Nespresso - תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית (צילום: יח"צ)
Nespresso - תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית (צילום: יח"צ)

מוצרים חדשים שיעשו לכם את החורף

תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית, שוקולדים איכותיים, יינות לבנים, שקדי מרק, קטשופ טוסט, מסטיק בטעם חדש ומרענן, וקפסולות כביסה בניחוח אהוב

פורסם בתאריך: 1.12.20 07:42

-->

מתגעגעים לטוס ולטייל ברחובות רומא? לשתות קפה בפינת רחוב לצד ביסקוטי פריך? אז נכון שאין כמו לטוס ולחוש את החוויה מקרוב, אבל אפשר להרגיש קרוב לאיטליה עם תערובות הקפה החדשות של נספרסו במהדורה מוגבלת, שמביאות לישראל חגיגה איטלקית של טעמים מסורתיים. לצד התערובות החדשות, אפשר יהיה למצוא גם אביזרים משלימים בעיצוב אלגנטי עם טוויסט עכשווי.

תערובת Italia Amaretti Flavour: תערובת קפה בטעם עוגיית אמרטי – עוגיית ביסקוויט איטלקית מסורתית העשויה משקדים טחונים, חלבוני ביצה וסוכר, היוצרים יחד טעם שבין מריר למתוק. תערובת הקפה מורכבת מפולי קפה מסוג ערביקה דרום אמריקאית המעניקים לה תו פירותי עדין, והארומות שלו, המזכירות וניל, משתלבות נפלא עם הטעם המזכיר שקדים טריים טחונים. קיים עבור מכונת ה-ORIGINAL וה-VERTUO.

תערובת Italia Torta di Nocciole Flavour: תערובת קפה מתקתקה ועשירה בהשראת העוגה האיטלקית המוכרת – Torta di Nocciole – עוגת אגוזי לוז. מורכבת מפולי קפה ערביקה מדרום אמריקה עם ארומות של אגוזי לוז קלוי ווניל. קיים עבור מכונת ה-ORIGINAL.

תערובת Italia Pecan Biscotte Flaveur: תערובת קפה מתקתקה בהשראת עוגיית הפקאן האיטלקית האייקונית Cantucci – עוגיית אגוזים טוסקנית. תערובת הקפה מורכבת מפולי קפה בעלי תווים אגוזיים מאמריקה הלטינית ואפריקה, מעודנים ובמרקם קטיפתי, המעניקים לה טעם מלא ועשיר. קיים עבור מכונת ה-VERTUO.

תערובת Il Caffè: תערובת קפה עוצמתית, ועשירה, המעניקה חווית אספרסו איטלקית כמו בבתי הקפה בעיר. מורכבת מפולי קפה ערביקה מקולומביה ורובוסטה מאינדונזיה ויאטנמם, עם ארומות של דגנים ופלפל. קיים עבור מכונת ה-ORIGINAL וה-VERTUO.

להשלמת החוויה האיטלקית Nespresso משיקה אביזרים חדשים: LUME – "אור" מבית היוצר של המעצבת פדריקה ביאסי שמוסיפה טאץ' עכשווי לאלגנטיות האיטלקית בתוספת החמימות הנחוצה לרגעים המפנקים בבית: סדרת כוסות העשויות מפורצלן במגוון גדלים: אספרסו, ק'פוצינו,לונגו, גראן לונגו ומאג. טווח מחירי הכוסות 75-95 שקלים.

מארז אחסון אלגנטי לקפסולות – מתקן שקוף מעוצב היוצר נצנוץ זוהר, עם מכסה בצבע כסוף וגימור של זהב אדום, לאחסון הקפסולות. מחיר מומלץ לצרכן 110 שקלים.

מחיר: 26.50-29.50 שקלים לשרוול Vertuo

25.50 שקלים לשרוול Original.

שורה תחתונה: מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

Nespresso - תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית (צילום: יח"צ)

Nespresso – תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית (צילום: יח"צ)

 

שופרסל משיקה טעמים חדשים של תערובות קפה מיוחדות בקפסולות, לצד שוקולדים איכותיים. סדרת הקפסולות Single Origin החדשה מורכבת מ-3 תערובות חדשות המכילות פולי קפה שמקורן 100% ממדינות המקור. שופרסל בחרה בארצות הידועות בטעמי הקפה הייחודיים שלהם והן: אוגנדה, הודו והונדורס.

לאוגנדה הנחשבת למקור הרובוסטה (בעוד שאתיופיה נחשבת למקור הערביקה), יש מסורת ארוכה של ייצור קפה. אפילו עכשיו ניתן למצוא סוגים ייחודיים של עצי רובוסטה הגדלים פרא ביערות הגשם. בעבר נהגו הלוחמים האוגנדים ללעוס את פולי הפרי לפני שיצאו למלחמה, כדי להרגיש חזקים, אמיצים ובלתי מנוצחים.

קפה היה מאז ומתמיד אחד מתחומיי הייצוא הבולטים בהונדורס. הוא מאופיין בתווי טעם עם גוף מלא וטעמים מתוקים ועדינים, ובעשור האחרון תפס מקום של כבוד בדירוג העולמי לזני קפה.

קפה מהודו, שמקורו בעיקר במחוזות הדרומיים בתת היבשת, נקרא לעיתים גם "קפה המונסון ההודי". הטעם שלו מוגדר כבעל מאפיינים של קפה מהאזור הפסיפי ומוגדר כחזק ועוקצני.

קפה Single Origin נחשב לעילוי בעולם הקפה – בו ניתן להרגיש ולחוש את המאפיינים הייחודים לכל זן של קפה.

בנוסף, מושקות גם קפסולות קפה נטול קפאין ושופרסל אף מרחיבה את סדרת טבלאות שוקולד הפרימיום. טבלאות השוקולד של שופרסל מיוצרות ב Frey – מפעל השוקולד הגדול בשווייץ, שמייצר שוקולד מ-1887. טבלאות שוקולד Single Origin – 100% מפולי הקקאו המשובחים של טבלאות אלה גודלו בפרו וברפובליקה הדומיניקנית. מדינות שפולי הקקאו שלהן ידועים באיכותם יוצאת הדופן.

סדרת טבלאות ממולאות שכולן משוקולד שוויצרי מעולה במרקם עדין, בטעמים חדשים המכילים מילויים מדויקים של קרם אגוזי לוז וקפה, קרם תפוחי עץ ופירורי ביסקוויט וקרם אגוזי לוז. טעמים אלה מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה- מריר במילוי קרם דובדבן, חלב במילוי קרם דובדבן, ומריר במילוי קרם פירות שונים.

מחיר 4 מארזי קפסולות: 50 שקלים. 14.90 שקלים למארז. מחיר טבלת שוקולד: 9.90 שקלים. מבצע השקה: 2 יחידות ב-16 שקלים. ניתן להשיג בחנויות שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין.

שורה תחתונה: טעים מאוד ומספק תמורה מצוינת למחיר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קפסולות קפה שופרסל (צילום: יח"צ שופרסל)

קפסולות קפה שופרסל (צילום: יח"צ שופרסל)

 

 

יקב סגל השיק לרגל החורף סדרת יינות חדשה – 'קדומים'. הסדרה כוללת שני יינות לבנים חדשים – מראווי ודבוקי.

סדרת 'קדומים' מביאה לקדמת הבימה זנים קדומים, מקומיים שגדלים כאן, בישראל במשך מאות עד אלפי שנים. מדובר ביינות שהם חלק מהיסטוריה של ארץ ישראל ושל אגן הים התיכון שהתפתחו, התאקלמו והתאימו עצמם למזג האוויר ולאדמה המקומית.

מראווי סדרת 'קדומים', בציר 2019: מראווי הינו זן מקומי קדום, אחד הזנים הבודדים שנשתמרו באזור ארץ ישראל. אזכורים ראשונים למראווי קיימים עוד מתקופת הרומאים, כך שהמראווי קיים באזורנו לפחות 2000 שנה, אך תפוצתו הצטמצמה וכיום הוא כמעט ונכחד. יין זה מגיע מכרם יחידני שניטע לפני מספר שנים בכדי לשמרו. גפני המראווי גדלות בו בטרסות מתפתלות בכרם קטנטן בבר גיורא, הרי יהודה. יין זה הינו אחד מהיינות הבודדים המופקים בארץ (ובעולם) מזן קדום ויוצא דופן זה והוא מספק הזדמנות נדירה לטעום את אחד מהזנים המופלאים והבודדים ששרדו פה כל השנים הללו. מראווי גדל רק בישראל והוא חלק מהמסע והחיפוש אחר המקומיות ומהיסטורית היין המקומי.

באף הדרים ופרחים לבנים ומינראליות מודגשת, כמו גם וניל וקפה קלוי שמקורם בהתיישנות בת שמונה חודשים עם השמרים בחביות עץ אלון צרפתי גדולות. בפה חמיצות רעננה, תבלינים ומליחות עדינה. הגוף מלא והסיומת הדרית, מתובלת וארוכה במיוחד.

דבוקי סדרת 'קדומים', בציר 2019: דבוקי הינו זן מקומי קדום, אחד מהזנים הבודדים שנשתמרו באזור ארץ ישראל. עד שנות ה- 50 לערך היה נפוץ ביותר אך תפוצתו הצטמצמה מאד ברבות השנים. יין זה מגיע מהגליל התחתון, מכרם הגדל בסוכה – שיטת הדלייה (גידול) עתיקה. יין זה הינו אחד מהיינות הבודדים המופקים בארץ (ובעולם) מזן קדום ויוצא דופן זה והוא מספק הזדמנות נדירה לטעום את אחד מהזנים המופלאים והבודדים ששרדו פה כל השנים הללו. דבוקי גדל רק בישראל והוא חלק מהמסע והחיפוש אחר המקומיות ומהיסטורית היין המקומי.

באף אפרסק, פרי הדר ומינראליות, כמו גם וניל ותבלינים שמקורם בהתיישנות בת שמונה חודשים עם השמרים בחביות עץ אלון צרפתי גדולות. בפה חמיצות רעננה והסיומת הדרית, מתובלת וארוכה במיוחד.

מחיר: 85 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות ובנקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: יופי של יין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

SEGAL KDUMIM MARAWI 2019 (צילום: יח"צ)

SEGAL KDUMIM MARAWI 2019 (צילום: יח"צ)

 

 

לאור הביקוש הרב, ולקראת החורף, אסם מחזירה למדפי רשתות השיווק את שקדי המרק האהובים – הדגיגים. שקדי מרק דגיגים זהו מוצר ייחודי עם צורה משעשעת וכייפית של דגיגים "השוחים" להנאתם במרק. שקדי מרק דגיגים מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת משביעה לכל סוג של מרק או כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן ומכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "קטגוריית שקדי המרק מכפילה את המכירות שלה כל שנה בעונת החורף ביחס לקיץ, ובהתאם חשוב לנו לחדש בעיקר בתקופה זו. השנה החלטנו להשיב למדף את המוצר המבוקש בצורת דגיגים שהצליח רבות אשתקד, בתקווה שיהיה לנו חורף ביתי חמים וטעים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הילדים יתלהבו.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

שקדי מרק דגיגים (צילום: סטודיו אסם)

שקדי מרק דגיגים (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ – טוסט. קטשופ טוסט הוא קטשופ בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעם הטוסט והופך את משימת ההכנה הביתית לפשוטה, טעימה ומהירה יותר. כך מקל על הכנת ארוחות בוקר או ערב וארוחות הביניים. הקטשופ החדש אינו מסומן ועומד בתקנות רפורמת סימון המזון.

עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "במחקרים שקיימנו נמצא כי צרכנים רבים מכינים טוסט עם קטשופ, מגמה שהתחזקה בתקופת הקורונה שמאופיינת בצמיחה בתחומי הבישול, אפיה והכנה ביתית של ארוחות. בהתאם למגמות הללו ויחד עם צמיחת הביקוש לקטשופ, החלטנו להשיק בפעם השנייה את קטשופ טוסט. הקטשופ החדש אינו מסומן ועומד בתקנות סימון המזון של משרד הבריאות. הרעיון מאחורי קטשופ טוסט הוא לשדרג את טעם הטוסט עם תיבול מיוחד וכך גם להקל על ההכנה של הטוסט. זהו קטשופ ייעודי ממש לטוסט משודרג וטעים. כך גם הילדים שנמצאים בבית יוכלו להכין טוסט בעצמם בצורה פשוטה, קלה וטעימה".

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: פתרון נחמד לארוחה מהירה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

קטשופ טוסט (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ טוסט (צילום: סטודיו אסם)

 

מסטיק Orbit משיק לרגל החורף טעם חדש במהדורה מוגבלת, בטעם תפוח. Orbit מגיע בפורמט הבקבוקונים, כמובן ללא סוכר, ומשלב בין טעם מרענן ותחושת וניקיון מתמשכת.

מחיר: 10.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מרענן וטעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

אורביט תפוח (צילום: יח"צ)

אורביט תפוח (צילום: יח"צ)

 

 

פרוקטר אנד גמבל המייצרת את מותגי הכביסה Lenor ו-ARIEL משיקה לראשונה את הפתרון המשולב: קפסולות אריאל Allin1 בניחוח האהוב Lenor FRESH. מדובר בשילוב מנצח בין קפסולות עוצמתיות לניקוי הכביסה, לבין ריח פי 2 יותר רענן הנשמר לאורך זמן.

בזכות הטכנולוגיה הייחודית המצויה בקפסולת Allin1, כאשר היא באה במגע עם מים משתחררים רכיבים עוצמתיים לניקוי לכלוך וכתמים עקשניים מהבגד, ובמקביל הכדוריות החכמות המצויות בתוכה נמסות ורכיבי הבושם שוקעים אל תוך סיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. התוצאה: בגדים נקיים, נעימים למגע, בניחוח משכר המשתחרר עם כל חיכוך של הבגד, למשך עד כשבעה ימים.

מחיר: 34.90 שקלים. ניתן להשיג בשופרסל וברשת BE.

שורה תחתונה: מושלם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קפסולות למכונת כביסה של אריאל בשילוב לנור (צילום: יח"צ)

קפסולות למכונת כביסה של אריאל בשילוב לנור (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר