שוטרים במהלך חגיגות הסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרים במהלך חגיגות הסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)

כך תוכלו בכל זאת לחגוג את תחילתה של השנה האזרחית החדשה

STRONGBOW בטעם מפתיע, טחינה גולמית מעודנת מתובלת בזעתר, חטיף פיטנס איכותי, מנה חמה חריפה, יינות מבעבעים לשנה החדשה, וטעמים חורפיים למרקים הנמסים

פורסם בתאריך: 19.12.20 13:55

-->

בעקבות ההצלחה הגדולה של המותג סטרונגובואו, טמפו החליטה להשיק בישראל טעם חדש ומפתיע: סטרונגבואו רוזה.

סטרונגבואו מבית Heineken הינו סיידר תפוחים בעל 4.5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים, רכז תפוחים טבעי ואינו מכיל גלוטן. הוא מתאפיין במתיקות מעודנת משאר הטעמים שמציע המותג.

הטעם החדש מצטרף לשני הטעמים של סטרונגבואו: טעם התפוח המקורי וטעם פירות יער.

מחיר: 7-10 שקלים לבקבוק. ניתן להשיג ברשתות שיווק, בחנויות נוחות ובחנויות יין נבחרות.

שורה תחתונה: יתאים במיוחד למי  שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

סטרונגבאו רוזה (צילום: יח"צ חו"ל)

סטרונגבאו רוזה (צילום: יח"צ חו"ל)

 

חברת "בארכה" ממשיכה להרחיב את קטגוריית הטחינה בישראל, עם טחינה מעודנת משומשום מלא בתוספת זעתר. הטחינה החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ, שנרשמה כפטנט ומהווה הצלחה מסחרית גדולה מאז השקתה בשנת 2016 (טחינה גולמית מעודנת, טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא, טחינה מתובלת גולמית מעודנת שום לימון וטחינה מתובלת גולמית מעודנת משומשום מלא אריסה).

הבקבוק הלחיץ הופכת את השימוש בטחינה לנוח, קל ופשוט. אין צורך להכין את הטחינה או לערבב עם מים, פשוט ללחוץ ישר מהבקבוק. הטעם כבר מוכן ומתאים להגשה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בנוסף, המרקם המעודן עונה על הצורך בדילול הטחינה ומאפשר גם לאנשים שאוהבים טעם עדין יותר, לאכול טחינה גולמית ובריאה.

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "בסקר שערכנו גילינו ש-82% מהצרכנים שלנו חושבים שמתאים להשתמש בטחינה הגולמית המעודנת ישירות מהבקבוק. נתון זה מצטרף לגידול משמעותי של 48% בתדירות הצריכה של טחינה גולמית בישראל. הרחבת סדרת המעודנת בבקבוק תאפשר לצרכנים לגוון וליהנות ממוצרים וטעמים חדשים ואהובים. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, שיכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. המוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם״.

מחיר: 12.90 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמכולות.

שורה תחתונה: מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

טחינה בארכה בבקבוק הפטנט הלחיץ (צילום: יח"צ)

טחינה בארכה בבקבוק הפטנט הלחיץ (צילום: יח"צ)

 

מותג Fitness, המזוהה בעיקר עם קטגוריית דגני הבוקר והמאפה, מגיע לראשונה למדף החטיפים עם "Multigrain". המוצר מיועד לצרכנים בוגרים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית. הסדרה כוללת שלושה טעמים בתיבול מעודן: מלח ים ופלפל, עשבי תיבול וצ'ילי מעודן.

Multigrain Fitness הינו חטיף קראנצ'י שעשוי מ-45% דגנים מלאים וחומרי גלם איכותיים. הוא עומד בתקנות רפורמת סימון מוצרי המזון של משרד הבריאות לשנת 2021 (ללא מדבקות אדומות) ומכיל 119 קלוריות בלבד לאריזה אישית של 25 גרם. זהו מוצר Clean label המכיל רק רכיבים שכולנו מכירים. בין הרכיבים: קמח תירס, קמח אורז, קמח חיטה, שמן חמניות, קמח שיבולת שועל, סוכר, סובין חיטה, מלח.

גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם נסטלה: "השקת סדרת החטיפים החדשה עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים, ובעיקר צרכניות, המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית".

ניתן להשיג בשתות השיווק.

שורה תחתונה: פינוק טעים ואיכותי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

פיטנס מולטיגריין צ'ילי מעודן (צילום: סטודיו אסם)

פיטנס מולטיגריין צ'ילי מעודן (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם משיקה מנה חמה במהדורת קונספט חריף אש. המהדורה תושק בשלושה טעמים אסיאתיים, כל טעם עם דרגה אחרת של חריפות: נודלס תאילנדי חריף בטירוף – שלושה פלפלים אדומים על האריזה יסמנו את רמת החריפות הכי גבוהה; נודלס קוריאני חריף אש – שני פלפלים אדומים על האריזה יסמנו רמת חריפות גבוה – בנוני; נודלס ויאטנמי חריף בקטנה – פלפל אחד אדום על האריזה יסמן רמת חריפות בינוני- נמוך.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים. עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה, אומר: "מוצרי מנה חמה אהובים מאוד בישראל בעיקר בקרב בני נוער שמחפשים אחר פתרון מהיר לארוחה קלה. המטרה שלנו בסדרה החדשה הינה לפנות למגוון רחב של צרכנים, כך שכל אחד יכול למצוא את דרגת החריפות המתאימה לו. בהתאם, אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים וחריף אש.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מנה חמה חריף (צילום: סטודיו אסם)

מנה חמה חריף (צילום: סטודיו אסם)

 

שנת 2020 מגיעה אל סיומה ונראה שכמו השנה כולה, גם את סופה נחגוג תחת ההגבלות בבתינו, במתכונת מצומצמת. על מנת שבכל זאת נוכל לחגוג את תחילתה של השנה האזרחית החדשה, מציעים יקבי כרמל מבחר יינות מבעבעים ומוגזים, קלילים וכייפים, התואמים לטעמו של הצרכן הישראלי, במחירים נוחים לכל כיס.

סלקטד מוסקטו 2020: יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני. מתאים לליווי ארוחות קלות וקינוחים. רמת אלכוהול בין 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 מעלות. מחיר: 30 שקלים.

פרייבט קולקשן מוסקטו 2020: יין לבן רענן ומבעבע, יוצר בתהליך תסיסה טבעית, ענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. ליין גוף בינוני ומתיקות מאוזנת עם ארומה של פירות טרופיים וחבושים אפויים. משתלב מצוין לצד קינוחים ומנות אחרונות. רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 5-8 מעלות. מחיר: 40 שקלים.

באזז קריניאנו 2020: יין קליל, מוגז קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי קריניאן שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות. רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 מעלות. מחיר: 30 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק או בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: אפשר לחגוג במחירים נגישים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

היינות המבעבעים של יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)

היינות המבעבעים של יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)

 

אסם משיקה טעמים נוספים בסדרת המרקים הנמסים 100% רכיבים טבעיים, המבטיחים טעם חמים ביתי ומעולה. הטעמים החדשים בסדרה: ירקות, אפונה, ועגבניות פיקנטי, המתווספים למגוון הקיים שהושק בתחילת השנה: טעם עוף, טעם פטריות וטעם עגבניות.

המרקים כולם מכילים 100% רכיבים טבעיים, ללא חומר משמר או צבע מאכל, ואינם מסומנים בסימון אדום על פי הגדרות רפורמת המזון.

עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "אסם גאה להציג לצרכן את האופציה הקלה והמהירה לארוחת מרק חורפית ומפנקת ללא מאמץ ובטעם משובח. כל סדרת מוצרי המרקים הנמסים מכילים 100% רכיבים טבעיים וטעמים מנצחים, ואנו מאמינים כי הטעמים החדשים יקלעו לטעמם של עוד ועוד צרכנים תוך שהם מעניקים להם פתרון מושלם לארוחת ביניים, או לרגע חם ומפנק ביום חורפי".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: להוסיף מים חמים ולהתפנק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

מרק נמס עגבניות פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)

מרק נמס עגבניות פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר