קרמוגית קרמל מלוח של אסם (צילום: סטודיו אסם)
קרמוגית קרמל מלוח של אסם (צילום: סטודיו אסם)

החטיפים המוכרים מתחדשים

במבה במילוי מפתיע, קרמוגית בטעם מתוק מלוח, חטיפי Mix חדשים, שופרסל עם סדרת ארוחות מוכנות מן הצומח, וגם "סנסשיונל טחון צמחוני"

פורסם בתאריך: 10.11.20 06:21

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד – שוקולד לבן מקורמל שהפך לטרנד שתופס תאוצה בארץ ובעולם ונתפס כפופולארי במיוחד בקרב הצרכנים.

גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם: "עם בוא הסתיו החלטנו לפנק את הצרכנים עם מהדורה מיוחדת של במבה במילוי, המשלבת בין טעם הבמבה האהוב יחד עם המתיקות של טעם שוקולד הבלונד. השילוב המיוחד יוצר חטיף חדש, מרגש, טעים וכיפי".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: נחמד, אבל פחות מוצלח מהבמבה במילוי נוגט.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

במבה בלונדי (צילום: סטודיו אסם)

במבה בלונדי (צילום: סטודיו אסם)

 

הצרכן הישראלי התאהב בטרנד שילובי הטעמים מלוח-מתוק ובמיוחד בטעם הקרמל המלוח – בין אם בגלידות, בחטיפי שוקולד וממתקים למיניהם.

באסם זיהו את חיבת הצרכנים ופיתחו טעם חדש תחת סדרת העוגיות המפנקות "קרמוגית" – קרמוגית במילוי קרמל מלוח. המהדורה החדשה מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים וקרמוגית חלבה. המילוי החדש קרמל מלוח נבחר לאחר שנמצא כמועדף במיוחד במבחני טעם בקרב צרכנים וזכה לציוני טעימה גבוהים.

ליאור עזרי, מנהל השיווק של חטיבת המאפה באסם-נסטלה: "השקת קרמוגית קרמל מלוח היא עוד נדבך בהשקעה ובפוקוס שאנחנו שמים על סגמנט העוגיות המפנקות מתוך הצורך לתת לצרכנים את הפינוק הקטן ברגעים שהם הכי צריכים אותו במהלך היום. מותג "קרמוגית" של אסם אהוב ומבוקש והוא חלק מעולם הפינוק שצומח משמעותית בשנים האחרונות. הצרכן הישראלי חשוף מאוד למוצרים בארץ ובעולם, הוא מתנסה ומתאהב בטעמים חדשים ומשם עולה הציפייה מאסם לגוון ולרגש עם מוצרים מיוחדים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים וגם הולך מצוין עם הקפה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קרמוגית קרמל מלוח של אסם (צילום: סטודיו אסם)

קרמוגית קרמל מלוח של אסם (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם משיקה חגיגת מיקסים במיוחד לקראת החורף עם שלושה חטיפים חדשים מסדרת ה-Mix, המשלבת בכל אריזה את מיטב החטיפים שכולם אוהבים. חלק מהרעיונות לשילובים החדשים הגיעו הפעם גם מכיוון הצרכנים.

שלוש המהדורות המיוחדות אשר הושקו במהלך חודש נובמבר:

"ביסלי וחברים Mix", המשלב בין ביסלי גריל, דובונים ופופקו מתוק, 150 גרם.

"ביסלי קרנבל Mix", המשלב בין שלושה סוגי ביסלי – גריל, פלאפל ובצל, 150 גרם.

"פופקו Mix מתוק-מלוח", המשלב בין המוצרים האהובים: פופקו בטעם חמאה ודבש ופופקו מלח ים, 60 גרם.

גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "החורף הקרוב הולך להיות מעניין במיוחד, עם מהדורות MIX מפנקות ומפתיעות. כיף לנו להיענות לבקשות הצרכנים ולהשיק במיוחד לחובבי המיקסים מגוון מהדורות פרי הרעיונות היצירתיים שלהם. אנו שמחים על הקשר המיוחד עם הצרכנים ושמחים תמיד לשמוע על רעיונות חדשים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הפופקו מיקס מצוין, השניים האחרים מרגישים כמו ערבוב פחות מוצלח שבו השלם פחות טעים מסך חלקיו.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לפופקו מיקס: * * * * *

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לביסלי קרנבל וביסלי וחברים: * *

פופקו מיקס (צילום: סטודיו אסם)

פופקו מיקס (צילום: סטודיו אסם)

 

שופרסל השיקה סדרת תבשילים קפואים מוכנים לחימום מן הצומח. התבשילים מיוצרים על בסיס מתכונים מהמטבח הביתי אשר מזכירים בטעמם את מקביליהם הבשריים. הסדרה כוללת ארבע ארוחות עתירות חלבון:

שווארמה מן הצומח – נתחי חלבון (10.3%) בסגנון שווארמה.

רוטב בולונז מן הצומח – רוטב על בסיס חלבון סויה (7.1%) ועגבניות.

תבשיל בסגנון אסייתי מן הצומח – תבשיל עם נתחי חלבון סויה (8.6%) בסגנון אסייתי.

טחון מזרחי מן הצומח – פתיתי חלבון סויה (13.9%) בתיבול בסגנון מזרחי.

המוצרים מיוצרים בישראל בפיתוח משותף של שופרסל עם חברת "VEGA" הישראלית ומכילים חלבון מפולי סויה שאינם מהונדסים גנטית.

המוצרים שבסדרה מתובלים בבצל, עשבי תיבול ותבלינים המאפשרים הכנת ארוחה טעימה ומשביעה בקלות – מחממים או מטגנים ומגישים. כמו כן, ניתן להשתמש בתבשילים גם כבסיס למנות מיוחדות: במנת הטחון בתיבול מזרחי, למשל, ניתן למלא ממולאים ובצקים ואפילו להכין ממנו עראיס, רוטב הבולונז מתאים להגשה על פסטה וניתן להכין ממנו במהירות ובקלות לזניה. השווארמה והתבשיל האסייתי מאפשרים הכנת מנות מסעדה במטבח הביתי.

מחיר לאריזת 450 גרם: 24.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת שופרסל.

שורה תחתונה: פתרון איכותי, טעים ומהיר למגוון רחב של צרכנים, בהם טבעונים וצמחונים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

בולונז מן הצומח של שופרסל (צילום: יח"צ שופרסל)

בולונז מן הצומח של שופרסל (צילום: יח"צ שופרסל)

 

חדש מטבעול בסדרת סנסשיונל: יחד עם הצלחת הסנסשיונל בורגר, מביאה טבעול לישראל גם את הסנסשיונל טחון צמחוני (Mince), דמוי בשר טרי טחון המבוסס כולו על רכיבים מן הצומח, בעל טעם ומרקם של בשר טחון אמיתי. כמו ההמבורגר, גם הטחון בסדרת סנסשיונל מספק חוויה של בשר, ללא בשר, הן בעסיסיות, הן במרקם והן בתהליך ההכנה.

סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince), ייחודיות המוצר היא שהינו בעל מרקם רך ונוח במיוחד לעיצוב, ממש כמו בשר טחון שיצא ממטחנת בשר. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים, הוא מתאים לטיגון, בישול וצלייה.

ב-100 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים, וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול.

סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational) היא המובילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. מוצרי הסדרה, המבוססים על חלבון סויה וחיטה, פותחו על ידי נסטלה בשיתוף עם טבעול, ומשווקים תחת המותג גארדן גורמה באירופה. פיתוח המוצרים בוצע במרכז הפיתוח של נסטלה בסולון ארה"ב, יחד עם שפים ויועצים קולינריים ובשיתוף צוותי טבעול.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מוצלח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סנסשיונל מינס (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)

סנסשיונל מינס (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר