משקפת שחייה עפעפיים (צילום: סטודיו YOLO)
משקפת שחייה עפעפיים (צילום: סטודיו YOLO)

המוצרים החדשים שינעימו לכם את ימי הקיץ

קולקציית קיץ צבעונית לים ולבריכה, הקפה של סטארבקס מגיע אליכם הביתה, מהדורות מיוחדות של ביסלי, טעם חדש בסדרת משקאות FRUIT&VEG, יין קליל עם נגיעות אפרסק, ואורביט חדש במהדורה מוגבלת

פורסם בתאריך: 23.6.20 08:53

-->

YOLOרשת המתנות והציוד לבית הספר, מציגה קולקציית קיץ צבעונית לים ולבריכה, הכוללת משקפות שחייה לילדים בצורת כריש או משקפות שחייה עם ריסים לילדות (במחיר 39 ₪); כדורי ים שקופים מתנפחים במילויים צבעוניים וטרנדיים של נצנצים, פונפונים ונוצות (במחיר 25 ₪); כיסויים צבעוניים עמידים למים לניידים (במחיר 25 ₪); מאווררי קיץ מדליקים (במחיר 49 ₪), ועוד.

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר YOLO.

שורה תחתונה: הילדים יתלהבו.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

משקפת שחייה עפעפיים (צילום: סטודיו YOLO)

משקפת שחייה עפעפיים (צילום: סטודיו YOLO)

 

אסם-נסטלה מביאה את הקפה של סטארבקס אליכם הביתה ומשווקת ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של החברה.

כבר בשלב ההשקה ישווק בישראל מגוון הקפסולות במלואו, המונה שמונה תערובות. התערובות בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם: קליית סטארבקס בהירה מספקת קפה עדין, גוף קליל וטעם עגול; קלייה בינונית מייצרת קפה מאוזן ועשיר; וקלייה כהה מציגה קפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה איכותי 100% ערביקה, המגודל ומעובד תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן באזורי הקפה האיכותיים ביותר בעולם, לרבות אמריקה הלטינית, אינדונזיה ואפריקה. בשלב זה ישווקו בישראל קפסולות האספרסו בלבד תחת המותג: Starbucks .

אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: "זהו מהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם – נסטלה וסטארבקס משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס. אנחנו מביאים את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה".

מחיר לאריזת 10 קפסולות: 21.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: להרגיש כמו בסניף של סטארבקס.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קפסולות סטארבקס (צילום: יח"צ)

קפסולות סטארבקס (צילום: יח"צ)

 

אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי ואח של ביסלי בטעמים הכי ישראליים שיש: ביסלי שווארמה ואח של ביסלי פלאפל (ללא גלוטן). החידוש בשתי המהדורות בא לידי ביטוי לא רק בטעמים המיוחדים, אלא גם בחוויית האכילה שנובעת מצורת החטיף: ריבועי ביסלי ואח של ביסלי 'שטוחים', בעלי מרקם קליל וכיפי לאכילה.

גלית מילוא, מנהלת פעילות חטיפים באסם: "הקיץ הזה בחרנו לאמץ שני טעמים ישראליים במיוחד שכל מי שיטעם אותם יידע מיד לחבר אותם למקור ולשורשים. ביסלי ואח של ביסלי הם שני מוצרים אהובים מאוד על הקהל הישראלי, עם מגוון רחב של מהדורות מיוחדות ומפתיעות שמחדשות בכל פעם עם טעמים נועזים שכיף לאכול".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים, והרבה יותר נוח לאכילה בצורתו החדשה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ביסלי שווארמה (צילום: סטודיו אסם)

ביסלי שווארמה (צילום: סטודיו אסם)

לאור ההצלחה של סדרת משקאות fruit&veg, משיקה יפאורה טעם חדש בסדרה: אננס בננה כורכום. המוצר כולל פירות, ירקות וזהו. ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

בסדרה ארבעה שילובים מפנקים של פירות וירקות או תוספות עם טוויסט מעניין: הטעם החדש אננס בננה כורכום מכיל 2 פרוסות אננס, 1/2 בננה, 1/5 תפוח, מעט כורכום ומים. אננס תפוח גזר מכיל 1/4 אננס, 3/4 תפוח, 1/2 גזר ומים. תפוח רימון סלק מכיל 1 ו- 1/2 תפוח, 1/4 רימון, 1/4 סלק ומים. תפוח בננה מלון נענע מכיל תפוח אחד, 1/2 בננה, 1/2 כוס מלון קצת נענע ומים.

מחיר: 7-8 שקלים לבקבוק. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מאוד טעים ובאמת מרגיש טבעי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

fruit&veg (צילום: סטודיו יפאורה)

fruit&veg (צילום: סטודיו יפאורה)

 

 

לכבוד הקיץ יקבי כרמל מרחיבים את סדרת SPARKLING BUZZ ומשיקים מהדורה מיוחדת של SPARKLING BUZZ אפרסק, יין פירותי קליל בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת.

Sparkling Buzz אפרסק מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%). פרי האפרסק נבחר בשל היותו פרי קייצי וגם בזכות הטעם האהוב והפופולארי שלו.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: קליל ומתאים כאפריטיף או קינוח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

באזז אפרסק (צילום: יח"צ)

באזז אפרסק (צילום: יח"צ)

 

מותג המסטיקים Orbit משיק לרגל הקיץ מוצר חדש במהדורה מוגבלת, בטעם משמש וג'ינג'ר. המוצר משלב טעמי משמש קיציים עם טעמי הג'ינג'ר המספקים רעננות ייחודית.

Orbit מהדורת הקיץ מגיע בפורמט הבקבוקונים, באריזה צבעונית המתאימה לפירות העונה. המוצר יהיה זמין במהלך חודשי הקיץ.

מחיר: 10.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שורה תחתונה: מרענן בקטע שונה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

אורביט משמש וג'ינג'ר (צילום: יח"צ)

אורביט משמש וג'ינג'ר (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר