חדש על המדף

מתנות לולנטיין, בשמים חדשים והמון מוצרים חדשים על המדף

פורסם בתאריך: 1.2.22 11:47

-->

מותג הביוטי ג'ייד גאה להציג את SEEDOLOGY סדרת טיפוח עשירה בתמציות סופרפוד, בשילוב רכיבים מזינים ויטמינים ומינרלים ומכילה 92% מרכיבים ממקור טבעי. זריקת אנרגיה לעור בריא ומלא חיים. הסידרה כוללת קרם יום אנטי-אייג'ינג, בוסטר וקרם עיניים.הנוסחה מכילה:קומפלקס פטריות אנטי-אייג'ינג ייחודי ורב עוצמה להגנה על העור –פטריית ריישי  – מרווה את העור בלחות, ומנקה רעלים, פועלת נגד הזדקנות מוקדמת, מרגיעה אדמומיות  ויעילה נגד קמטוטים, פטריית שיטאקי – נוגדת חמצון, מבהירה את העור למראה עור צעיר. מכילה סרמידים ותרכובות ששומרים על בריאות העור ופטריית מאיטקה – עשירה בנוגדי חמצון, חומצות אמינו, אשלגן, מינרלים, בטא-גלוקנים וויטמינים, לשיפור אלסטיות העור ולעידוד ייצור קולגן.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק לראשונה את החדשנות בעולם הקוסמטיקה – איפור וטיפוח נפגשים במוצר אחד! מייק-אפ המכיל סרום מטפח בשילוב חומצה היאלורונית – טרו מאץ' ניוד.זהו הסרום הראשון בתוספת גוון ב-mass market עם הריכוז הגבוה ביותר של חומצה היאלורונית (1%). בנוסף, המייק-אפ סרום אומת על-ידי רופאי עור, מתאים לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית ואינו אוטם נקבוביות (נון קמודוגני).

רשת ד"ר אלמן משיקה סדרה טבעית חדשנית בעולם הקוסמטיקה, כל המוצרים מכילים את הRVIVYL –  זוכה 3 מדליות זהב בתחום הקוסמטיקה. מדובר בתמצית טבעית, המופקת ממקור בוטני, שממריצה את מחזוריות העור, מגנה ומשפרת את מחסום ההגנה של העור ומכילה את מרכיב CITYSTEM – פיתוח טכנולוגי מתקדם, להגנה מפני הזיהום הסביבתי. מרכיב שקיבל פרס ב-2017 בסין על היכולת לספיחת רעלים – דיטוקס מושלם לעור.

חדש מד"ר פישר:מגבוני קמיל בלו סנסיטיב מועשרים בשיבולת שועל מסייעים בטיפול ובמניעת גירויים ואדמומיות. רביעיות מגבונים עם רכיבים ייחודיים מבד רך, עבה ועדין, לטיפול ושמירה על עור התינוק.

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק בושם חדש לאישה:VOCE VIVA INTENSA-ניחוח חדש לאישה, הקורא לנשים למצוא את הייעוד והתשוקה שלהן ולחיות את החלומות האמיתיים.

ג'ון וורווטוס מותג הלייף סטייל היוקרתי לגברים, גאה להשיק בושם חדש וממכר-John Varvatos XX Indigo שנוצר בהשראת מוזיקה וסטייל, שהם לב ליבו של המותג ג'ון וורווטוס ויצירותיו.

הבושם החדש לאישה LoveMe ONYX, מעוצב כתכשיט ,הברק של אבן הONYX השחורה מהפנט,  והשילוב המוקפד עם מסגרת הדובי המטאלית -כסופה משדרים אלגנטיות ומעוררים פיתוי בו זמנית.עוצמת תווי הריח היא השתקפות של עוצמת אבן החן, ONYX, ממנה נלקחה ההשראה.

מותג הבישום LACCOSTE בהשקה חדשה לגבר ולאשה:הבושם LACOSTE L.12.12 EAUX FRAÎCHES לאישה ולגבר עם פרץ של רעננות מרומם רוח.

פינוק, יוצא בהשקה חגיגית של השמפו ותחליב הרחצה הקלאסי בניחוח האהוב של פינוק, במהדורה מעוצבת לכל המשפחה, מאוירת וחדשנית עם הכותרת "הפינוק של המשפחה שלי", לכל משפחה יש את הפינוק שלה.

סנו משיקה את "סנו soft לושן" – ממחטות אף בשלש שכבות איכותיות במיוחד, בתוספת לחות. ממחטות האף התלת שכבתיות של "סנו סופט לושן" איכותיות ועשירות בלחות למגע מלטף, רך וקטיפתי במיוחד, ומסייעות במניעת אף אדום ומגורה.

תשלובת ד"ר פישר, נכנסת לקטגוריית תחליבי הרחצה ומשיקה תחליבי רחצה עדינים לגוף  תחת סדרת  EFFECTIVE CARE SENSITIVE.הסדרה כוללת חמישה תחליבי רחצה לגוף במרקם תחליבי מעודן ועשיר, המעניקים חווית רחצה עדינה ומלטפת,  בניחוח עוטף ומרגש, מעניקים לחות לעור בכל רחצה ומתאימים גם לבעלי עור רגיש. כל המוצרים עברו בדיקות קפדניות ובהן בדיקה דרמטולוגית ובדיקת סנסטיב מחמירה המעידה על התאמה לעור רגיש במיוחד.

לכבוד שנת 2022, אסם מביאה הזדמנויות חדשניות ומשיקה מגוון חטיפים ומיקסים חדשים אשר יוצעו לצרכן במהדורה מוגבלת החל מינואר 2022. בנוסף לבמבה INSIDE OUT, משיקה אסם שני מיקסים חדשים: ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס וכן, אפרופו בטעם לחם שום.

עוד מאסם: מהדורה מיוחדת – בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי. בסדרת בייגלה כפיות האהובה קיימים כיום שני טעמים: בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה זמינה על המדפים החל מחודש ינואר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש – פיקנטי, עוצמתי ומתובל.

Nature Valley מרחיבים את קולקציית הפרוטאין שלהם ומצרפים טעם חדש לסדרה – שילוב של בוטנים ופירות יער עם ציפוי בטעם שוקולד לבן.החטיף מכיל 10 גרם חלבון ומהווה מקור לסיבים תזונתיים,ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת צבעי מאכל וללא גלוטן.

הכירו את סדרת חטיפי חלבון חדשה – :go on nutrition כל חטיף במשקל 50 גרם – מכיל 33% חלבון.החטיפים מבוססים על חלבון מי גבינה איכותי איזולט, מועשרים בשבעה ויטמינים ומינרלים וללא תוספת סוכר.

מותג UNIQUE מבית חברת "מייסטר" משיק "מחית פיסטוק 100%" ו"קרם בייגלה מלוח" – מעולים להכנת קינוחים ועוגות. מייסטר הקימה אתר מכירה לקהל הביתי בתקופת הקורונה, כדי לתת מענה איכותי לאופה הביתי, המקצועי והחצי מקצועי.

"סניקרס", מותג חטיפי השוקולד המוביל של חברת מרס, משיק מוצר חדש וקבוע לסדרה: 'סניקרס קרימי חמאת בוטנים', החטיף, מכיל פחות מ-100 קלוריות.

המותג FREE משיק מוצר בטעם חדש ומיוחד, בלעדי מסוגו בארץ: גרנולה קקאו וקפה עם אגוזים,מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר או שמן, טבעונית ועשירה בסיבים תזונתיים.כמו כן, מקור המתיקות בגרנולה הינו בסילאן טבעי.

לקראת ה- Valentine’ Day יקבי כרמל משיקים בצירים חדשים ליינות המתאימים לערב הרומנטי בשנה: selected פרנץ גוורצטרמינר 2021 וPrivate Collection רוזה 2021.

מאסטר שף משיק דפי אצה איכותיים, מסוג  GOLD,המשמשים להכנת סושי, ניתן לגלגל אותם לרולים או קונוסים.דפי האצה החדשים יכולים לשמש בעוד מגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו:  סלטים, מרקים, תבשילים, נודלס ואפילו ניתן להשתמש בהם כחטיף בריא ומזין.

יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, חוזר לשורשיו הצרפתיים ומשיק את סדרת יופלה OLALA- סדרה חדשה של יוגורט בטעם וניל במרקם קטיפתי ומפנק בתוספת שכבות במגוון טעמי קינוח צרפתיים .הסדרה תכלול חמישה טעמים ובינהם יופלה OLALA – יוגורט בטעם וניל עם שכבה בטעם טארט טאטן בתחתית ויופלה OLALA – יוגורט בטעם וניל עם שכבה בטעם קרם ברולה בתחתית.

אמגזית משיקה פיתוח חדשני של טאבוני גז מתקדמים – היחידים מסוגם בישראל, עם מבערים היקפיים בצורת U שמייצרים פיזור חום אחיד בכל שטח האפיה של הטאבון ומבטיחים תוצאות טובות יותר בהכנת פיצות, לחמים ומאפים וגם דגים ואפילו תבשילים.

לראשונה בישראל – HAVAIANAS מותג הכפכפים הברזילאי המוביל בעולם – ישיק  בחורף הקרוב את קולקציית נעלי הבית לחורף – סתיו 2022.הקולקציה כוללת דגמים קלאסיים עם וללא פתח קדמי.

'אופנת סגל', רשת אופנת עילית לגברים, משיקה מארז מתנה לגבר לרגל יום האהבה. המארז מגיע בקופסא מממותגת אופנת סגל ומעוצבת בצורת לב. הערכה כוללת טי שירט של המעצב ארמני, ארנק ומטריה של מעצב העל קרל לגרפלד מתוך קולקציית שחור לבן של המעצב. ניתן להכין מארז בהרכבה אישית עם פריטים מגוונים מתוך מהקולקציה החל מטרנינג איכותי של מעצבי העל, מעיל צמר ואף חליפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר