצ'י ומלון.קלילה מרעננת ובתזמון מושלם לקיץ החם.

בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק מגבונים עם בעיצוב נורדי מדליק וטרנדי שבוודאות יכניסו סטייל לשידת ההחתלה של הבייבי.  המגבונים היפואלרגנים, מכילים 96% מים מטוהרים ומועשרים בתמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים בטוחים לשימוש מהיום הראשון, ללא בישום, ללא אלכוהול ואינם מכילים SLS  ופורמלדהיד.

מותג הבאלמים Dr.PAWPAW מצרף למגוון המוצרים בישראל גוון חדש: באלם בגוון ורוד לוהט. הגוון החדש מועשר בנוסחה עטורת הפרסים של הבאלם הקלאסי שלDr.PAWPAW  הכוללת שלישיית מרכיבים צמחיים: פרי הפאו-פאו (זן ייחודי ממשפחת הפפאיה הידוע כטיפולי) המעניק הזנה לאורך זמן לעור, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק ומשאירה אותו לח ועשיר בלחות. בנוסף, המוצר מכיל את את אנזים הפפאין, המפרק תאי עור מתים ומאיץ את התחלפותם בתאים חדשים המעניקים לעור מראה בריא יותר.

מותג הבשמים kenzo מחויבת לעולם יפה יותר, KENZO Parfums מאחדת כוחות עם גורמים הדוגלים בשינוי חיי היומיום שלנו ופועלים כל העת לטובת עתיד בר-קיימא ואחראי יותר. המאסטר-בשם אלברטו מורילאס (Alberto Morillas) מעלה את הפרג למקום גבוה. עם FLOWER BY KENZO L'Absolue, הוא למעשה חתום על ניחוח פרחוני-פיקנטי, מתוחכם וממכר לנשים.

"כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת טיפוח חדשה: לחות מוגברת –PEACH & MURMURU BUTTER בנוסחה מתקדמת המועשרת במרכיבים ייחודיים – אפרסק וחמאת מורמורו. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ותחליב רחצה.

קבוצת MORAZ צמחי מרפא תשווק החל מהחודש הקרוב מוצר חדש – 'כפתן ספריי לנעליים' כמוצר משלים לקרם הרגליים הוותיק תחת השם "כפתן" שהוא אחד מהמוצרים המובילים שלה לאורך השנים .

FOREVER ISRAEL מרחיבה את ליין מוצריה ומשיקה את Aloe Body Wash (תחליב רחצה) ואת  Aloe Body Lotion (קרם גוף) – המיועדים לשימוש יומי ובעלי נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור ומיוצב.

הבושם החדש של Storie di Seta ('סטורי די סטה') היא חוויה מעוררת, יצירתית ורבת פנים, המערבת את כל החושים תוך הובלתם לנופים חד-פעמיים ולתחושות מפתות בהשראת יצירות המשי האיקוניות של סלבטורה פרגאמו. זהו מסע סוחף של חלומות, צבעים ורגשות השזורים זה בזה כמו החוטים העדינים המרכיבים את הדוגמאות הקסומות ועבודות הטלאים בצעיפי הבית.

לרגל השנה החדשה ולאור הצלחת סדרת הבוטיק ICON PRIVATE לגבר, מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק שני בשמים חדשים שמצטרפים לסדרה9: ICON PRIVATE 0 ICON PRIVATE 10. הסדה לגבר מציגה עולם חדש של בשמים מפתיעים המשלבים מרכיבים יוקרתיים ליצירת ניחוח עמוק שנשאר לאורך זמן. מדובר בסדרת בשמי בוטיק המיועדת לגבר העכשווי שמחפש ניחוח המעניק חותם ייחודי.

הבושם החדש של ברברי לגבר- HERO BURBERRY  כולל ניחוח עם שילוב של שלושה שמני עץ ארז חמים כתווי הבסיס הייחודיים, ומגיע לשיאו עם קרשנדו רענן וזוהר. הפתיחה התוססת של מחטי אורן משתלבת עם בנזואין וקטורת, ויוצרת תמהיל רב עוצמה של חושניות עמוקה.

GIVENCHY- משיק את  L'interdit או-דה -טואלט- מאז שהושק ב-2018 ,האו-דה -פרפום L'interdit שידר ללא הרף את הרוח המשחררת שלו כקריאת תיגר על כל מה שקונבנציונלי. עם וריאציה חדשה של ניחוח הנחשפת מדי שנה, הדחף המשכנע של הסדרה לשבור את הכללים הגיע לשיאו בשנת 2021 עם החושניות של או -דה-פרפום רוז'. כעת, חתרני מתמיד, או-דה-טואלט חדש, מרגש וקסום ממשיך את סיפורו של L'interdit ב- האופוס המרתק חושף ריגוש חושני ממכר עמוק.

בשנת 2022, קולקציית הבישום אקווה אלגוריה הופכת לחוד החנית של גרלן עם גישת בישום חדשנית וידידותית לסביבה. הקולקציה מגלמת את המחויבות של הבית לסביבה. הפורמולה עשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית. הבקבוק עוצב מחדש, הוא עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר. עכשיו הוא יוקרתי ונחשק יותר מתמיד. ניחוח חדש בקולקציה, נרולי וטיבר, פרחוני-פירותי, הצטרף לקולקציה. אקווה אלגוריה הומצאה מחדש והיא למעשה אלגוריה לערכי החדשנות והקיימות של הבית.

חברת "JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" מציעה מוצרים לטיפוח העור מסדרת Luminesce :ג'ל ההבהרה לעור קומפלקס לחות ליום- תכשיר לחות המרווה את העור בלחות חיוניות. ג'ל הבהרה לעור – מוצר חדשני המסייע להפחית למינימום את מראה ההיפר- פיגמנטציה ג'ל הבהרה וקומפלקס לחות ליום – תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות באמצעות תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו. קומפלקס לחות ליום.

 

מותג השיער INDOLA לוקח את מגמת הקיימות ברצינות ומשיק סדרת מוצרים אורגנית באריזה ממוחזרת,  אשר פותחה תוך שימת דגש על הצרכים של היום בתחום טיפול טיפוח שיקום ועיצוב השיער, פורמולות אשר פותחו בעזרת רכיבים חדשים בעלי יכולת ביצועית גבוהה ותוצאות מושלמות. כלל המוצרים בסדרה אינם מכיל: סולפטים / סיליקונים /פראבנים / שמנים מינרליים וללא תוספי צבע. 97% אריזה ממוחזרת שניתנת למחזור פעמים נוספות באופן מלא, רכיבים טבעיים וטבעוניים, ידידותי לך ולסביבה.

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק: תחליב הגנה  לגוף SPF :30 משזף באופן אחיד ומעניק הגנה מלאה מהשמש מעניק לעור מראה מתוח, זוהר ומונע הופעת פיגמנטציה .

חברת ישרקו, סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים – טבעפרוסט (Tevafrost). הסדרה כוללת 14 מוצרים ברמת איכות הגבוהה ביותר. ובכשרות פרווה K בהשגחת הרבנות לקהילת "מעיין חי", בריסל, הרב מנחם חדאד, בישול ישראל. ללא חשש טבל ושבועית, יבול חו"ל. באישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מחלבת יטבתה משיקה ICE קפה בטעם עוגיות- 'ICE קפה בטעם עוגיות' מצטרף לסדרת "כוסות קפה קר" של יטבתה בטעמים: קפה חזק, קפה קלאסי וקפה מעודן – פתרון טעים, מפנק ונוח לצריכת קפה קר.

דנונה מרחיבה את סדרת התוספות המזינות של יוגורט אקטיביה ומשיקה מוצר חדש: אקטיביה עם שיבולת שועל ודבש. אקטיביה היא סדרת יוגורט פרוביוטי, המעניקה דרך טעימה במיוחד לצריכת פרוביוטיקה יומית. שני ארד, דיאטנית שטראוס: "במערכת העיכול חיה מטבעה אוכלוסיית חיידקים ידידותיים, כדי לשמר את פעילות החיידקים מומלץ להקפיד על צריכה יומית של מוצרים פרוביוטיים".

 

"וילי פוד" משיקה סדרת ארוחות קפואות של אורז ופסטה עם מגוון תוספות להכנה מהירה. הסדרה כוללת 3 תבשילי אורז ו-3 תבשילי פסטה ומתאימה לצמחוניים וטבעוניים, המתאימים להכנה על מחבת ודורשים רק תוספת של מים חמים.

המותג Life משיק לראשונה נשנוש בריא של פירות טרופיים מיובשים אורגניים מקולומביה, שיימכרו בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין *** הסדרה כוללת 4 טעמים של 100% ונושאת את הסימון הירוק של משרד הבריאות, ללא גלוטן וללא תוספת סוכר.

אנרג'ים ספורט, פותחת את עונת הרחצה הקייצית ומציגה מסכת שנורקל מלאה המאפשרת נשימה טבעית דרך האף והפה בזמן הצלילה וכוללת נקודת עיגון ייעודית למצלמת גו פרו. מסכת השנורקל מציעה למשתמש נוחות משופרת בעת שחייה וצלילה בזכות היכולת לנשום באופן טבעי דרך האף והגנה מפני המים לכל הפנים. המסיכה מצוידת במנגנון המנוע חדירת מים לחלל הנשימה ומתעלת אותם לתחתית המסיכה שם הם מתנקזים החוצה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר