טעמי קיץ של לג'נדה (צילום: יואב גולדברג)
טעמי קיץ של לג'נדה (צילום: יואב גולדברג)

חדש על המדף: הגלידה שהפכה להיסטריה

טעמי גלידה חדשים, חליטות תה מרעננות, בירה עם ערך קלורי נמוך, ציוד לבית הספר בהשראת החופש, אורז מובחר למגוון שימושים, וסטארקיסט זה לא רק טונה

פורסם בתאריך: 26.6.22 11:09

-->

אופנה יכולה לבוא לידי ביטוי גם בגלידה. כך חושבים ברשת הגלידריות לג'נדה שביום הארוך ביותר בשנה, שמסמל רשמית את תחילתו של הקיץ, השיקו את קולקציית הטעמים החדשה שלהם שכוללת: גלידת מיני פנינים שחורות ווניל שחור – גלידת וניל בשילוב מיני פנינים שחורות מתוקות ה"מתפוצצות" בפה; גלידת אגוזי מקדמיה – גלידת וניל מדגסקר בשילוב אגוזי מקדמיה קראנצ'ים וקרמל עם ניחוח פירותי; והלהיט של הקיץ, גלידת פיסטוק קראנץ – גלידת פיסטוק בשילוב קרם פיסטוק ופניני שוקולד לבן שמתפוצצים בפה.

הג'לטו של לג'נדה מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים האגדיים הם יוצרים עם התוספות הכי הכי, כמו אגוזי לוז מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס שמייצרים לבד ושוקולד 100% אמיתי. בסורבה משתמשים בפירות טריים או קפואים מאיכות מעולה והיוגורט הוא יוגורט טבעי.

ניתן להשיג ברשת לג'נדה.

טעמי קיץ של לג'נדה (צילום: יואב גולדברג)

טעמי קיץ של לג'נדה (צילום: יואב גולדברג)

 

לכבוד הקיץ ויסוצקי מרחיבה את מגוון החליטות המרעננות עם חליטה חדשה למשקה קר בטעם אפרסק, הפרי הקייצי האהוב, במהדורה מוגבלת.

תהליך ההכנה פשוט וקצר: 1/3 מים חמים ותיון מסדרת החליטות של ויסוצקי (או כמה תיונים אם רוצים להכין קנקן ולארח), 1/3 קרח ו-1/3 מים קרים – ויש משקה מרווה, מרענן ומצנן לימי הקיץ הלוהטים של ישראל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ויסוצקי אפרסק (צילום: יוסי מור)

ויסוצקי אפרסק (צילום: יוסי מור)

 

חברת איטליאנו אחזקות מציעה את המרענן הרשמי של הקיץ: Skinny Beer Lager – בירה לאגר איכותית ללא גלוטן עם 89 קלוריות ו-4% אלכוהול בלבד (כ-35% פחות קלוריות מבירה לאגר אחרת) ואחוזי אלכוהול נמוכים בהשוואה לבירות אחרות).

תהליך הבישול הייחודי של בירה סקיני מאפשר לדלל את הסוכרים על מנת לייצר מוצר דל קלוריות וטעים במיוחד. סקיני עומדת בתקן מוצר ללא גלוטן ומתאימה את עצמה לחולי הצליאק אשר יכולים ליהנות ממנה.

בירה סקיני, המורכבת מארבעה רכיבים: מים, לתת, כשות ופחמן דו חמצני, בעלת הרכב תזונתי ייחודי ועוברת תהליך בישול מיוחד אשר מסיר שאריות סוכרים מן המשקה, בנוסף כמות הפחמימות נמוכה מהרגיל ומכילה רק 0.9%.

ניתן להשיג ברשתות שופרסל, חצי חינם, טיב טעם, סופר יודה, אלונית, קשת טעמים, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, פוליצר, מסעדות וסופרים נבחרים ברחבי הארץ ובאתרי און ליין מובילים: נוי השדה, כרמלה, פאנקו ועוד.

בירה סקיני פרימיום לאגר (צילום: יח"צ)

בירה סקיני פרימיום לאגר (צילום: יח"צ)

 

לכבוד הקיץ שהגיע ואיתו החופש הגדול וחזרתן של החופשות בארץ ובחו"ל, מציגה רשת YOLO קולקציות קיץ צבעוניות וטרנדיות לצד מגוון מוצרי DIY וערכות יצירה לכל המשפחה. כמו כן, לראשונה מאז הקמת המותג ישנם שת"פים עם יצרנים ואומנים ישראליים בקולקציית PLAY.

YOLO INDIGO: בהשראת טכניקת צביעת הבדים היפנית – שיבורי – קולקציית YOLO INDIGO מיועדת לקהל הבוגרות והבוגרים של YOLO עם מגוון מוצרים בעיצוב שיקי, מרענן ואביבי. בין המוצרים: תיקי פנאי בטווח מחירים של 49-169 ₪, מגוון ארנקים בטווח מחירים של 19-49 ₪, כלי כתיבה וציוד משרדי בטווח מחירים של 15-49 ₪, בקבוק תרמיולו 500 מ"ל ב- 79 ₪ ועוד.

קולקציית קמופלאז': החל מבקבוק שתייה תרמי לשמירת טמפרטורת המים ב-79 ₪, דרך משקפת משחק איכותית ב-39 ₪, מגבת מייקרופייבר מעולה עם יכולות ספיגה מטורפת ב- 55 ₪, ספיקר שטח עם בטרייה נטענת, כבל USB לחיבור הפלאפון ותאורה צבעונית ב- 119 ₪, פנסי יד אישיים ב- 29 ₪ ועוד.

קולקציית PLAY: האמן עופר אדינבורג שמייצר פסלים וערכות הרכבה תלת מימדיות יצר עבור YOLO ערכות לילדים מקרטון או עץ בדמויות פנדה, חד קרן, כדורגלן, רקדנית ודינוזאור (49 ₪ לערכה).

שת"פ נוסף הוא עם חברת המשחקים הישראלית https://www.theoffbits.com/ המייצרת ערכה לבניית רובוטים הנמכרת במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם. בסדרה בלעדית של YOLO משחק הרכבה עם ברגים ואומים, שמפתח חשיבה טכנולוגית ויצירתית, מוטוריקה עדינה והתמודדות עם פתרון בעיות (מחיר ערכות 39-79 ₪).

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר: https://www.yoloshops.co.il/

קולקציית אינדיגו ביולו (צילום: סטודיו יולו)

קולקציית אינדיגו ביולו (צילום: סטודיו יולו)

 

מיה תעשיות מזון משיקה את סדרת האורז המובחר למגוון שימושים: אורז פרסי , אורז בסמטי, אורז יסמין, אורז מלא ואורז ריזוטו. האורזים מיובאים מהמגדלים המובילים בעולם ועומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות, הם הותאמו במיוחד לאקלים הישראלי על מנת לשמור על הארומה והטריות שלהם, והמארז מגיע עם מדבקה לסגירה חוזרת.

האורז הבסמטי קל מאד לעיכול ועשיר בוויטמינים ומינרלים. אורז ריזוטו מלא בעמילן שמשתחרר בזמן הבישול ומסמיך את התבשילים. אורז יסמין בעל גרגירים ארוכים ולבנים עם טעם אגוזי עדין וטעים. הוא מכיל פחות עמילן מהבסמטי. האורז הפרסי קל להכנה כי הוא תמיד יוצא ״אחד אחד״ . טעמו העדין משתלב בצורה מושלמת במגוון מאכלים. האורז המלא מלא בסיבים תזונתיים וויטמינים וגם הוא משתלב היטב במגוון מאכלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אורז מיה מסביב לעולם (צילום: we סטודיו)

אורז מיה מסביב לעולם (צילום: we סטודיו)

 

מותג סטארקיסט ממשיך לחדש ומשיק לראשונה מגוון מוצרי שימורים שמשלבים דג סלמון ומהווים ארוחה מוכנה לאכילה.
MIX SALMON – ארוחות מוכנות, מזינות, נוחות לשימוש בכל מקום, מכילות שילוב בריא של פחמימה, ירק וחלבון, מכילות אומגה 3, ויטמין D וללא חומרים משמרים. הכל באריזה נוחה וקלה לפתיחה.
הסדרה החדשה כוללת 3 סוגי ארוחות טעימות ומגוונות: נתחי סלמון עם אורז מלא וירקות (12 גרם חלבון למנה); נתחי סלמון עם פסטה ברוטב עגבניות וזיתים (13 גרם חלבון למנה); נתחי סלמון עם עדשים, קינואה וירקות (18 גרם חלבון למנה).

הדיאטנית רותי אבירי: "כשבא לנו לאכול משהו באמצע היום זה פעמים רבות יגמר במשהו פחות מזין. דג הסלמון ידוע בתכולת האומגה 3 שבו ומכיל גם חלבון וויטמין D וארוחות מיקס סלומון הן פתרון מעולה "לסגור פינה" באמצע היום עם ארוחה מאוזנת שמכילה את כל אבות המזון, במגוון טעמים, קלה לנשיאה לכל מקום וללא חומרים משמרים".

ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.

סטארקיסט מיקס סלמון (צילום: יח"צ)

סטארקיסט מיקס סלמון (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר