חטיפי ברוקולי (צילום: סטודיו מרחב)
חטיפי ברוקולי (צילום: סטודיו מרחב)

לקראת חג השבועות: המוצרים החדשים על המדף

חטיפי ברוקולי קריספיים, יינות מקומיים, בירה שמיוצרת במהדורה מיוחדת, חגיגה של שוקולד לבן, פתיבר ורוד, בייגלה "כפיות" בטעם חדש, חטיפי פירות מרכיבים טבעיים, קטשופ על האש, ומוצר חדשני המסייע בזיהוי בעיה נפוצה בקרב חתולים

פורסם בתאריך: 29.4.21 10:04

-->

לקראת חג השבועות טבעול משיקה במהדורה מיוחדת חטיפי ברוקולי – מוצר המתאים לכל המשפחה המאפשר פתרון טעים ומזין לשדרוג וגיוון השולחן בחג. חטיפי ברוקולי מצטרפים לאחד המוצרים הטעימים והאהובים ביותר של טבעול – חטיפי הכרובית. חטיפי הברוקולי וחטיפי הכרובית רכים מבפנים ופריכים מבחוץ, בציפוי קריספי חם וטעים. מצוינים לצד מטבלים או סלטים.

עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל: "הפעם החלטנו להשיק מהדורה מיוחדת לקראת החג, שמאפשרת לשלב את המוצרים שלנו גם לאירוח ולאירועים יותר חגיגיים, יחד עם מגוון מתכונים והצעות הגשה קלים, מהירים, מזינים ומאד טעימים. אנו בטבעול מבינים את החשיבות של שילוב ירקות כחלק מתזונה מאוזנת ועושים את מירב המאמצים לאפשר את שילובם בצורה הטעימה והמזינה ביותר".

מחיר: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים מאוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

חטיפי ברוקולי (צילום: סטודיו מרחב)

חטיפי ברוקולי (צילום: סטודיו מרחב)

 

לקראת שבועות, 'יקבי כרמל' משיקים בצירים חדשים לסדרה האזורית, במיתוג חדש ואלגנטי. על תוויות היין מופיעים ציורי חיות עם קווים המדמים מפה טופוגרפית, המסמלים את הקשר לאזור הגידול של היין ומחזקים את סיפור הסדרה. הסדרה האזורית כוללת 5 יינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו רוזה וגוורצטרמינר.

אזורית גוורצטרמינר  גליל 2020: יין לבן חצי יבש שהופק מענבי גוורצטרמינר. לאחר השריה קצרה, נסחטו בעדינות הענבים על הקליפות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים. בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת. היין ילווה היטב גבינת צ'דר מיושנת, שוקרוט ועוף בחלב קוקוס וקארי.

אזורית קברנה סובניון הרי יהודה 2019: יין אדום יבש שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הרי יהודה. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 10 חודשים.

היין מתאפיין בגוון ארגמני עמוק ובשומת של אוכמניות, קסיס ואקליפטוס, גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. היין ילווה היטב מנות בשר, קדרות חורף, אומצות, פסטות ברוטב בשר ועוד.

שורה תחתונה: הטעם מצוין, וגם המיתוג החדש עובד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

הסדרה האזורית של יקבי כרמל (צילום: איל קרן)

הסדרה האזורית של יקבי כרמל (צילום: איל קרן)

 

טמפו, יצרנית גולדסטאר, משיקה את גולדסטאר WILD BATCH, בירה שמיוצרת במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת.

גולדסטאר WILD BATCH מציגה חדשנות ייחודית ופורצת דרך ומיוצרת בתהליך מורכב ופרוע במיוחד הכולל הכפלה של רכיבי המפתח ובישול במיכל אופקי, עם מינימום התערבות חיצונית, אשר מוביל לטעמים עשירים ועמוקים מהרגיל. בשל הבישול הפרוע של הבירה לא ניתן לדעת מראש את אחוזי האלכוהול המדויקים וישנו טווח אלכוהול ולא אחוז מדויק- 6.1%-6.6% אלכוהול.

הבירה תושק במהדורה מוגבלת ובכמות קטנה, תחילה בחנויות האלכוהול הנבחרות, באתר בלנד וברשתות השיווק הנבחרות. הכמויות קטנות ולכן צפוי שהמהדורה תישאר לזמן מוגבל מאד.

נטע טובים, מנהלת חדשנות בירות: "אנו גאים להשיק מוצר חדש שיעניק חווית גולדסטאר. הפעם מתחנו את הגבולות וייצרנו זווית שונה ועוצמתית למותג האהוב. אנו נמשיך לחדש ולהפתיע גם בהמשך".

מרינה זלצר, הברומאסטרית הראשית של המבשלה: "יצרנו מימד נוסף לגולדסטאר על ידי הכפלת חומרי הגלם העיקריים ומתן מרחב פעולה גדול יותר לשמרים. קיבלנו גולדסטאר כהה יותר, בעלת טעם עמוק עם מרירות עדינה, הרמונית ונגישה".

מחיר שישייה: 36 שקלים. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול וברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מיוחד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

גולדסטר WILD BATCH (צילום: הדמיה)

גולדסטר WILD BATCH (צילום: הדמיה)

 

הפתעה על שולחן החג: חטיפי מרס האהובים והטעימים Snickers Twix ו- M&M’s, מגיעים אל שולחן החג בתפקיד חדש – ככוכבים בסדרת קינוחים חגיגיים וייחודיים על בסיס גבינה, פרי שיתוף פעולה קולינרי עם הקונדיטור תומר אומנסקי. חוברת מתכונים חגיגית לשבועות עם כל המתכונים תחולק במתנה ברשתות השיווק ותקפיץ לכם את שולחן החג.

Snickers לבן- החטיף המשובח העשוי מחמאת בוטנים ומנוגט, מעליו שכבת קרמל רכה וקרמית, בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן (מחיר: 3.9 שקלים לחטיף בודד ובמבצע של 3 חטיפים ב-9 שקלים).

Twix לבן – חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד לבן עדין (מחיר: 3.9 שקלים לזוג מקלות 46 גרם ובמבצע של 3 חטיפים ב-9 שקלים).

קולקציית הקינוחים כוללת: מלכת השולחן – עוגת שכבות גבינה עם Twix לבן; פיצה Snickers לבן; בראוניז Snickers עם גבינת שמנת וטראפל; ועוגיותM&M’s .

הקונדיטור תומר אומנסקי: "כמי שמכור עוד מילדות לחטיפי Twix ו-Snickers, שמחתי מאוד שמרס פנו אליי לעשות את הפרויקט המדהים הזה והכנתי לכם מתכונים לעוגות מיוחדות לכבוד חג השבועות, עוגות שכיף לשים על שולחן החג ולהדהים את כל האורחים והמשפחה במגוון מתוקים הכי מפנקים שיש. אני מאחל לעם ישראל חג שבועות שמח ומלא ברגעים מתוקים".

רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל: "חטיפי השוקולד של מרס אהובים מאוד על הצרכן הישראלי. הם הפינוק המתוק המלווה אותנו ברגעים שמחים עם משפחה וחברים וגורם לנו לחייך גם ברגעים מאתגרים. לכבוד חג השבועות, בחרנו לשתף פעולה עם תומר אומנסקי המוכשר שיצר מתכונים נפלאים, הקולעים לטעם הישראלי ומשלבים את מוצרי השוקולד הכי אהובים בעולם".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: קינוחים שידהימו את כל הנוכחים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

אופים בשבועות עם סניקרס וטוויקס לבן (צילום: יח"צ מרס)

אופים בשבועות עם סניקרס וטוויקס לבן (צילום: יח"צ מרס)

 

לקראת שבועות אסם משיקה מהדורה ייחודית של ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הוורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים.  הפתיבר הוורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג".

שורה תחתונה: טעים ומאפשר לייצר קינוחים צבעוניים ושונים מהרגיל.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פתיבר פטל (צילום: סטודיו אסם)

פתיבר פטל (צילום: סטודיו אסם)

 

חברת דיפלומט מביאה לישראל בשורה בתחום חטיפים לילדים: חטיפי פירות לילדים של המותג הבינלאומי BEAR, שמיועד לפעוטות ושייך לקונצרן המזון הבלגי LOTUS BAKERIES.

חטיפי BEAR הם חטיפים המגיעים בצורת יו-יו, שעשויים רק מפירות אמיתיים שעברו ייבוש עדין. זאת על מנת לשמור על הערכים התזונתיים של הפרי. החטיפים מכילים 100% פירות וירקות, ללא כל תוספות וללא תוספת סוכר.

החטיף מגיע בשלושה טעמים: תות, מנגו ופטל.

מחיר מארז שמכיל 5 יחידות: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופרפארם ובאתר האון ליין.

שורה תחתונה: הילדים מתלהבים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

חטיפי פירות BEAR (צילום: יח"צ)

חטיפי פירות BEAR (צילום: יח"צ)

 

לאחר שהושק לראשונה ב-2019 והפך להצלחה, בייגלה אסם בצורת "כפיות" מושק בטעם חדש במהדורה מוגבלת: בצל עם שומשום.

ממחקר שערכה אסם עולה כי 40 אחוז מאוכלי הבייגלה נוהגים לטבול אותו בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה וחומוס. בייגלה "כפיות" מהווה חדשנות בתחום, המקנה חווית אכילה מיוחדת הכוללת "טבילת" הבייגלה בדיפ.

עינת מוסקוביץ', מנהלת תחום החטיפים באסם-נסטלה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון וחדשנות, הוא מקבל בפתיחות מוצרים וטעמים חדשים והטעם החדש אשר ייצא במהדורה מוגבלת הוא תוספת מרעננת לטעמים הקיימים בסדרה. אנו מאמינים שהשקה תרגש את הצרכנים ותיתן מענה טעים לחוויית ה-Dip".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: יופי של פתרון לנשנוש בשבועות, ובכלל.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

בייגלה כפיות בטעם בצל עם שומשום (צילום: סטודיו אסם)

בייגלה כפיות בטעם בצל עם שומשום (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים. הקטשופ מותאם במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על המנגל או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל: קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים.

עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: נפלא עם קבב, נקניקיות, המבורגרים חזה עוף וכל ובשר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קטשופ על האש (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ על האש (צילום: סטודיו אסם)

 

רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, משיקה את HEMATURIA DETECTION – מוצר המסייע בזיהוי נוכחות של דם בשתן החתול, המופרש בארגז הצרכים.

המוצר החדש מגיע בצורת גרגירים קטנים ולבנים שקל לפזר על מצע ה"חול" בארגז הצרכים של החתול, ובכך מסייע בזיהוי מוקדם של בעיות במערכת השתן התחתונה, בעיה נפוצה ומשמעותית בקרב חתולים.

לאחר פיזור הגרגירים על המצע יש לבחון יום יום אם צבע הגרגירים הפך לכחול. במידה וכן, התוצאה חיובית, כלומר נתגלה דם בשתן החתול, דבר המצביע על בעיה בדרכי השתן ומומלץ לפנות לווטרינר. כתלות בתדירות החלפת המצע, פיזור חד פעמי של הגרגירים מאפשר מעקב של 3 שבועות עד חודש.

מחלות דרכי השתן התחתונות אצל חתולים המכונה FLUTD משפיעות על חתולים רבים ברחבי העולם. לעתים קרובות מדובר בדלקת שלא על רקע זיהומי המכונה FIC, ועלולות להיות לה השלכות חמורות על בריאות חיית המחמד. מערכת השתן של החתול עשויה ללקות בדלקת או לסבול מהצטברות של קריסטלים בשלפוחית השתן. קריסטלים אלו עלולים בסופו של דבר להתגבש ולהצטבר ולחבור ליצירת 'אבנים' העשויות לגרות את מערכת השתן ואף לחסום את מעבר השתן, דבר המהווה מקרה חירום וטרינרי בשל סכנת חיים מיידית.

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ הווטרינרי רויאל קנין ישראל: "להערכת הווטרינרים בישראל, בעיות בדרכי השתן היא אחת משלוש הבעיות הרפואיות הרווחות בקרב חתולים בארץ. לכן אנו שמחים להשיק את המוצר שיסייע לבעלי החתולים לזהות את הסימנים לבעיות הללו בשלב מוקדם, וכך להגיע לרופא וטרינר על מנת לקבל את טיפול המתאים ולהימנע מבעיות בריאותיות והשלכות ארוכות טווח הנובעות מהן".

מחיר ערכה המכילה-2 שקיות של 20 גרם כל אחת: 95-99 שקלים. ניתן להשיג במרפאות הווטרינריות המורשות ברחבי הארץ.

המטוריה דטקשן (צילום: יח"צ רויאל קנין)

המטוריה דטקשן (צילום: יח"צ רויאל קנין)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר