חדשות האוכל

תפריט חדש לרשת BBB, בראנצ' מפנק בפלומינו הירושלמית ומנות חדשות בריבר- חדשות האוכל

פורסם בתאריך: 11.12.21 18:28

-->

בניחוח ישראלי

מסעדת רגינה בתחנה מתחדשת ומציעה שלל מנות חדשות ומפנקות כולל מנות טבעוניות ושלל מנות אחרונות פוקצת סלמון מעושן, שוארמה טבעונית מוגשת עם ציפס, טחינה ביתית ועמבה, המבורגר טבעוני בלחמניה עם חסה,עגבניה, בצל סגול , מלפפון חמוץ וברביקיו לצד ציפס  ובגזרת הקינוחים:מלבי קוקוס, כנאפה טבעונית, אצבעות פילו עם תפוחים וקינמון.

משיקים מנות

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, משיקה את התפריט החדש לעונת חורף 2022, תוך התייחסות לטרנדים קולינריים ולטעם הישראלי.בין מנות הפתיחה ניתן למצוא בתפריט החדש: פרנה בתנור לבנים –  המוגש עם סלסת עגבניות, סחוג ירוק ושמן זית, לחמעג'ון- לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק וסינייה- חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה.

בקטגוריית הגריל והפלנ'צה של הרשת רועננה ובין המנות החדשות ניתן למנות: אסאדו מפורק עם חלה מוגש על טחינה, משוואיה וגרגירי חומוס, עם בצל גריל וכוסברה, מוגש לצד חלה מתוקה וירקות שוק, פרגיות בקארי חמאת בוטנים עם חלב קוקוס, כרובית, שעועית ירוקה, כוסברה, צ'ילי אדום ואפונת ווסאבי.  או נקניקיית ביונד בחלה- איולי חרדל טבעוני, סרירצ'ה, מלפפון חמוץ, כרוב כבוש ובצל קריספי. מוגש עם תוספת צד לבחירה.

בשורת הפיצה

לאחר שהשיקה בהצלחה את סדרות הכריכים ומנות הצד, דומינו'ס פיצה חוזרת להרחיב את תפריט הפיצות שלה ונכנסת לראשונה לקטגוריית הפיצות העבות, עם פיצה סיציליאנית עבה ומפנקת. להשלמת הטעם הייחודי – הסיצליאנית החדשה של דומינו'ס מוצעת עם רוטב עגבניות חדש, שהרשת פיתחה במיוחד עבור הפיצה ונגיעות חמאת שום בתחתית להענקת קריספיות וטעם.

באוירה משפחתית 

LALALA, קפה-מסעדה איטלקי משפחתי וחמים ברעננה, מציע תפריט עסקיות חדש הכולל שלושה סוגי ארוחות משתלמות וטעימות, ממיטב המנות האהובות בתפריט הקבוע והספיישלים.הארוחות העסקיות החדשות מציעות מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר המנה העיקרית. בין המנות הראשונות לבחירה מרק היום, קרפצ'יו תפוחי-אדמה באטר, לאבנה כרוב וסביצ'ה דג.

הפי הפי אוור

קפטן הוק פיש & צ'יפס – מסעדה ובר קוקטיילים המבוסס על תפריט דגים ופירות ים עם טוויסט ערבי מקומי ממטבחו של השף עומר עילואן,  מציעים שעות שמחות רבות עם 50% על כל משקאות האלכוהול בין השעות 18:00-20:00 בימים ב'- ו' (כן, גם בשישי!)

עד הבית

המנות האהובות של בובע במשלוח עד הבית וזה כולל מבחר מנות, לדוגמא: בובע פפריקש צ'ירקה, תבשיל קציצות עוף בפלפלים בסגנון הונגרי, בובע חריימה דג בפלפלצו'מה ולימון כבוש בנוסח טריפוליטאי, בובע סופריטו תבשיל בשר ותפו"א בסטייל ספרדי ירושלמי  בובע בולונז תבשיל בשר בנגיעות איטלקיות  ואפילו בובע חמין בשר, תפו"א ושעועית בסגנון ירושלמי .

בכל שישי

מסעדת הטאפאס פלומינו הירושלמית משיקה תפריט בראנץ' מפנק שיוגש מידי יום שישי ארוחת הבראנץ' ממשיכה את רוח המקום ומביאה מנות בוקר באווירה איטלקית וקוקטיילים במבצע 1+1. כל המנות מוגשות עם שתיה לבחירה קפוצ'ינו/סן פלגרינו תפוז/לימון.מחיר הבראנץ' – 59 שקל לאדם והוא מוגש בימי שישי בשעות 14:30-10:30.

סושי ושאר ירקות

רשת ריבר משדרגת את התפריט ומוסיפה שלל מנות כמו גולדן סיגר אונטריב מפורק,  מחית גזר, צ’ילי, עלי נענע, צנונית, על קרם תירס, ראנדנג אינדונזי שפונדרה אונטריב בבישול לילי, קוקוס טרי, תמר הינדי, פייב ספייס על אטריות חיטה, עלי תרד, קריספי שום, בסושי: הרול של ג'יג'י סלמון טמפורה, אבוקדו, כרוב סגול, טונה קצוצה,  איולי ספייסי יוזו וצ'ילי חריף ועוד.המנות החדשות ישולבו בתפריט לצד מנות הדגל המוכרות והאהובות של המסעדה : סלט ריבר, מנת שחיתות, אש ולהבה, קימונו ירוק, פאד תאי, עוף בקשיו ועוד. בנוסף, תפריט סושי עשיר המבוסס על חומרי גלם ודגים טריים וכולל מגוון רחב של מנות סושי.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר