סודה בטעמים (צילום: סטודיו יפאורה)
סודה בטעמים (צילום: סטודיו יפאורה)

חדש על המדף: בשורות מרעננות לקיץ

שלגוני יופלה מבוססי פרי, סודה בטעם אננס ותפוח, גולדסטאר בלאק רוסט חוזרת לביקור, קטשופ על האש, וסדרת מוצרים המכילה שמן ציטרונלה לקטנטנים

פורסם בתאריך: 18.5.22 16:07

-->

"גלידות פלדמן" ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות לקראת הקיץ סדרת שלגוני יופלה חדשה, יופלה Freezy" על בסיס פירות, אשר לראשונה תכלול 70% פרי אמיתי ותכיל כ-70 קלוריות בלבד ליחידה. השלגונים ישווקו במאגדות של חמישה שלגונים או כשלגונים בודדים.

הסדרה החדשה תכלול שלושה טעמים: יופלה תות, כ-64 קלוריות ליחידה, יופלה מנגו, כ-70 קלוריות ליחידה, ויופלה אננס קוקוס, כ-70 קלוריות ליחידה. השלגונים בסדרה הינם פרווה וללא גלוטן.

ארז וולף, מנכ"ל גלידות פלדמן: "אנו גאים ונרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה עם תנובה ולהשיק את סדרת יופלה Freezy 70% פרי, אשר נותנת מענה לצרכנים המחפשים שלגון קליל ללא פשרה באיכות ובטעם עם מעט קלוריות והמון פרי".

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה: "סדרת השלגונים של יופלה נועדה לתת מענה לצרכנים המחפשים פינוק מרענן, טעים וקליל, אשר בא לידי ביטוי בחוויית המוצר וכמובן בקלוריות. מאז הושקה 'יופלה 'Freezy, היא הפכה לאהובה בקרב הציבור וכיום היא מחזיקה כבר בנתח שוק של 14%. הרחבת המותג גם לסדרה פירותית לחלוטין הכוללת 70% פרי תאפשר ליותר לקוחות ליהנות ממנה בקיץ הקרוב".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה של גלידות פלדמן ברחבי הארץ.

מאגדת יופלה תות (צילום: הדמיה)

מאגדת יופלה תות (צילום: הדמיה)

 

חדש ב-Schweppes: סודה בטעם אננס וסודה בטעם תפוח.

בשנים האחרונות אנו מגלים התפתחות של מגמה בארץ ובעולם, המתאפיינת בחיפוש אחר שתייה מתוחכמת, מעניינת ונכונה יותר. במקביל לעלייה במודעות לקשר בין התזונה והבריאות, משקאות הסודה ובכללם הסודה בטעמים, שהם ללא סוכר, הפכו להיות מאד פופולאריים.

טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "אנו שמחים לחדש בקטגוריית הסודה עם נראות חדשה וטעמים חדשים לסודה בטעמים. סודה בטעם אננס וסודה בטעם תפוח. מרעננים ומרגשים במיוחד לחודשי הקיץ".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקים אישיים של חצי ליטר.

סודה בטעמים (צילום: סטודיו יפאורה)

סודה בטעמים (צילום: סטודיו יפאורה)

 

בשנת 2010 הושקה מהדורה מיוחדת של בירה גולדסטאר בלאק רוסט. מדובר בבירה המורכבת משעורה הולנדית משובחת שעברה קלייה ממושכת, המעניקה לבירה ארומות של קפה חזק וקרמל וטעם של שוקולד מריר.

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק גולדסטאר: "מאז שהבירה ירדה מהמדפים לפני כעשור קיבלנו באופן עקבי בקשות וממש בתחילת 2020 אף עצומה של צרכנים שביקשו להחזיר את המהדורה המיוחדת. לאחר מחשבה והשקעה גדולה של צוות הבירה ובראשם הברומאסטרית של המותג מרינה זלצר, אנו גאים להחזיר את הבירה האהובה כמהדורה זמנית ובכמות מצומצמת. למי שמכיר וגם למי שטרם זכה, מחכה מוצר שיעניק חווית גולדסטאר ייחודית. שנת 2022 הולכת להיות שנה של הפתעות בגולדסטאר. אנחנו מעריכים ומודים לכל הלקוחות על נאמנותם למותג ומבטיחים להמשיך לחדש ולהפתיע גם בהמשך".

מחיר שישייה: 36 שקלים. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול הנבחרות, באתר בלנד וברשתות השיווק הנבחרות.

גולדסטאר BLACK ROAST (צילום: הדמיה)

גולדסטאר BLACK ROAST (צילום: הדמיה)

 

אסם מחזירה למדפים את המהדורה המיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים.

קטשופ "על האש" פותח במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל: קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

נירה זיטנר, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "מאז הקורונה עולם הרטבים הקרים גדל ב-12%, כאשר השקת סדרת הרטבים Dip&Spread הגדילה את הקטגוריה. אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, בתוך מגוון הרטבים החדשניים שלנו. קטשופ על האש הוא קטשופ בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

קטשופ על האש (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ על האש (צילום: סטודיו אסם)

 

טפטפים בייבי-באזז מבית "כצט" הנה סדרת מוצרים המכילה שמן ציטרונלה טבעי ללא חומרי הדברה, לשימוש בבית או בטבע מגיל שלושה חודשים ומעלה.

הסדרה מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום, הידועים בסגולותיהם הטבעיות ומתאימים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו. מוצרי הסדרה הינם היפו-אלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו כמתאימים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללאSLS וללא חומרי הדברה.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

"בייבי באזז אפטר-ג'ל" – ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים אחרים. מכיל אלנטואין ותמצית צמח הקמומיל הידועים ביעילותם בהקלה על גירוי וגרד של העור.
"בייבי-באזז רול-און" – רול און המכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים ביעילותם בהגנה על העור. מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.

"בייבי-באזז מגבונים" – 20 מגבונים ארוזים בנפרד המשמשים למריחה נוחה והגיינית. בכל יציאה מהבית ניתן לשלוף מגבון בודד מהתיק, להימרח באמצעותו בצורה נוחה והגיינית ולזרוק לאחר השימוש. כל מגבון מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרניום להגנה על העור. מועשרים באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.

"בייבי-באזז שמנים ארומטיים" – תערובת שמנים לשימוש בסביבת הפעוט. ניתן לטפטוף על העגלה, הבגד, הסדין או חיתול טטרה שמונח בקרבת התינוק. ניתן גם לשימוש גם במפזר שמנים ארומטיים (דפיוזר). מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט הידוע ביעילותו ומתאים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו.

מחיר: 19.90-32.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.

סדרת בייבי באזז של כצט (צילום: אפרת אשל)

סדרת בייבי באזז של כצט (צילום: אפרת אשל)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר