חדש על המדף

פורסם בתאריך: 23.7.22 17:15

-->

חברת זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום הטעימים עם סלמי בטעם כמהין. הסדרה המעולה כוללת נקניקי בקר והודו איכותיים, המתכתבים עם טרנד האירוח הביתי של חובבי הבישול והגורמה/

קרמיסימו – משיק לקראת הקיץ 2 טעמים חדשים ומסקרנים במיוחד – "חד קרן"- מעדן קפוא בטעמי תות שדה, בננה ווניל –ו"החלב של הקורנפלקס".-מעדן קפוא בטעם חלבי מתקתק בתוספת שבבי שוקולד חלב ופתיתי תירס מצופים שוקולד חלב.

מותג קרמוגית של אסם-חוגג את שני הטעמים האהובים של: בייגלה מלוח וקרמל מלוח, עכשיו בגרסה חדשה של קרמוגית מיני'ס: עוגייה קטנה מאוד וטעימה במיוחד המציעה חוויית אכילה חדשה וחטיפית.

אסם-נסטלה מרחיבה את סידרת פיטנס מולטיגריין ומשיקה: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל

עוד במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה – במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה – שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה.

דנונה מבית שטראוס, משיק לראשונה יוגורט שפותח במיוחד עבור הגיל השלישי – "דנונה מולטי". היוגורט בעל הרכב תזונתי המותאם לגיל השלישי: דל לקטוז, מכיל 13 גרם חלבון בגביע ובתוספת ויטמינים ומינרלים – ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל.

 

חברת "תבואות" משיקה ארבעה טעמים חדשים בסדרת מחיות הפרי האורגניות שלה, המיובאת מאיטליה: תפוח , תפוח, אננס וקרם קוקוס , תפוח, אוכמניות ורימון   ובטעם שזיף.

טחנת "קמח הארץ" מציגה שני קמחי איכות מהסדרה הצרפתית: "קמח צרפתי לקונדיטוריה" ו"קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים"

מותג לואקר משיק טעם חדש בסדרת המוצרים הממכרת שכולם אוהבים-חמאת בוטנים:  קואדרטיני חמאת בוטנים, גרדנה חמאת בוטנים-ולואקר קלאסיק חמאת בוטנים.

 

יקבי כרמל, משיקים סדרת יינות חדשה בשם  CARMEL MOONLIGHT – שכוללת בשלב הראשון 3 יינות:  Moonlight Red Flame– יין אדום יבש, המתאפיין בטעמים של פירות אדומים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותבלון קלֿ- Moonlight White Dream– יין לבן חצי מתוק, המבוסס על זני גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר ו-Moonlight Sparkling blush– יין ורוד מבעבע, מענבי מוסקטו, שעבר תסיסה טבעית להפקת בעבוע נוכח אך עדין. מדובר ביין קליל, בשום ורענן,

פולי הקפה החדשים של Qualità Rossa מוכנים לטחינה בבתי ישראל, מומחי Lavazza ממליצים להכין את התערובת הזו עם מכונת קפה אספרסו, המכונה המקצועית המעניקה לאספרסו טעם וארומה ייחודיים הודות לתהליך המיצוי המיוחד שלו.

Hellmann's  משיק ממרח טבעוני, ללא צבעי מאכל, במרקם קרמי שמשדרג כל ארוחה! מעולה לסלטים, כריכים ולכל מאכל שבו הייתם משתמשים במותג המיונז האהוב – עכשיו בגרסה הטבעונית.

תלמה, ממשיכה לחדש ומשיקה  מוצר חדש במשפחת ברנפלקס קרנצ'ים: דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון.

סוגת מרחיבה את סדרת קסמי האפייה ומשיקה לראשונה קמח שמרים כוסמין רב תכליתי. מעכשיו, אופים מאפי כוסמין טריים, בריאים וטעימים בבית, בקלות ובמהירות- רק מוסיפים מים, מתפיחים ואופים

רשת הגלידריות הישראלית גולדה משיקה מהדורה ייחודית בשם "הגולדה הצהובה", תוך חיבור ספונטני לטרנד הצהוב שתפס תאוצה בישראל ובעולם בשבועות האחרונים. הגולדה החדשה שמתחברת לחגיגות הקיץ הישראלי, תהיה זמינה בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית עם גביע ייעודי, גם הוא בצבע צהוב.

תנובה משיקה לראשונה בישראל סדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשרים בויטמינים ובסידן

 

LASH CLASH לאש קלאש מסקרה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT המעניקה נפח קיצוני לריסים וגימור יוקרתי מרהיב שחור משחור.מסקרה המשנה משמעותית את חוקי המשחק עבור כל המכורות למסקרה שחורה ברחבי העולם.

המותג הבינלאומי SCHICK  משיק תת מותג חדשני: סכיני גילוח חדש תחת השם:  INTUITION   (אינטואישן), שכל מוצריו מותאמים במיוחד לנשים ולצעירות, השונה ממותג הגילוח של הגברים, שנשאר תחת המותג שיק.

 

המותג נושם של קרליין,לנשים, מתרחב ומביא את הטרנד הירוק לקטגוריה עם סדרה חדשה: נושם BIO. מועשרת באלוורה להרגעת העור, מועשרת במרכיבים ממקור צמחי.,  מעניקה הגנה של 48 שעות, ללא אלכוהול וללא פרבנים.

 

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול ומשיקה במיוחד לקיץ 2022 ג'ל הגנה שקוף לפנים SPF50 נספג במהירות, במרקם קליל, לא משאיר סימנים לבנים.

פאלטה דלוקס, המותג הבינלאומי המוביל באיכות ובמקצועיות ומומחה בתחום צביעת השיער משיק 3 גוונים חדשים קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים צבע עמיד ועוצמתי לעד 8 שבועות. הפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות.

SeboCalm משיק סבון פנים- Zit Out  המצטרף לסדרת Young של המותג. סדרה חדשנית לטיפול מידי ואפקטיבי בעור שמן הנוטה לפצעונים. מוצרי הסדרה מבוססים על שמן מאנוקה, שמקורו בניו זילנד, ומועשרים בוויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא.

חברת אלטמן בריאות מרחיבה את סדרת הפתרונות לשפתיים יבשות של מותג פלקסיטול, לצד המשחה הקלאסית משיקה משחות נוספות: שפתון SPF 50 להגנה מפני השמש במיוחד לימי הקיץ, בטעם פירות יער בטעם מנטה ואת המשחה הקלאסית בצנצנת נוחה לשימוש

לראשונה בישראל, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק לגברים: באלם אנטיאייג'ינג לאחר גילוח לשיקום העור המגורה , הרגעה והחדרת לחות.

 

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח GLOW FX ומציג: איפור רב תכליתי מונוכרומטי לאפקט מואר של זוהר. בין מוצרי הסדרה: GLOW FX NATURAL FACE PALETTE- מארז שלישייה הכולל ברונזר, סומק והיילייטר הקיים בארבע ורסיות שונות של גוונים שיחמיאו לכל גווני העור, ליצירת גימור מט עד מבריק ולמראה איפור מונוכרומטי מואר וקורן בפעולה אחת:  Cool & Cozy, Idle in Style, Blooming Chic, Mood Boost.

 

עם תחילת עונת הקיץ מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיקה דרופ ראשון מתוך קולקציית קיץ חדשה עם פריטי לבוש בית לנוחות מקסימלית. הקולקציה כוללת הלבשת בית מבדים קלילים ונושמים ונעלי בית ופנאי.

סדרת המוצרים sistema to go הינה סדרת קופסאות ואחסוניות מפלסטיק הכי איכותי שיש המתמקדת בחדשנות וירידה לפרטים ומעוצבת באופן ייחודי אשר מתאים לנשיאה של מזון לגן, לבית ספר, למשרד, לספורט, לפיקניק ולכל פעילות מחוץ לבית תוך שמירה על סדר והקפדה על הגשה אסתטית שעושה חשק לאכול בריא והאוכל שומר על הטריות שלו לאורך שעות ארוכות

נעמן משיקה קולקציה מעוצבת עם אחריות חברתית : 2  סדרות ממוחזרות לשדרוג חווית הבישול וההגשה ושמירה על כדור הארץ: קולקציית EDEN עם מגוון כלי בישול מאלומיניום ממוחזר תוצרת איטליה וסדרת קפסולה ייחודית של כלים העשויים 100% זכוכית ממוחזרת

הבקבוקים של שורש לשנת 2022 מגיעים עם פקק חדשני וקל לתפעול, ללא הברגה- קליקסיל  CLICKSEAL™  נפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק ומאפשר זרימת מים גבוהה בעת השתייה, אשר פותח בשורש והינו פטנט רשום.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר