מעצב זקן של Gillette (צילום: יח"צ)
מעצב זקן של Gillette (צילום: יח"צ)

הפתרון השלם לגברים עם זקן

מוצרים לעיצוב וטיפוח הזקן, מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות, חטיף וקשית שנמסה לתוך הקפה, וקרקרים חדשים המכילים ירקות

פורסם בתאריך: 11.1.21 07:50

-->

Gillette מכריז על השקת סדרה חדשה: King C. Gillette – סדרת מוצרים אקסקלוסיביים לזקן החל משלב העיצוב, דרך הפיסול ועד לטיפוח.

הסדרה כוללת מוצרים המתאימים לכל אחד מ-3 השלבים של עיצוב וטיפוח הזקן:

שלב 1: עיצוב הזקן: מעצב זקן איכותי המאפשר קיצוץ, עיצוב ופיסול הזקן ב-11 הגדרות אורך שונות. הטכנולוגיה החדשנית מספיקה ל-50 דקות עבודה ללא ירידה בביצועים וללא צורך בהחלפת סכינים. קל לשימוש, נוח לאחיזה ורב תכליתי במיוחד, כדי לעזור ליצור את המראה הייחודי המתבקש בכל סגנון ובכל אורך. כולל 3 מסרקים: מסרק זיפים באורך קבוע של 1 מ"מ. מסרק זקן קצר עם 5 הגדרות אורך (3-5-7-9-11 מ"מ). מסרק זקן ארוך עם 5 הגדרות אורך (13-15-17-19-21 מ"מ). נשטף בקלות – עמיד במים.

מחיר השקה: 129.90 שקלים. מחיר מדף: 179.90 שקלים.

שלב 2: פיסול הזקן. מכשיר גילוח פיסול קצוות הזקן. מכשיר גילוח עם 5 להבים לגילוח קרוב וחלק וסכין אחורית ייחודית לפיסול חד ומדויק של קצוות הזקן. סכין הגילוח מאפשר גילוח חלק ומדויק אשר מעניק לזקן ולשפם מראה מטופח ובולט.

מחיר השקה: 49.90 שקלים. מחיר מדף: 64.90 שקלים.

ג'ל גילוח שקוף – מסייע בהגנה על העור במהלך הגילוח: ג'ל הגילוח השקוף מאפשר דיוק מקסימלי בקצוות הזקן. מועשר בתמצית אלוורה ותה לבן, מסייע להגן על העור מפני גירויים ומעניק תחושה קרירה בכל גילוח. הפורמולה השקופה של ג'ל הגילוח מאפשרת לראות בדיוק היכן סכין הגילוח או התער מונחים, בכדי להגיע לדיוק מקסימלי בעיצוב הזקן ומסייעת להשיג את המראה המטופח המושלם.

מחיר השקה: 34.90 שקלים. מחיר מדף: 39.90 שקלים.

שלב 3: טיפוח הזקן. שמפו לשטיפת הפנים והזקן – ריכוך והחלקה של עור הפנים הזקן. מכיל שמן ארגן מזין, שמן קוקוס מרענן ומנטול. השמפו מנקה ומרכך את הפנים והזקן ומעניק תחושת רעננות, מסיר לכלוך, תאי עור מתים ושמן עודף משיער הזקן. מזין את העור היבש שמתחת לשיער הפנים בעזרת מרכיבים איכותיים ומעניק ניחוח גברי.

מחיר השקה: 34.90 שקלים. מחיר מדף: 39.90 שקלים.

באלם – ריכוך הזקן והענקת תחושה רכה וחלקה. מועשר בחמאת קקאו עשירה, מרכך את הזקן ומעניק תחושה רכה וחלקה. פורמולה מזינה הכוללת שמן ארגן לצד חמאת קקאו.

מחיר השקה: 34.90 שקלים. מחיר מדף: 39.90 שקלים.

שמן לזקן – הענקת לחות לעור ולזקן. מסייע בטיפול בזקן גס ועור יבש ומגרד, מועשר בתערובת של שמנים, כגון שמן ארגן, שמן חוחובה ושמן אבוקדו. השמן מיועד לרכך את שיער הזקן בזכות השמנים והוויטמינים שמכיל, המסייעים בחיזוק והזנה של הזקן ושומרים עליו מטופח ככל האפשר. השמן נספג בקלות בשיער הזקן, ומותיר אותו מרגיש רך ומלא ברק לאורך היום.

מחיר השקה: 34.90 שקלים. מחיר מדף: 39.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.

שורה תחתונה: הזקן מעולם לא היה נראה טוב יותר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת מוצרי Gillette KCG (צילום: יח"צ)

סדרת מוצרי Gillette KCG (צילום: יח"צ)

 

 

מותג ניקול משיק שני מוצרים חדשים בקטגוריית המטליות הלחות, שיהפכו את החיים של כולנו להרבה יותר קלים: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות.

חלונות מלוכלכים מפריעים במיוחד לחובבי הניקיון. גם למראות ופריטי נוי עשויי מראה יש תפקיד נכבד בבית, ואף אחד לא רוצה להביט בעצמו מבעד למראה מלוכלכת או מלאת אבק. ניקוי חלונות ידוע כמשימה קשה במיוחדת שדרשה עד היום שימוש בספריי חלונות ביד אחת ומטלית או מגבת נייר ביד השנייה. מתוך צורך זה נולדו המטליות החדשות שפיתח המותג ניקול – מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות.

המטליות מנקות ומבריקות משטחי זכוכית ומראות בדרך קלה, יעילה וחסכונית, מבלי להשאיר סימנים וסיבים. הבד הייחודי והאיכותי ספוג בנוזל מותאם לניקוי, הסרת אבק וכתמים והברקה של משטחי זכוכית.

מוצר נוסף שהושק מניקול – מטליות לחות בתוספת חומץ לניקוי מהיר הברקה בקלי קלות. החומץ ידוע כחומר טבעי לניקוי ולהברקה. המטליות החדשות של ניקול בתוספת חומץ מסירות ביעילות לכלוך, אבק, כתמי מזון ושומן ומותירות ריח רענן ונעים ברחבי הבית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

שורה תחתונה: מצוין ועושה חשק לנקות את כל החלונות בבית.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מטליות לחות לניקוי חלונות (צילום: יח"צ ניקול)

מטליות לחות לניקוי חלונות (צילום: יח"צ ניקול)

 

 

בימים אלה מה יותר טוב מלהתפנק בשתיית קפה חם להתרעננות בשעות הבוקר או לתת 'בוסט' של אנרגיה בשעות הערב. כל אחד אוהב לשתות את הקפה שלו בצורה אחרת, אבל כולנו אוהבים את הפינוק הקטן ליד הקפה, שעושה את כל ההבדל. Twix, החטיף המוכר של חברת MARS, הוא חטיף עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין.

כל מי שרוצה ליהנות בדרך ייחודית מהחטיף המתוק יכול להניח אותו בכוס הקפה ולהשתמש בו כקשית לשתייה, כשהארומה הפעם תהיה מיוחדת במינה. אפשר אף לערוך תחרות חברתית משעשעת של שתיית הקפה עם ה- Twixבתור קשית.

כל מי שירכוש אחד ממוצרי Twix מוזמן להיכנס לאינסטגרם של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים, במהלך חודש ינואר 2021.

מחיר: 3.9 שקלים לחטיף במשקל 50 גרם. 10.9 שקלים למאגדת של 5 חטיפים. 14.9 שקלים למארז Sticks Twix, ו-21.9 שקלים ל-Mini’s 403 גרם.

ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות הנוחות השונות.

שורה תחתונה: טעים מאוד ומנחם בימים אלו במיוחד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

חטיף Twix (צילום: יח"צ מרס)

חטיף Twix (צילום: יח"צ מרס)

 

 

סדרת קרקר THIN של פיטנס מתרחבת עם מוצרים חדשים המכילים ירקות. הסדרה שהושקה בסוף 2019 כוללת קרקרים המכילים דגנים מלאים, הם דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה, כיפית ומרעננת בעולם הקרקרים האפויים.

2 המוצרים החדשים מגיעים בתוספת בטטה או בתוספת סלק, הם מכילים כ-99 קלוריות ל-5 יחידות ומשתלבים נהדר בכל ארוחה, עם גבינה, ממרחים או סתם לנשנוש.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת הקרקר של פיטנס הייתה בשורה של ממש לעולם המאפה המלוח ולראייה הצרכנים הישראלים התאהבו במוצרים ומאז השקתם הם תופסים את המקום הראשון בקטגוריה. כחברה שחרטה על דגלה הצעת ערך של תזונה טובה יותר, אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הסדרה עם מוצרים המכילים ירקות. הקרקרים החדשים מציעים תזונה טובה יותר, הם טעימים במיוחד וימשיכו לחזק את פיטנס כמותג ה Better for you המוביל והחזק בעולם המאפה המלוח"

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: מוצלח מאוד, כשמבין השניים אהבנו יותר את הסלק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קרקרTHIN (צילום: סטודיו אסם)

קרקר THIN (צילום: סטודיו אסם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר