Wonders of Nature (צילום: יח"צ)
Wonders of Nature (צילום: יח"צ)

הסטארט אפ הישראלי בתחום תחליפי הבשר

יינות רוזה חדשים, הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר, חג פורים שמח ומתוק עם M&M's, משחת שיניים למניעת ריח פה, וסדרת מוצרי היגיינה חדשה

פורסם בתאריך: 11.2.21 08:42

-->

לכבוד יום האהבה ויום האישה הבינלאומי, יקבי כרמל ממליצים על 2 יינות רוזה חדשים ומרעננים.

רוזה SELECTED 2020: יין סמוק חצי יבש, מסדרת היינות השולחנים המובילה בישראל SELECTED, המבוסס על בעיקר על ענבי גרנאש, מרסלן וקלדוק מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין קליל, רענן וארומטי, עם פרי אדום, תות שדה וסיומת מתקתקה, נעימה ומאוזנת. מתאים לליווי גבינות, דגים וארוחות קלות. (מחיר: 30 שקלים).

רוזה 2020 מסדרת EXCELLENCE: יין רוזה חצי יבש, קליל ורענן, המשלב מפגש מרתק והרמוני בין פרנץ' קולומברד לקברנה סוביניון, עם יין פירותי וארומטי. מתאים לליווי מנות ים תיכוניות עשירות. (מחיר: 25 שקלים).

ניתן להשיג ברשתות השיווק או בחנויות היין המובחרות.

שורה תחתונה: שני היינות מצוינים ומאוד קלילים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

יינות רוזה של כרמל (צילום: יח"צ)

יינות רוזה של כרמל (צילום: יח"צ)

 

Wonders of Nature, הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר, נותן לישראלים הזדמנות לטעום ראשונים ממוצריו, רגע לפני שהוא הולך לנגוס בשוק האמריקאי.

מנכ"לית וונדרס, רונית דוידוביץ: "צרכנים בכל העולם מחפשים אלטרנטיבות מתקדמות לבשר המבוססות על חלבונים מהצומח, ומביעים רצון להתחבר למהפכה החברתית, התזונתית והסביבתית של תעשיית תחליפי הבשר. יחד עם זאת, עדיין לא נמצא פתרון מספק שעונה על כל צרכיהם, ולכן מרביתם, למרות אחוז התנסות גבוה, לא ממשיכים לצרוך תחליפי בשר באופן קבוע. בכדי לתת להם מענה טוב יותר, לאחר פיתוח שנמשך קרוב לשלוש שנים, ובעלויות של מיליוני שקלים, אנחנו סוף סוף שמחים להציע לאותם צרכנים תפריט מרשים ומגוון, בעל ערכים תזונתיים גבוהים ובטעם מושלם כמו שהם מחפשים".

תחליף הבשר של וונדרס מספק חלבונים איכותיים, B12, אבץ וברזל ממש כמו קציצת בשר ובטעם משובח. הסדרה מבוססת על חלבוני אפונה וסויה. צריכת קטניות היא דרך מעולה לשילוב חלבון איכותי בתזונה, ומומלצת ע"י ארגוני הבריאות בעולם. מוצרי וונדרס הינם ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא GMO ועומדים בסטנדרטים של רגולציית 2021 ללא סימון אדום. חומרי הגלם כוללים: אפונה, סויה, חמאת קקאו, חרוב, סלק, ליקופן עגבנייה וסיבים תזונתיים.

בעוד כל החברות בשוק שמות את ההמבורגר בפרונט, וונדרס מציגים פורטפוליו מוצרים שלם: וונדרס בורגר, וונדרס מיני קבב, וונדרס צ'וריסו וונדרס תחליף בשר טחון.

שורה תחתונה: מתקרב לדבר האמיתי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

Wonders of Nature (צילום: יח"צ)

Wonders of Nature (צילום: יח"צ)

 

לכבוד חג הפורים, חברת מרס מביאה לישראל את אווירת הדיוטי פרי ומשיקה גאדג'טים עם הדמויות האהובות והמוכרות של M&M's. כל הרוכש ממגוון מוצרי השוקולד המובילים של MARS ב-19.90 שקלים, יקבל גאדג'ט מיוחד של M&M'S ב 5 שקלים בלבד. תוקף המבצע עד 28.2.21.

ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק.

שורה תחתונה: מושלם למשלוחי מנות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

גאדג'טים של m&m (צילום: יח"צ)

גאדג'טים של m&m (צילום: יח"צ)

 

LACER, סדרת משחות השיניים המובילה בספרד, יוצאת מחוץ לעמדת הרוקח ומשיקה בהשקה מחודשת את הסדרה הטיפולית למניעת ריח פה – Lacer Fresh. בתקופה האחרונה, כשהפה והאף מכוסים במסכות, ריח פה לא נעים הוא תופעה שאנו יותר ויותר מודעים אליה, אם בגלל שהוא דבק במסכה (במידה ולא מוחלפת או מכובסת) או נושמים אותו במרווח שבין המסכה לפנים. בכל מקרה, התוצאות לא נעימות במיוחד. הסיבות לריח פה מגוונות ויכולות לנוע בין היגיינת פה לא מספיקה, דלקות בחלל הפה, יובש כרוני בפה, עישון, תזונה, תרופות ועוד. הבדיקה פשוטה – נשיפה קלה על פרק כף היד והרחתו.

הסדרה מכילה שמנים אתרים המסייעים לריענון הנשימה, מנטרלים את ריח הפה ומעניקים תחושת רעננות וריח נעים לאורך זמן. בסדרה 2 מוצרים: משחת שיניים 75 מ"ל הכוללת סודיום פלואוריד במינון אופטימלי להגנה מפני עששת (מחיר 26 שקלים); שטיפת פה ללא אלכוהול, 500 מ"ל למניעת תחושת יובש או צריבה (מחיר 48 שקלים). מבצע לחודש פברואר: 40 אחוז הנחה לסדרת ה-FRESH ברשת סופרפארם ו-1+1 ברשת BE.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

שורה תחתונה: עובד מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

לייסר פרש (צילום: יח"צ)

לייסר פרש (צילום: יח"צ)

 

מותג קלינקס מרחיב בימים אלה את פעילותו ונכנס לקטגוריות חדשות, עם סדרת מוצרי היגיינה הכוללת מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים, ג'ל לחיטוי ידיים, מגבות ידיים היגייניות ומגבונים לניקוי ידיים ופנים.

מסכות הפנים ההגייניות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית של 3 שכבות התורמת לנשימה קלה. המסכות החד פעמיות של קלינקס נבדקו דרמטולוגית ובעלות לולאות אוזניים אלסטיות להתאמה נוחה. השכבה הפנימית ביותר של המסכה אינה ארוגה ונוחה לעטיה, השכבה האמצעית משמשת כשכבת בקרה ומונעת חדירה של טיפות, והשכבה החיצונית ביותר מסייעת במניעת חדירה של זיהומים חיצוניים דרך האף והפה.

ג'ל הידיים מכיל 70% אלכוהול, בניחוח לימון עדין, מועשר בתוספת לחות ולכן עדין לעור הידיים, מתייבש במהירות ואינו מותיר שאריות ג'ל.

מגבות הידיים ההיגייניות מסייעות בשמירה על ההיגיינה ומאפשרות שימוש במגבת אחת, נקייה רעננה ויבשה בכל שימוש. שימוש במגבת ידיים חד פעמית הינה הדרך ההיגיינית ביותר לייבוש הידיים, בהשוואה למגבת בד היות והדבר מסייע בהפחתת התפשטות חיידקים.

מגבוני הניקוי החדשים מנקים ביעילות את העור העדין ללא שימוש באלכוהול. המגבונים מיוצרים מבד רך בעל מרקם עבה ומושרים ב-95 אחוז מים טהורים, זאת בהשוואה למוצרים הקיימים בשוק המבוססים לרוב על אלכוהול ועל כן אינם מתאימים לשימוש לעור הפנים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

שורה תחתונה: מתאים לתקופה בה אנו חיים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סדרת Proactive Care של קלינקס (צילום: יח"צ)

סדרת Proactive Care של קלינקס (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר