במבה לבבות ובמבה במילוי קרם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)
במבה לבבות ובמבה במילוי קרם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)

במבה שבאה מהלב

עיגוליות תות, במבה בטעם קרמל מלוח, מוצרי בישול עם "תווית נקייה", סדרת מוצרים חדשה לשיער חזק וארוך יותר, יין לוולנטיינ'ס וערכת הלבנת שיניים בשני שלבים

פורסם בתאריך: 31.1.21 10:18

-->

מותג ערגליות הנוסטלגי נחשב לאחד המותגים המוכרים בישראל. לאורך השנים אסם חידשה את סדרת המוצרים והשיקה מילויים חדשים כמו תפוז, פטל ותפוח. כעת, בפעם הראשונה לכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה ומשיקה את עיגוליות תות – עוגייה עגולה וקטנטנה הניתנת לאכילה בביס אחד קטנטן.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "חג פורים הוא החג השמח והצבעוני ביותר, חג שבו כולנו לובשים צורה חדשה בדמות תחפושות ומחלקים משלוחי מנות עם שוקולדים ועוגיות. לרגל החג הכיפי, גם ערגליות לובשות צורה חדשה בדמות עוגייה עגולה וקטנטנה. שינוי הצורה יוצר חווית אכילה חדשה שלא נראתה תחת המותג עד כה ואנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים שכל כך אהובים ערגליות יתרגשו גם מעיגוליות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: איכשהו זה אפילו יותר טעים מהערגליות המקוריות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

עיגוליות תות (צילום: סטודיו אסם)

עיגוליות תות (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם השיקה מהדורה מיוחדת של במבה במילוי, והפעם קרם בטעם קרמל מלוח.

גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "השילוב המושלם בין המתוק והמלוח, לצד החיבור לטרנד העולמי, הביא ליצירת מוצר טעים ומעניין המעניק חוויה סנסורית יוצאת דופן".

עוד באסם, הושק קמפיין המעודד את הציבור הישראלי לפזר אהבה, עם מהדורה מיוחדת של במבה בצורת לבבות. מהדורת הלבבות הייחודית הושקה בעבר וזכתה לפופולאריות רבה בקרב הצרכנים. הפעם, על גבי אריזת במבה לבבות מופיעים משפטים אשר כתבו צרכנים בתשובה לשאלה "מה זו אהבה בשבילם". מבין מאות המשפטים שנשלחו נבחרו 6 המשפטים המרגשים ביותר שיופיעו על האריזות.

מילוא: "המהלך מגיע בתזמון מושלם לסיום השנה ותחילת השנה החדשה. במבה הוא מותג עם חיבור עמוק, שורשי ורגשי לחברה הישראלית, ולכן היה לנו חשוב לפזר דווקא בימים אלה חום ואהבה בקרב הישראלים. נאחל שנה בריאה יותר, בטוחה יותר ואוהבת יותר".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הטרנד של הקרמל המלוח מיצה את עצמו. קמפיין האהבה חמוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

במבה לבבות ובמבה במילוי קרם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)

במבה לבבות ובמבה במילוי קרם קרמל מלוח (צילום: סטודיו אסם)

 

 

אסם משיקה סדרת מוצרי בישול עם "תווית נקייה" המבוססת על חומרי גלם איכותיים המוכרים לצרכן ומבטיחים תוצאה קולינרית מעולה.

ההשקה מורכבת משתי סדרות מוצרים: סדרת בישולים מיקס וסדרת רטבי בישולים. סדרת בישולים מיקס המורכבת מ-100% רכיבים טבעיים ומוכרים לכל, מייעלת את תהליך הבישול הביתי למסייעת לקבל טעמים אליהם קשה להגיע בתנאי המטבח הביתי, או שהשגתם דורשת זמן ומאמץ ניכרים. הסדרה מאפשרת לשדרג מגוון רחב של מנות, על ידי הוספת כפית אחת בלבד אשר תהפוך את המנה לעשירה, טעימה ומיוחדת יותר – ללא צורך ברכיבים נוספים. בסדרה שלושה מוצרים: מיקס קלאסי, מיקס בצלים ומיקס איטלקי.

רטבי בישולים, הארוזים בבקבוקים ומציגים גם הם "תווית נקיה" בדמות 100% רכיבים מוכרים לכל, המהווים את שילוב הטעמים המדויק שצריך למנה בבקבוק אחד. הרוטב מכיל בתוכו את כל מקבץ הטעמים בשיטת ALL IN ONE– רק להוסיף, לבשל ולהגיש. רוטב לעוף בתנור, המבוסס על סילאן ובצלים; רוטב לדג – עגבניות שמן זית ושום; ורוטב לחזה עוף – המשלב חרדל ודבש.

ליעד שובל, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם-נסטלה: "בשנה האחרונה יותר אנשים עוברים לבשל בבית, לא לכולם רקע בבישול ולכן הם מחפשים את המוצרים שיבטיחו להם תוצאה טעימה בלי מאמץ ובלי להתפשר על הרכיבים. סדרת אסם בישולים החדשה מהווה בשורה קולינרית אמיתית. מדובר בסדרת מוצרים בעלי תווית נקייה המורכבת מרכיבים מוכרים שכל אחד יכול למצוא במזווה סטנדרטי. הצרכן יכול לקרוא את רשימת הרכיבים, ולהבין בקלות ממה מורכב המוצר. הוספת כפית או כף אחת בלבד מקפיצה את הטעמים ומבטיחה תוצאה נהדרת וטעימה. בנוסף מדובר לראשונה על מהלך מדויק שמחבר בין האופליין לאונליין – החיבור בין סדרת בישולים לאתר בישולים המוביל, תאפשר לצרכנים שלנו לקבל פתרון הוליסטי הכלל את המוצרים והמתכונים המעולים להכנת המנות האהובות בקלות וביעילות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מקל על העבודה במטבח, וטעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סדרת בישולים של אסם (צילום: סטודיו אסם)

סדרת בישולים של אסם (צילום: סטודיו אסם)

 

 

מאז ומתמיד לשיער הראש של נשים היה חלק משמעותי בדימוי העצמי ובסגנון החיים שלהן. הידלדלות שיער הראש בקרב נשים היא אירוע משמעותי, ושכיח הרבה יותר ממה שנדמה, בעיקר בתקופות שבהן חלים שינויים הורמונליים בלתי נמנעים (גיל ההתבגרות, לאחר לידה, גיל המעבר וכדומה) או עקב פעולות שונות כמו עיצוב בחום, צביעה והברשה מוגזמת המחלישות את השיער ויכולות לגרום לשבירתו. גם בישראל 48% מהצרכניות מעידות כי הן סובלות מנשירת שיער. תופעה זו נובעת במקרים רבים משבירת השיער.

הפתרון – חיזוק השיער באופן יום יומי בעזרת תכשירים ייעודיים לכך. לשם כך פתחו מדעני Pantene סדרת מוצרי שיער שמטרתה לסייע במניעת שבירת השיער ולחזק אותו: פנטן Miracles לשיער חזק וארוך.

הסדרה כוללת שמפו ומרכך המחדירים לשיער "זריקת מרץ" של רכיבים תזונתיים, לרבות ביוטין ובמבוק, מסייעים בצמצום נשירת השיער הנגרמת כתוצאה משבירה שלו, מחדשים את מבנה השיער ומעצימים את גמישותו מהשורש ועד לקצוות.

עוד בסדרה מסכה וקרם לחות.

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בלבד.
שורה תחתונה: מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת המוצרים פנטן Miracles (צילום: יח"צ חול)

סדרת המוצרים פנטן Miracles (צילום: יח"צ חול)

 

 

מעוניינים להחזיר את החיוך הלבן והמושלם? נסו את ערכת ההלבנה החדשה של Oral-B הכוללת את משחת השיניים להלבנה 3D White Luxe Perfection אשר מסירה עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים, ואת מאיץ ההלבנה 3D White Luxe Whitening Accelerator אשר מכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים וגם מייצר שכבת הגנה מסביב לשיניים אשר מונעת כתמים חדשים במשך 24 שעות.

איך עובדת ערכת הלבנה Oral-B 3D White luxe:

שלב 1 – צחצוח במשחת שיניים להלבנה אשר מסירה עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים הודות לטכנולוגיית הסרת הכתמים המתקדמת של Oral-B, המבצעת ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר.

שלב 2 – צחצוח במאיץ הלבנה: השתמשו במאיץ ההלבנה3D White Luxe Whitening Accelerator , המכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים להעצמת תוצאות ההלבנה ואף יוצר שכבת הגנה מסביב לשיניים המונעת היווצרות כתמים עתידיים לזמן של עד 24 שעות (בצחצוח פעמיים ביום). מאיץ ההלבנה יוצר את שכבת מגן באמצעות רכיב ייחודי אשר נקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים מפני השן ומשמש גם כמגן למניעת אבנית.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

שורה תחתונה: זה אשכרה עובד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)

ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)

 

לקראת חג האוהבים יקב סגל משיק את יין הרוזה, בציר 2019 מסדרת רכסים. היין עשוי מ 100% ענבי קברנה סוביניון. כיאה ליינות רוזה, יין זה שהה על קליפות הענבים במשך שעתיים בודדות בלבד ומיד לאחר מכן הועבר למכלי התסיסה. זמן קצר זה הספיק ליצירת הצבע הוורדרד הסמוק והמוכר. היין תסס בעזרת שמרים ארומטיים על מנת לשמר את האופי הפירותי של הענבים. כל אלו תרמו ליצירת יין פירותי, ארומטי וקליל המשאיר טעם של עוד.

צבע היין וורדרד סמוק בהיר. באף היין חושף ארומות פירות אדומים כתותים ודובדבן אדום. אלו מלוות בנגיעות הדרים ואופי טרופי. בפה היין רענן, עם טעמי דובדבנים, פטל אדום ונגיעות אגס ותפוח ירוק, בעל גוף בינוני הנתמך בחומציות טובה וסיומת ארוכה ופירותית.

מחיר: 79 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ורשתות השיווק.

שורה תחתונה: ילווה מצוין סעודה רומנטית.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

רוזה רכסים (צילום: יח"צ)

רוזה רכסים (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר