יולו שוקולד ופל (צילום: הדמיה)
יולו שוקולד ופל (צילום: הדמיה)

חדש על המדף: פינוק של שלגונים

שלגוני "YOLO" מפנקים, יינות לפסח, משחת שיניים לילדים, ועוד. המוצרים החדשים על המדפים

פורסם בתאריך: 31.3.22 11:23

-->

גלידות פלדמן ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה שהחל לפני כשנתיים, ולאחר השקה מוצלחת של סדרת טילוני "YOLO" בקיץ 2021, משיקות לראשונה גם סדרת שלגונים מבית "YOLO" בשלושה טעמים: שוקולד חלב עם שברי וופל, שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ושוקולד לבן עם עוגיות. השלגונים ישווקו ביחידות במשקל 75 גרם, או במאגדת של 4 שלגוני מיני 50 גרם כל אחד. הסדרה עשירה בשוקולד וכוללת שמנת 12% משובחת.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "אחת ממגמות המזון הגדולות ביותר בישראל היא מגמת הפינוק. מגמת הפינוק באה לידי ביטוי גם בחיפוש אחר חומרי גלם איכותיים ומתוחכמים וכך גם בעולם הגלידות. הגלידה של YOLO עשויה מ-12% שמנת משובחת ומשוקולד אמיתי. מדובר במוצרים ייחודיים וטעימים במיוחד דוגמת שלגון שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ועוד".

ארז וולף, מנכ"ל גלידות פלדמן: "אנו גאים ושמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם חברת תנובה שהחל לפני כשנתיים והפך להצלחה מסחררת בעולם הגלידות, ולהשיק את סדרת שלגוני YOLO בשלושה טעמים מפתיעים לקיץ הקרוב. לאחר ההצלחה שרשמה סדרת טילוני YOLO שהושקה בשנה שעברה, היה לנו ברור שצריך להרחיב את סדרת YOLO למוצרים מפנקים נוספים. גלידות פלדמן שמה לה למטרה להשקיע ולהרחיב את הסדרות המוצלחות שקהל הצרכנים אוהב ותמשיך להפתיע גם בהמשך."

ניתן להשיג בחנויות גלידות פלדמן, במגוון רחב של חנויות, מינימרקטים ומכולות, וכן ברשתות השיווק.

יולו שוקולד עוגיות (צילום: הדמיה)

יולו שוקולד עוגיות (צילום: הדמיה)

 

'יקב ברקן' גאה משיק לקראת חג פסח את קברנה סוביניון 'PLATINUM' בציר 2019, יין ממהדורה מיוחדת של חביות מצטיינות ויוצאות דופן.

'PLATINUM', יין המורכב ממהדורה מיוחדת של חביות קברנה סוביניון מצטיינות מכרמים שונים בגליל העליון. אותן חביות התגלו בעלות תכונות יוצאות דופן בעת הטעימה השנתית בה היינן הראשי, עידו לוינסון, יחד עם צוות הייננים, קובע לאיזה יין מיועדת כל חבית. בטעימה זו נבחרו חביות מצטיינות בטעם, בארומה ובכל מאפיין אחר שגרם להן להתבלט מול השאר ולהראות אופי ואיכות ייחודי. לאחר שנבחרו והופרדו משאר החביות, היין המשיך להתיישן בהן ומהן הופק היין.

היין בעל צבע אדום עמוק בוהק ומשלב טעמי פרי שחור עם תבלינים, וניל ועץ קלוי שמקורם בחביות עץ האלון הצרפתי. יין מרוכז ועשיר במיוחד, בעל גוף מלא וסמיך וסיומת עוצמתית, ארוכה ומתובלת.

מחיר: 70 שקלים. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

פלטינום קברנה סוביניון של יקב ברקן (צילום: יח"צ)

פלטינום קברנה סוביניון של יקב ברקן (צילום: יח"צ)

 

'יקב סגל' מציג לקראת חג הפסח קברנה סוביניון מסדרתFree Run , בציר 2018.

Free Run היא סדרת היינות האיכותית של יקב סגל, בה היינות מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.
מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים.

היין בעל צבע אדום עמוק ושוליים סגלגלים המציג ארומות עוצמתיות של פרי שחור וקאסיס, מלווה בנגיעות מתקתקות של עץ אלון התומך בעוצמות הפרי. היין בעל מבנה טאנינים אלגנטי, רך ונעים ובעל סיומת ארוכה ופירותית.

מחיר: 60 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

פרי ראן קברנה סוביניון 2018 (צילום: יח"צ)

פרי ראן קברנה סוביניון 2018 (צילום: יח"צ)

 

בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית, מציע מהדורה כשרה לפסח בטעמים בריזר אננס ולימון, בבקבוקים של 275 מ"ל (מכיל 4% אלכוהול).

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בקרדי: "לאור הביקוש הרב וההצלחה לה זוכה המשקה בריזר כבר שנים רבות, החלטנו לצרף לקראת חג הפסח שני טעמים מובילים ואהובים כשרים לפסח – בריזר אננס ובריזר לימון. אנו זוכים לאהדה גדולה לבריזר של בקרדי מצד הצרכנים ולכן החלטנו לספק לצרכנים פתרון טעים גם לחג הפסח".

מחיר: 10-12 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק וחנויות האלכוהול.

בקרדי בריזר כשרים לפסח אננס ולימון.(צילום: יח"צ)

בקרדי בריזר כשרים לפסח אננס ולימון.(צילום: יח"צ)

 

לראשונה בישראל –  Growper – משקה מוגז טבעי ואורגני המהווה אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים. בקיצור: פרי טבעי ואורגני, מים וגז. וזהו.

גרופר, משקה פירות אורגני מוגז, טעים ומרענן, הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי.

גרופר פותח במשך שנתיים, בעלות של כמיליון שקלים, כאשר בתהליך הפיתוח דויקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתו כמות הקלוריות, נבחרו חומרי הגלם הנכונים וכן האריזה –  בחירת הזכוכית לבקבוק ולא פלסטיק ועיצוב ומיתוג צעיר וחדשני.

המשקה זמין כרגע בשלושה טעמים בבקבוקי זכוכית בנפח 330 מ"מ, בעלי פקק הנפתח ידנית ללא צורך בפותחן בקבוקים: תפוזזה – תפוז דם דומדמניות, תפוחחה – תפוח עץ ואננס, ולימוננדה – לימון ליים.

מאחורי גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים. השניים חיפשו ליצור משקה קליל ובריא שהוא אלטרנטיבה למוגזים המוכרים, אבל הוא לא ממש מיץ טבעי וכבד – אלא משקה קליל וטעים שאפשר לשתות בלי רגשי אשמה. ככל שהפרויקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחות ובמשך כשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר.  השניים חברו לשחקן עופר שכטר בתור שותף עסקי מלא בפרויקט, והתמקדו בקידום אג'נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.

הפרויקט שהושק כהדסטארט מצליח במסגרתו גויסו מאות אלפי שקלים, המשיך לגייס הון באמצעות FundIt בו גויסו כ-4 מיליון ש״ח מהציבור שקיבל את המותג באהבה.

מחיר: 9 שקלים. ניתן להשיג ברשת שופרסל; צה"ל; תחנות הדלק דור אלון, רוב חנויות ורשתות הטבע, מעדניות, בתי קפה, AM:PM, , טיב טעם ועוד. ניתן לרכוש דרך אתר האונליין של החברה. בשנה הקרובה צפויה להתרחב ההפצה עם אלפי נקודות מכירה נוספות ופריצה לשוק הבינלאומי.

גרופר (צילום: יח"צ גרופר)

גרופר (צילום: יח"צ גרופר)

חברת כצט על בחירת משחת שיניים לילדים והחשיבות של כמות הפלואוריד במשחה:

עששת, בעיות חניכיים, ריח רע מהפה והלבנת שיניים הן רק חלק מבעיות היגיינת הפה שמשחות השיניים נועדו לטפל בהן. לכן חשוב לצחצח שיניים עם הילדים כבר מגיל מוקדם – למעשה, מרגע צמיחת השיניים הראשונות – ותוך כדי להקנות להם הרגלי צחצוח בריאים ונכונים, שילווה אותם שנים קדימה.

שמירה על היגיינת הפה ומניעת בעיות שיניים בהווה ובעתיד (דוגמת חורים בשיניים, עששת ודלקות חניכיים), מתחילה מצחצוח שיניים, בתדירות מספקת של לפחות פעמיים ביום ובצורה נכונה. חלק מרכזי בהצלחה, בייחוד עבור הילדים, הוא בחירה נכונה של משחת שיניים.

פלואוריד הוא חומר אנטי-חיידקי המסייע בחיזוק השיניים. תרכובות פלואוריד שונות (וביניהן: סודיום מונופלואורופוספט, אמין פלואוריד וסודיום פלואוריד), משמשות כמרכיבים פעילים במשחות השיניים המוכרות שלנו. השימוש במשחות שיניים המכילות פלואוריד, הוכח כיעיל במניעת עששת במחקרים רבים. צחצוח שיניים עם משחת שיניים מביא לחלל הפה, לשיניים ולחניכיים את הפלואוריד. אחרי שטיפת הפה, נשאר חלק מן הפלואוריד בריריות הפה והלשון ומשתחרר באיטיות במשך שעות. הדבר תורם לבריאות השיניים והחניכיים ומסייע לשמירה על ריח פה טוב לאורך זמן.

אז מה בדיוק הפלואוריד עושה? ברמה הכללית, הוא חודר לשכבה החיצונית והאיתנה ביותר של השיניים, זגוגית השן (אמייל), שאחראית בין השאר על חוזק השיניים ועל הגוון הלבן הטבעי שלהן. הפלואוריד גורם לחיזוק השכבה ומספק לה הגנה בפני כל אותם רכיבים שעלולים להזיק לה, לרבות חיידקים או חומצות. בכך הוא עשוי להפחית משמעותית את הסיכויים לחורים, לעששת, לדלקות חניכיים ואפילו למצבים מורכבים דוגמת נסיגת חניכיים.

מן העבר השני של המשוואה, צריך לזכור שכמויות גדולות "מדי" של פלואוריד עלולות להסב נזק, במיוחד עבור ילדים שנוטים לבלוע את המשחה בשלבים הראשונים של הצחצוח. חשש עיקרי הוא מפלאורוזיס, מצב בו החומר גורם לשינוי בלתי רצוי בהרכב הכימי של זגוגית השן. אחד הביטויים האפשריים של כך הוא הופעה של כתמים לבנים על גבי השן, שרחוקים מלהיות מרשימים מבחינה אסתטית.

האם פלואוריד מתאים לכל גיל? ובאיזו כמות? המלצות השימוש במשחת שיניים משתנות לפי גיל, בעיקר בשאלת סוג המשחה, כמות הפלואוריד בה וכמות המשחה בה משתמשים בפועל בכל צחצוח.

תינוקות עד גיל שנתיים: אנחנו עדים לשינויים במדיניות של משרד הבריאות בשנים האחרונות בשאלת הצחצוח של תינוקות ופעוטות. עד 2021, ההמלצה של משרד הבריאות הייתה שצחצוח שיניים בקרב תינוקות, החל מבקיעת השן הראשונה ועד גיל שנתיים, ייעשה באמצעות מברשת אך ללא משחת שיניים.

מאז התמונה השתנתה. מעבר לעובדה ששימוש נכון במשחת שיניים עם פלואוריד לא אמור להסב נזק, הנתונים המצטברים לגבי שיעור העששת הגבוה בקרב ילדי ישראל בשנים האחרונות היוו ככל הנראה חלק מההחלטה. יש לציין שהנחיות אלה מיישרות קו למעשה עם המקובל ברוב מדינות אירופה וארצות הברית.

עד גיל שנתיים, בהתאם להנחיות הנוכחיות, מומלץ לבחור במשחה בעלת ריכוז פלואוריד נמוך באופן יחסי, עם מברשת שיניים רכה ככל שניתן.

מבחינת כמות המשחה על גבי המברשת, אין כאן כמובן נוסחה חד משמעית כאשר ההמלצה היא להקפיד כמות קטנה המזכירה בגודלה גרגיר אורז.

גיל 2-6: החל מגיל שנתיים ועד גיל שש, יש לשנות מעט את הרגלי הצחצוח. בגיל זה, מומלץ להשתמש עדיין במשחה בעלת ריכוז פלואוריד דומה, אולם רצוי להגדיל את הכמות בה משתמשים בכל צחצוח לגודל של כדור אפונה.

זהו השלב בו חובה עליכם, ההורים, לתרגל עם הילדים יריקה של המשחה מהפה בתום הצחצוח ולא בליעה שלה. גם שטיפת הפה במים מומלצת פחות, מכיוון שהיא עלולה להביא להפחתת כמות הפלואוריד שנשארת על גבי השיניים בפועל.

גיל 6 ומעלה: גיל שש, בו הילדים כבר נעשים לרוב עצמאיים יותר בצחצוח, הוא נקודת מפנה נוספת. בשלב זה, אפשר ואף מומלץ להחליף למשחת שיניים שריכוז הפולואוריד בה הוא גבוה יותר – 1,450 חלקים למיליון, ליתר דיוק. גם את כמות המשחה אפשר להגדיל מעט, כל עוד עושים את מירב המאמצים שהילד או הילדה לא יבלעו את המשחה.

עם כל הרצון שלכם לפתח את העצמאות אצל הילדים שלכם, קחו בחשבון שקשה לצפות מהם לצחצח בצורה נכונה, יסודית וממושכת מספיק (כשתי דקות לפחות בקבוצת הגיל הזו) בשלב הזה. לכן מומלץ לתת להם להתנסות בצחצוח כשהם מסוגלים לעשות זאת, אבל לעבור עליהם ולצחצח למעשה עבורם את השיניים עד גיל תשע לערך.

ניתן לרכוש את מגוון משחות השיניים לילדים של "כצט" כאן.

משחות שיניים לילדים של כצט (צילום: אפרת אשל)

משחות שיניים לילדים של כצט (צילום: אפרת אשל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר