סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)
סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)

חדש על המדף: חוויית בשר ללא בשר

מותג Skittles נרתם לתמיכה בקהילת הלהט"ב, פאולנר מביא לישראל את בירת האוקטוברפסט הרשמית, טבעול עם קטגוריה חדשה של "בשר", תערובת קפה חדשה של ג'ו, ופתיבר מתרחב לראשונה לעולם העוגיות המפנקות

פורסם בתאריך: 19.10.20 08:02

-->

במהלך השנתיים האחרונות השתתף מותג הסוכריות המצליח Skittles בפעילויות שונות סביב אירועי הגאווה ברחבי העולם ובישראל, כחלק ממהלך גלובאלי של המותג המאמין בשוויון, פתיחות וסובלנות. השנה, בצל הקורונה, נדדו אירועי הגאווה מהמרחב הפיזי המוכר למרחב הווירטואלי, בו השיח על קהילת הלהט"ב ברובו איננו חיובי. לראייה, הדו"ח האחרון שניתר תכנים פוגעניים ברשת, המבוסס על אלגוריתם אינטרנטי, מפרסם כי בכל 90 שניות עולה פוסט ברחבי הרשת בעל אופי מעליב או מטריד נגד קהילת הלהט"ב.

כאות הזדהות עם קהילת הלהט"ב ועל מנת להעלות את המודעות לנושא הבריונות ברשת כנגדה, החליט המותג Skittles, הידוע במגוון טעמי הפירות הצבעוניים והחצופים שלו, להשיק מהדורה מוגבלת וייחודית שבה כל הסוכריות בשקית יהיו בגוון אחיד ולבן. כל זאת במטרה להעביר את המסר החשוב "ישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה – קשת דגל הגאווה!" וכדי להעביר את מסרי השוויון והאחדות.

כחלק מהמהלך, חבר המותג לארגון הנוער הגאה "איגי", ארגון התנדבותי הפועל למען חינוך ושינוי חברתי עבור נוער להט"בי והטרו סקסואלי ויחד, יעבירו מסרים חיוביים כלפי הקהילה בפעילויות רשת שונות שיתקיימו בחסות המותג. בנוסף, 10% מההכנסות שיתקבלו מהמכירות יועבר לטובת ארגון "איגי".

אולי סדן רז, מנהלת השיווק של MARS בישראל: " מותג Skittles דוגל בערכים של שוויון וליבראליות, לכן התמיכה בקהילה הלהט"בית, הסובלת מפוסטים פוגעניים, הינה טבעית ומתבקשת. מבחינתנו, זוהי זכות גדולה לקחת חלק בפעילות חשובה כמו זו של "איגי", במיוחד כאשר חמישית מביטויי השנאה מופנים לבני נוער".

מחיר: 8.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות במהלך חודש אוקטובר ונובמבר.

שורה תחתונה: מטרה מצוינת.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סקיטלס לבן (צילום: יח"צ)

סקיטלס לבן (צילום: יח"צ)

 

 

פסטיבל הבירה הגדול בעולם, האוקטוברפסט, אשר התארח בששת השנים האחרונות בישראל, לא מתקיים השנה בשל הקרונה, אך למרות זאת בירת פאולנר הרשמית של הפסטיבל נמכרת בארץ על מנת שחובבי הבירות יוכלו לציין את האירוע גם בזמן ההגבלות.

פאולנר אוקטוברפסט היא בירת לאגר בהירה עם 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט. היא מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ולכבוד מיליוני המעריצים שרק מחכים לה.

מחיר: 10-15 שקלים לבקבוק 500 מ"ל. ניתן למצוא ברשתות השיווק, חנויות הנוחות וחנויות האלכוהול.

שורה תחתונה: חגיגה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

בירת פאולנר של פסטיבל האוקטוברפסט (צילום: יח"צ חו"ל)

בירת פאולנר של פסטיבל האוקטוברפסט (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 

חברת טבעול מתחילה לשווק בישראל את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational) המובילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. בשלב הראשון יושקו המבורגר ובשר טחון, ללא בשר, ואליהם יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים.

מוצרי סנסשיונל, המבוססים על חלבון סויה וחיטה, פותחו על ידי נסטלה בשיתוף עם טבעול, ומשווקים תחת המותג גארדן גורמה באירופה, וסוויט ארת' בארה"ב. פיתוח המוצרים בוצע במרכז הפיתוח של נסטלה בסולון ארה"ב, יחד עם שפים ויועצים קולינריים ובשיתוף צוותי טבעול. תחום המזון מן הצומח סומן ע"י נסטלה כיעד אסטרטגי מרכזי והיא מובילה את קטגורית תחליפי הבשר בשוק האירופאי, עם 20% נתח שוק ב-20,000 נקודות מכירה. בישראל, למרות הפתיחות הרבה של הצרכנים למוצרים המבוססים על חלבון מן הצומח, ההיצע בתחום הבשר ללא בשר עדיין מוגבל. עתה, עם כניסת טבעול לקטגוריה ושילוב המוצרים ברשתות השיווק הגדולות, המוצר יהפוך ממוצר נישה לקטגוריה של מיינסטרים.

מוצרי סנסשיונל מספקים חוויה חדשה בעסיסיות, במרקם ובתהליך ההכנה. הסנסשיונל בורגר צמחוני (Sensational Burger), מציע ערך תזונתי גבוה עם 16 גרם חלבון ביחידה, לצד ברזל וסיבים תזונתיים. הוא מכיל פחות קלוריות, פחות שומן ופחות שומן רווי בהשוואה לקציצת בשר ואינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול. שילוב של שמנים צמחיים כמו שמן קנולה וקוקוס, מעניק להמבורגר מראה של בשר משוייש. רכז סלק, רימונים, גזר, דומדמניות ופלפל אדום מייצרים צבע אדמדם הדומה לזה של המבורגר בשרי. כאשר מכינים אותו על הגריל או על המחבת, ניגרים מההמבורגר נוזלים הרוחשים על המחבת בריח המאפיין צליית בשר, שבסיומה נהנים מחוויה טעימה של נגיסה עסיסית.

סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince) הוא בעל מרקם רך ונוח לעיצוב, ממש כמו בשר טחון שיצא ממטחנת בשר. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים. ניתן לצלות אותו על הגריל, לטגן, לבשל ברוטב ולאפות בתנור. ב- 10 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול.

סדרת סנסשיונל מאפשרת ליהנות מחוויית בשר עסיסית וטעימה, תוך כדי הפחתת הפגיעה בסביבה – בחירה בסנסשיונל בורגר במקום המבורגר בשרי, מאפשרת הפחתה משמעותית בפגיעה בסביבה: 75% פחות שימוש בקרקעות, 80% פחות שימוש באנרגיה ו-80% פחות פליטת גזי פחמן.

אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה: "לפני 35 שנה, הפתיעה טבעול את העולם עם חדשנות פורצת דרך, כשהציגה שניצל מן הצומח. מאז ממשיכה טבעול לעמוד בחוד החנית של עולם המזון מן הצומח. השקת סדרת הסנסשיונל בארץ, מתאפשרת בעקבות החיבור המוצלח עם נסטלה, אשר מביאה לצרכן הישראלי קטגוריה חדשה של בשר טבעוני המנצח בכל הפרמטרים החשובים: הוא מנצח בטעם, והוא מוביל באיכות הרכיבים ובערכים התזונתיים – גם לעומת בשר וגם לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה".

לדברי סתיו יואלי, מנכ"לית חטיבת מזון מצונן וקפוא באסם-נסטלה, "סדרת סנסשיונל צפויה להפוך למבוקשת לא רק על ידי טבעונים או צמחונים, אלא גם בקרב צרכנים המעוניינים בהפחתת צריכת הבשר שלהם. בזכות יתרונותיה, הצרכן לא צריך להתפשר יותר, כאשר הוא בוחר להפחית בבשר מן החי. להערכתנו, תוך 5 שנים הקטגוריה החדשה של בשר ללא בשר תצמח להיקף מכירות שנתי של כ- 150 מיליון שקלים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)

סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר סטודיו מרחב)

 

 

קפה ג'ו מציעה לאוהבי הקפה תערובת חדשה: קפסולת טנזניה – תערובת קפה של פולי קפה אפריקאים בעלת גוף מודגש עם חמיצות קלה ונעימה, ארומה פירותית עשירה של שקדים, אגוזים ורמיזות לדבש. רבים מסוגי הקפה הטנזני גדלים על מדרונות הר קילימנג'רו והר מרו, הנמצאים על הגבול עם קניה. זן קפה זה ידוע בטעמו החד והעשיר. הקפסולות תואמות למכונות נספרסו.

מחיר מארז המכיל 10 קפסולות: 18 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הנוחות של מנטה ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר: https://shop.joe.co.il/

שורה תחתונה: מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קפה ג'ו טנזניה (צילום: רונן מנגן)

קפה ג'ו טנזניה (צילום: רונן מנגן)

 

 

אסם מרחיבה את מותג פתיבר ומשיקה את סדרת "פתיבר פינוקים" – עוגייה מפנקת המשלבת בין ביסקוויט פתיבר פריך ומילוי קרם חלבי טעים.

הסדרה תושק בשני טעמים: פתיבר פינוקי שוקו – ביסקוויט בטעם וניל קלאסי עם מילוי של קרם בטעם שוקולד; ופתיבר פינוקי וניל – ביסקוויט בטעם שוקו עם מילוי בקרם בטעם וניל ושוקולד.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "בין אם כנשנוש ישר מהאריזה, כעוגייה ליד הקפה או עם ממרח שוקולד עליו, כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים לקראת כניסת המותג המצליח לקטגוריית העוגיות המפנקות עם סדרת מוצרים אשר פותחה למעלה משנה, התקבלה באהדה גדולה בקרב צרכנים ומביאה בשורה גדולה לעולם העוגיות בישראל".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: פינוק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פתיבר פינוקים (צילום: סטודיו אסם)

פתיבר פינוקים (צילום: סטודיו אסם)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר