אופנתי בעליל

סייל חורף בגולברי, שיתוף פעולה של טימברלנד וטומי הילפיגר ורשת ישראלית חדשה בשיתוף פעולה עם דיסני העולמית. כל מה שאופנתי בעליל

פורסם בתאריך: 10.12.21 22:22

-->

סייל פיג'מה

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי, יוצאת בסייל סוף שנה ומציעה 30% הנחה על קולקציית חליפות פנאי –טווח המחירים אחרי ההנחה יעמוד על  125-244 שקל.להשלמת הלוק החורפי מציעה בוניטה דה מאס גם ליין נעלי בית פרוותיות מושלמות במגוון עיצובים וצבעים וב-fix price של 69 שקל את הפריטים אפשר להשיג בחנויות הרשת ובאתר.בתוקף עד 31.12.21

שיתוף פעולה מסקרן

המותג טימברלנד והמעצב טומי הילפיגר חברו לשיתוף פעולה ייחודי, המציג חדשנות אקולוגית.קולקציית Drop 2 עוצבה ע"י טומי הילפיגר עבור טימברלנד בהתבסס על הסתכלות אל העתיד ויצירת אייקונים של המחר תוך שימוש בחידושים שיש לנו כיום והיא מתמקדת בחמישה היבטים עיקריים בתחום גיוון, שימושיות, אחריות סביבתית וכמובן אופנה ובשונה מ- Drop 1 שהתמקדה בשילוב בין העבר והווה, Drop 2 עוסקת אך ורק בעתיד תוך מתן דגש לבחירות שאנחנו עושים והמוצרים שאנחנו רוכשים.

בקולקציה ניתן למצוא נעליים, מעילים, ווסטים, מכנסיים וחולצות. הקולקציה המשותפת תיכנס לחנויות באמצע דצמבר. טווח מחירים: 599.90- 1999.90 שקל וניתן יהיה להשיג בסניפי הרשת הנבחרים: עזריאלי ת"א, קניון גבעתיים, קניון איילון וגרנד חיפה.

אחיות אופנתיות

היזמיות אושרת הראל וטלי בלוך משיקות מותג אופנה בינלאומי,  עם דגש על קיימות ושמירה על הסביבה שישווק באון ליין תחם השם : A L B B Y  (אלבי) שמציע בשלב הראשון קולקציית תיקים ותכשיטים עם סטייל עכשווי, למראה מלא שיק שמשדרג כל אאוטפיט.  מוצרי המותג מיוצרים בעבודת יד מוקפדת, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וחדשניים, ללא שימוש בחומרים מן החי. חומר הגלם בקולקציית התיקים הוא עור טבעוני (vegan leather), חומר חדשני ה"מחקה" עור אמיתי במראה, במגע ובטקסטורה, אולם הוא ידידותי לבעלי-חיים (cruelty free) ובעל עמידות גבוהה, ובשילוב עם גימורי זהב במראה וינטאג'.

רואים לכם בעיניים

רשת אירוקה,מציעה קולקציית משקפי שמש של מותגי על בינלאומיים: גימי צ'ו, גוצ'י, פראדה, טום פורד, מארק ג'ייקובס, מוסקינו ועוד.הקולקציה בעלת גוונים בוהקים בשילוב נצנצים ואבנים המוסיפים תחושת יוקרה חגיגית המתאימה לחגיגות הנוצצות של ערב הסילבסטר.מחירים החל מ- 840 שקל ולרגל חגיגות השנה החדשה תציע הרשת גם  20% הנחה על מגוון דגמי הקולקצייה.

סייל חורף

GOLBARY, במבצע חורף, במסגרתו: עד 50% על קולקציית חורף 2022 בין הפריטים המשתתפים במבצע:  מעילים, סוודרים, סריגים, חליפות, שמלות,חולצות, חצאיות, מכנסיים, אוברולים, ג'קטים ועוד.המבצע יערך החל מה- 9.12.2021 עד ה 31.12.2022.

דש ממיקי מאוס

אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, השיקה את Disney Home  – רשת קונספט חדשה של ריהוט ומוצרים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית. ברשת הקונספט החדשה יוצעו ללקוחות מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו ע"י על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל – Tutto Arte בהשראת הדמויות האיקוניות של מיקי מאוס ומיני מאוס.

בחנויות לקוחות יוכלו לרכוש מוצרים ייחודיים ולהביא את הקסם של דיסני לתוך ביתם:  ניתן יהיה למצוא רהיטים ואביזרים לכל אחד מחדרי הבית : לחדר האמבטיה, לחדרי השינה למבוגרים, למטבח, חדרי ילדים ונוער וחדרי תינוקות.שתי חנויות הדגל הראשונות שיפתחו יהיו בקניון TLV בתל אביב, ובגרנד קניון בחיפה.

רוצו לקניון

חנות הקונספט החדשה של מותג הספורט אנדר ארמור  נפתחה השבוע בגרנד קניון באר-שבע בהשקעה של 1.2 מיליון שקלים.החנות החדשה נחשבת לחנות מספר 7 של המותג בישראל לא כולל 5 חנויות GET-PRO אשר מפעילה חברת גרונדמן ושות׳ הנחשבת ליבואנית הרשמית של מותג אנדר ארמור בישראל. היא משתרעת על פני שטח של  220 מ״ר וממוקמת בקומת הכניסה של הקניון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר