ג'ייד מסקרה EFFECTIC (צילום: יח"צ)
ג'ייד מסקרה EFFECTIC (צילום: יח"צ)

ריסים ארוכים, מלאים ועבים

מסקרה ברקם קטיפתי, במבה עם אקסטרה חמאת בוטנים, TWIX קרמל מלוח, פריכיות Fitness באריזה אישית, יין תירוש רוזה, בריזר בטעם תפוח, ומשחות שיניים פורצות דרך

פורסם בתאריך: 9.8.20 10:27

-->

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק את EFFECTIC, VELVET VOLUME EFFECT MASCARA, מסקרה המעניקה נפח מיידי ואפקט פנורמי לריסים ארוכים, מלאים ועבים יותר בגוון שחור מט קטיפתי.

מברשת בעלת סיבים קשיחים המעוצבת בצורת עלי כותרת של פרח, מאפשרת שליטה אופטימלית בעיצוב הריסים, תוך סירוק והדגשה של כל ריס וריס. מרקם קטיפתי בשילוב פיגמנטים דקים במיוחד בגוון שחור מט מעניקים גוון שחור עמוק לאפקט דרמטי במיוחד.

הנוסחה הייחודית משלבת מרקם קטיפתי רב-ממדי עם פיגמנטים דקים במיוחד בגוון שחור מט ותערובת מדויקת של שעוות לנפח מרבי. בנוסף, אבקות קטיפתיות, בעלות תכונות אלסטיות, עוטפות כל ריס בצבע שחור עמוק הנשאר לאורך זמן ומעניקות לעיניים אפקט דרמטי.

להשלמת הפעולה ולשמירה על איכות הריסים לאורך זמן, הועשרה הנוסחה בחומרי הזנה וטיפוח עם קומפלקס מרכך ומזין של חמאת שיאה אורגנית בשילוב עם ויטמין E נוגד חמצון, לעידוד ייצור קולגן בריסים ולשמירה על גמישותם.

מחיר: 89.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il.

שורה תחתונה: הריסים שומרים על מראה יפהפה ומודגש לאורך זמן.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ג'ייד מסקרה EFFECTIC (צילום: יח"צ)

ג'ייד מסקרה EFFECTIC (צילום: יח"צ)

 

 

אסם השיקה לכבוד הקיץ מהדורה מיוחדת של החטיף הנמכר ביותר בישראל: במבה קלאסית בצורת כדורים ענקיים עם אקסטרה חמאת בוטנים.

גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם: "הקיץ הזה יהיה צהוב וטעים במיוחד עם במבה כדורים ענקיים. אנו בטוחים שהמוצר יעלה חיוך על פניהם של אוהבי הבמבה בכל הגילים ויהפוך את הקיץ לכייפי הרבה יותר".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: לא סתם זה החטיף הנמכר בישראל. טעים!

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

במבה כדורים ענקיים (צילום: סטודיו אסם)

במבה כדורים ענקיים (צילום: סטודיו אסם)

 

מותג TWIX משיק לראשונה טעם חדש שפותח במעבדות מרס העולמית ומתכתב עם הטרנד שסחף את עולם הקולינריה: שילוב של מתוק ומלוח בביס אחד – TWIX קרמל מלוח.

החטיף המוכר והאהוב, בעל שלוש שכבות הקרמל, הביסקוויט והשוקולד, קיבל תוספת של קורט מלח גס שמעצים את המרקם הקראנצ'י. האריזה התחדשה גם היא בלוק קייצי בגווני כחול-טורקיז.

מחיר: 3.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים, אבל לא מגיע לרמה של ה-TWIX המקורי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

טוויקס קרמל מלוח (צילום: יח"צ)

טוויקס קרמל מלוח (צילום: יח"צ)

 

אסם-נסטלה ממשיכים את ההצלחה הגדולה של פריכיות Fitness ומשיקים אריזה אישית של 4 פריכיות, עם כ-47 קלוריות בלבד. המוצר החדש מאפשר ליהנות מהפריכיות בכל מקום ובכל זמן, באריזה נוחה לשימוש ולנשיאה.

סדרת הפריכיות הדקות באריזה אישית כוללת שני מוצרים: פריכיות משלושה דגנים ופריכיות בתוספת אפונה וסלק. חטיפי פריכיות מגיעים במאגדת המכילה שש אריזות אישיות, כל אריזה אישית מכילה כאמור ארבע פריכיות ובערך כולל של כ-47 קלוריות בלבד.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה של אסם-נסטלה: "מותג Fitness ביסס עצמו כמותג מוביל בעולם המאפה המלוח בזכות מוצרים איכותיים, חומרי גלם מצוינים והטעם הנהדר והלא מתפשר. בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים מחפשים מוצרים הארוזים באריזות אישיות. אריזה אישית מאפשרת לצרוך כמות מדודה של מזון וקלוריות, היא נוחה לנשיאה ולשימוש וזמינה בכל מקום וזמן".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: פתרון נוח לנשנוש.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פריכיות פיטנס (צילום: יח"צ)

פריכיות פיטנס (צילום: יח"צ)

 

יקבי כרמל מרחיבים את סדרת תירוש עם 'תירוש כרמל רוזה' בטעם פירותי, מרענן וקייצי, 100% טבעי, ללא תוספת סוכר, מים וחומרים משמרים.

הענבים האיכותיים עליהם מבוסס היין עוברים תהליך של בציר קפדני ואינם עוברים תסיסה, כך שכל המשפחה, מקטן ועד גדול, יכולה להנות מטעמו הייחודי.בדומה למגמות בינלאומיות המעודדות ייצור טבעי השומר על ערכיו התזונתיים של חומר הגלם, גם תירוש כרמל המקורי מיוצר מ-100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרי טעם וריח או צבעי מאכל.

לרגל ההשקה, בחודשי יולי אוגוסט כל מי שירכוש באתרי האונליין של רשתות השיווק שלושה בקבוקי תירוש כרמל (כשאחד מהם לפחות הוא "תירוש כרמל רוזה") יקבל מתקן להכנת ארטיקים במתנה ויוכל להנות גם מיין טעים וגם מארטיקים צוננים ואיכותיים.

מחיר בקבוק 1 ליטר: 20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הילדים אהבו, המבוגרים קצת פחות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

תירוש רוזה (צילום: אייל קרן)

תירוש רוזה (צילום: אייל קרן)

 

חברת בקארדי משיקה טעם חדש של בריזר – בריזר תפוח, המצטרף לטעמים הוותיקים של המותג: אבטיח, לימון, אננס וליים.

בריזר הוא משקה אלכוהולי מוגז ומרענן בטעמי פירות בתוספת רום, והמוצר החדש בטעם תפוח יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול. מותאם למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "קיים ביקוש גובר לחידוש ולגיוון בטעמי הבריזר, במיוחד בעונת הקיץ. השנה החלטנו לייבא את טעם התפוח החדש של המותג. עם ישראל אוהב משקאות אלכוהוליים בטעמי פירות כאשר אחד מטעמי הפירות האהובים בישראל הוא ללא ספק התפוח. אין לי ספק כי הטעם החדש יהפוך במהרה לאחד הטעמים האהובים בסדרה בקרב הצרכן הישראלי".

מחיר: 10-15 שקלים. ניתן להשיג בברים, מסעדות, רשתות השיווק וחנויות נוחות.

שורה תחתונה: מרענן וטעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

בריזר תפוח (צילום: Sell 360 pro)

בריזר תפוח (צילום: Sell 360 pro)

 

 

משחות השיניים של אורל בי מגיעות לשופרסל ול-BE, עם סדרת  Oral-B 3D White Luxeשבאמצעותה צבע השיניים יהפוך לטבעי ובוהק בזכות טכנולוגיה חדשנית אשר מסירה את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן בתוך שלושה ימים בלבד, ועם סדרת  Oral-B Gum & Enamelשמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטיבקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים.

מחיר: 29.90. ניתן להשיג בסניפי שופרסל ו-BE.

שורה תחתונה: מעולה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

משחת שיניים Oral-B (צילום: אבי ברי)

משחת שיניים Oral-B (צילום: אבי ברי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר