הקיץ פה: גלידות גלידות ועוד גלידות

פורסם בתאריך: 31.5.22 18:51

-->

משדרגים את הפיסטוק

לצד טעמי הגבינה הקלאסיים של לג'נדה לקראת שבועות מציגה לג'נדה את הטעם שהפך להיסטריה פיסטוק קראנץ' – גלידת פיסטוק בשילוב חתיכות שוקולד פיסטוק וציפוי קרם פיסטוק קראנצ'י ושוקולד לבן. האג'נדה של לג'נדה היא לגלידה הכי איכותית וטרייה שיש ולכן בכל הסניפים שלהם מיוצרת הגלידה באופן יומיומי במקום. מעל ל-70 טעמים, הנעשים לפי הנוסחאות המסורתיות לג'ילטו איטלקי אמיתי ועם מיטב חומרי הגלם והפירות.

לקראת השבועות מציגה לג'נדה את קולקציית גלידות הגבינה המיוחדות לחג: "צ'יז קייק" קלאסי – גלידה מגבינת שמנת עשירה בשילוב פרורי קרמבל, גבינה פירות יער– גלידה מגבינת שמנת עשירה בשילוב קונפיטורת פירות יער, גבינה תאנים – גלידת גבינה בציפוי קונפיטורת תאנים ושברי אגוזי לוז, מסקרפונה נוטלה – גבינת מסקרפונה בציפוי קרם אגוזי לוז משובח, מסקרפונה כנאפה – גבינת מסקרפונה בציפוי שערות קדאיף, קואלה פטל- בסיס גבינה עם קונפיטורת פטל בציפוי שוקולד קרם אגוזים ומקפא צ'יז קייק ביוגורט –  מקפא יוגורט ציז' קייק אמריקאי עם כל התוספות הייחודיות של לג'נדה לבחירת הלקוח

 

במהדורה מוגבלת

רשת הגלידריות הישראלית 'גולדה', חוגגת את "חג הגולדה" בשבועות, ומשיקה במהדורה מוגבלת גלידת עוגת גבינה פיסטוק וקולקציית פחזניות חדשה, המתאימה לנשנוש וגם כמרכיב שישדרג לכם את הקינוח בשולחן החג.

בנוסף, אחרי שגולדה השיקה השנה שתי קולקציות פטיסרי של פינק גולדה בטעמי הגלידה האהובים, ביניהם: דונאטס בטעם בייגלה מלוח, פבלובה, פיסטוק וקרם עוגיות, ואצבעות שוקולד במילוי קרם בייגלה מלוח, פיסטוק וקרם אגוזי מקדמיה, הרשת משיקה את הקולקציה השלישית במיוחד לשבועות, המיוצרת גם היא במפעל המקומי של הרשת: פחזניות של פינק גולדה, המתאימות לנשנוש וגם כחומר גלם עבור מתכוני קינוחים לחג. הפחזניות מגיעות בשני טעמים: בטעם קרם שוקולד בציפוי בייגלה מלוח- בצק רבוך בתוספת פירורי קראמבל קראנצ׳, במילוי קרם שוקולד עשיר וציפוי קרם בייגלה מלוח, ובטעם ניל – בצק רבוך עם פירורי קראמבל קראנצ׳ במילוי קרם וניל עשיר. הפחזניות זמינות בכל סניפי רשת גולדה, מחיר הפחזניות – 29 שקלים ל-180 גרם.

אוראו ללא גלוטן

לראשונה בישראל –  רשת הגלידריות  "וניליה" מכריזה על על מהפכה בריאה בתחום הגלידות . לכל הרגישים לגלוטן: מעתה,  יוכלו ליהנות מגלידת "אוראו" ללא גלוטן בכל סניפי רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ברחבי הארץ. הרשת פיתחה גלידה ללא גלוטן בטעם "אוראו", והטמיעה בתוכה שברי עוגיות "אוראו" אמיתיות.

עוגיות "אוראו" נטולות הגלוטן משווקות אך ורק בארה"ב, ו"וניליה" לא חסכה במאמצים ובהשקעה כדי להביא אותן ארצה. העוגייה עצמה זהה בטעמה לחלוטין לעוגיית "אוראו" המפורסמת המקורית, המכילה גלוטן. במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה לא הצליחו הטועמים המנוסים להבדיל בין העוגייה ללא גלוטן לזו המכילה גלוטן.

אחד הקינוחים הכי פופולאריים ואהובים בחג השבועות בישראל הוא עוגת ביסקוויטים. גלידריית הבוטיק הבינלאומית ANITA תציע בתקופה זו, את הטעם שהכי מתאים לחג בכל סניפי  ANITA בתל אביב : גלידת עוגת ביסקוויטים העשויה מגלידת שמנת בטעם גבינת מסקרפונה ויוגורט, שברי שוקולד מריר ובתוספת קרם וחתיכות ביסקוויטים. בנוסף, הרשת משיקה בשיתוף פעולה עם מאיה ורטהיימר, מארז מיוחד לשבועות במהדורה מוגבלת הכוללת: חצי קילו גלידה, יחד עם מארז תוספות הכולל שלישיית רטבים או תוספות לבחירה. למעשה, המארז מכיל את כל המרכיבים לקינוח המושלם לחג בשלושה שלבים: הוצאת הגלידה בשלמותה בעזרת סכין מהאריזה, הנחת הגלידה על כלי הגשה יפה ופיזור התוספות שבוחרים על גבי הגלידה.

המארז יהיה זמין בכל סניפי ANITA בתל-אביב: נווה צדק, פלורנטין ושרונה, בין התאריכים 26.5-5.6. מחיר המארז בסניפים- 64 שקל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר