שוופס (צילום: סטודיו יפאורה)
שוופס (צילום: סטודיו יפאורה)

הפסקה צוננת: קפה קר, שתייה מוגזת וחטיפים טעימים

בדקנו את המוצרים החדשים על המדף

פורסם בתאריך: 8.6.20 08:19

-->

הטמפרטורות בחוץ עולות וזה הזמן להעביר את מכונת הקפה שלכם למתכונת קיץ עם השקת סדרת תערובות קפה קר של חברת Nespresso. הסדרה כוללת ארבע תערובות קפה חדשות שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. שתיים מהתערובות מיועדות למכונות ה-ORIGINAL של החברה ושתיים עבור מכונות ה-VERTUO.
Nespresso פיתחה את סדרת Barista Creations for Ice כך שהקפה יגיע למלוא הפוטנציאל שלו כשהוא נמזג על הקרח, כך נוצר המשקה הקיצי המושלם.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה-ORIGINAL:

פרדו דליקטו: התערובת המושלמת לריענון כל בילוי קיצי. התווים הפירותיים מהקפה הקנייתי בתערובת זו יתרמו לתחושת הקרירות, בין אם אתם תחת השמש הלוהטת או בבית. הקפה עבר תהליך של קלייה קלה ונוצר במיוחד כדי לספק לחיך תווים עדינים של טעם.

פרדו אינטנסו: לקבלת קפה קר מפנק יותר. תערובת של ערביקה דרום אמריקאית עם פולי ערביקה אינדונזית. בשילוב עם קרח, הקפה מקבל טעם עז וגוף מלא, הליווי המושלם לשעות אחר צהריים קיציות.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה- VERTUO:

אייס לג'ארו: מושלם לימי הקיץ, שופע תווים פירותיים ודגניים. במזיגה על קרח התערובת הזו, בה פולי הקפה נקלו בקלייה עדינה וטחינה מיוחדת, מספקת תחושת קירור של משב רוח קל.

אייס פורטה: תערובת של פולי ערביקה דרום אמריקאית עם ערביקה אינדונזית, המציעה חוויה ארומטית מפנקת. הקפה עבר קליה עמוקה וטחינה מיוחדת המותאמת לייצר חוויה של טעם בשימוש על קרח.

כדי להוסיף גוון טעם נוסף לקפה הקר, Nespresso משתפת פעולה עם Monin – מותג הגורמה לסירופים בטעמים ומציעה מהדורה מוגבלת של מיני סירופים (50 מ"ל) בטעמים של: קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות – אותם ניתן להוסיף בקלות לכל אחת מהתערובות.

מחיר: 25.5 שקלים. ניתן להשיג באתר נספרסו ובבוטיקים ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: תענוג קייצי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

Nespresso להכנת קפה קר (צילום: יח"צ חו"ל)

Nespresso להכנת קפה קר (צילום: יח"צ חו"ל)

 

מזג האויר מתחמם וכל מה שבא לכולנו עכשיו זה להתרענן ולחזור לשגרה המבורכת. אבל למה להסתפק רק בקפה? משהו מתוק ליד תמיד הכרחי. TWIX, החטיף המוכר והאהוב של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף זוגי עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין. החטיף יכול להעניק חוויה מיוחדת כקשית לשתיית הקפה – TWIX Straw.

מחיר: 3.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות המזון.

שורה תחתונה: טעים בכל מזג אוויר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

טוויקס (צילום: יח"צ)

טוויקס (צילום: יח"צ)

 

מותג חטיפי השוקולד SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת של החטיף המוכר בעטיפות מיוחדות עם קריצה לעולם הכדורגל. המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!". לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.

לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il/ ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפא לזוכה בפרס השני; ומשחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.

המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.

תוקף המבצע עד ל-30.6.2020.

מחיר: 3.9 שקלים לבודד, 12.9 שקלים לחמישייה. ניתן להשיג ברשתות המזון.

שורה תחתונה: וולה לחיבורים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סניקרס (צילום: יח"צ)

סניקרס (צילום: יח"צ)

 

טמפו החלה לייבא ולשווק בישראל את בירת "SOL", מותג בירה מקסיקני ובינלאומי מבית היינקן. בירת "סול" הינה בירת לאגר בהירה וקלילה לשתייה עם שילוב של שמרים, תירס ומאלט השומרים על הטעם המקורי, בעלת 4.5% אלכוהול, המכילה 40 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "אנו שמחים להשיק בישראל את מותג הבירה סול, מותג ותיק שנמכר בכ-80 מדינות בעולם וצבר הצלחה מרשימה מעבר לים לאורך השנים. אנו מאמינים כי יהיה לו ביקוש רב בישראל בקרב הצרכנים ויספק מענה מרענן במיוחד לקיץ הישראלי. הבירה החדשה ניחנת בנגיעות אקזוטיות ואותנטיות, בהתאם למקור ייצורה מקסיקו, כך שמתקבלת חווית שתייה אחרת והנאה ייחודית ומהנה".

מחיר: 30-35 שקלים לשישייה. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, ברשתות השיווק ובברים נבחרים.

שורה תחתונה: אחלה בירה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

בירה סול (צילום: sell 360 pro)

בירה סול (צילום: sell 360 pro)

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של במבה במילוי קרם עוגיות. הטעם החדש והמיוחד נולד בעקבות בקשות צרכנים שעלו במבחני טעימה ומחקרים שערכה החברה.

גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "סגמנט הבמבה במילוי הינו אחד המותגים החזקים והאהובים בישראל ואנו נמצאים תמיד בתהליכי למידה של הצרכנים כדי למצוא את המילוי המרגש הבא. במבה במילוי קרם עוגיות קיבל ציונים מצוינים במבחני הטעימה ואנו בטוחים שיתחבב במהרה על חובבי הבמבה בכל הגילאים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: פחות התחברנו מבמבה במילוי נוגט.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

במבה במילוי קרם עוגיות (צילום: סטודיו אסם)

במבה במילוי קרם עוגיות (צילום: סטודיו אסם)

 

בייגלה כפיות, הסדרה החדשה בצורת הכפית הייחודית של אסם, מתרחבת עם טעם חדש: בייגלה ים תיכוני עם תבלינים אופייניים לאזורינו – שומשום, מלח ים וזעתר.

ב-2017 ערכה אסם מחקר להבנת הצרכים בשוק הבייגלה ומצאה כי אוכלי הבייגלה נוהגים לטבול אותו בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה, חומוס. באסם החליטו לפתח מוצר חדש במטרה לתת מענה יצירתי לצורך הקיים בקרב צרכני הבייגלה. התוצאה: בייגלה שטוח בצורת כפית קטנה, דקה וקריספית, עם פיזורים טעימים מעל. בייגלה כפיות מייצר חווית אכילה נוחה, טעימה וכייפית.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: גם טעים מאוד בפני עצמו וגם נוח מאוד לאכילה עם דיפ.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

בייגלה כפיות ים תיכוני (צילום: סטודיו אסם)

בייגלה כפיות ים תיכוני (צילום: סטודיו אסם)

מותג Fitness השאיר חותמו על עולם המאפה המלוח עם השקות מוצלחות של מוצרים כמו פריכיות נימוחות וקרקר THIN. כעת אסם- נסטלה ממשיכה לחדש ומרחיבה את סדרת חטיפי הפריכיות הנימוחות מבית המותג עם 2 מוצרים חדשים שהם הנשנוש האולטימטיבי: Fitness חטיפי פריכיות בתוספת קטניות ומלח ים וחטיפי פריכיות בתוספת קטניות ופלפל שחור. כל פריכית מכילה כ-6 קלוריות ליחידה ומהווה פתרון אידיאלי לארוחת ביניים קלה וכנשנוש בין ארוחות.

חטיפי פריכיות מגיעים באריזות 60 גרם ומצטרפות למגוון המוצרים הקיים בסדרת חטיפי פריכיות FITNESS – חטיפי פריכיות נימוחות עם קינמון וחטיפי פריכיות נימוחות מתובלות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: טעים, וכבר מזמן לא מזכיר קלקר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פריכיות פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

פריכיות פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

 

ב-Schweppes השיקו סדרת משקאות עם מיקס עם פירות אמיתיים, בשילובי טעמים של קיץ. המשקה המוגז והמרענן מגיע בפחיות מעוצבות, צרות וארוכות של 330 מ"ל, בסדרת טעמים: תות קיווי, אננס תות, קוקוס אננס, אסאי דובדבן, אבטיח ליים. המשקאות מכילים פרי, רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ואינם מסומנים בסימון האדום של כמות סוכר גבוה.

גם סדרת הסודה מתחדשת ומתרחבת עם אריזה חדשה. Schweppes סודה בבקבוק 1 ליטר מפלסטיק במראה זכוכית. האריזה החדשה מספקת מענה לצרכני הסודה שמחפשים גם אריזות מוקטנות ששומרות על רמת הגיזוז.

מחיר פחית: 5-7 שקלים. מחיר בקבוק: 4 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים ומרענן.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

שוופס (צילום: סטודיו יפאורה)

שוופס (צילום: סטודיו יפאורה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר