מוחיטו (צילום: סטודיו יפאורה)
מוחיטו (צילום: סטודיו יפאורה)

שתו משהו: יינות, קפה ומוחיטו חדשים על המדפים

יינות לבנים לחג השבועות, מוחיטו קר לימים החמים, טעם קלאסי חדש לקפה עלית, ומיני קולקציית איפור מקצועית

פורסם בתאריך: 20.5.20 13:01

-->

חג השבועות, המביא איתו את החגיגות המסורתיות של תבואת ארץ זבת חלב ודבש ומסמל את תחילת הקיץ, הוא הזדמנות נפלאה לחגוג את תבואת הארץ גם בתחום היינות עם יינות ישראלים – והפעם עם היינות הלבנים, הקרירים והמובילים של יקבי כרמל: SelecteD ריזלינג 2019, Private Collection שרדונה 2019 וכרמל Vineyards גוורצטרמינר 2018.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "בשנה האחרונה אנו עדים לעלייה בפופולאריות של היינות הלבנים, עם צמיחה שנתית של כ-8% בהשוואה לשנה הקודמת. סגמנט היינות הלבנים הוא השני בגודלו אחרי היינות האדומים ומהווה כ-21.5% מהצריכה השנתית בשוק המקומי".

כרמל SelecteD אמרלד ריזלינג קולומברד בציר 2019: יין לבן חצי יבש, מרענן, ארומתי ופירותי. יין קל ונגיש שנותן תמורה מצוינת למחיר. ילווה היטב גבינות, דגים וארוחות קלות. יין יומיומי ש"כיף לשתות ולא לטעום".
אמרלד ריזלינג משתייך לסדרת היינות המובילה בישראל SelecteD המאופיינת ביינות נגישים, פירותיים ורעננים המותאמים לחיך הישראלי המאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ובאתרי האונליין שלהן.

כרמל Private Collection שרדונה בציר 2019: מעניק ביטוי נפלא לזן השרדונה ומציג ארומות פירותיות של אננס ומלון, לצד מעט וניליות. יין קל עם גוף בינוני, עשיר בטעמים, אשר ילווה היטב מנות עוף קלות, דגים וגבינות קשות. השרדונה משתייך לסדרת Private Collection הזוכה בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. היינות האדומים של סדרת Private Collection  בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל.

מחיר: 40 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ובאתרי אונליין.

כרמל Vineyardss גוורצטרמינר מבציר 2018: יין לבן חצי יבש מאזור גידול של הרי יהודה וגליל עליון וממסך של 100% גוורצטרמינר ובעל 12% אלכוהול. היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בניחוחות של ליצ'י וורדים. היין בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת. היין ילווה היטב מנות כגון: גבינות עזים, קישים וכן מנות מהמטבח האוריינטלי. כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה של 8 מעלות. סדרת Vineyards כוללת יינות איכות מתתי אזורים הנבחרים של היקב. הכרמים השייכים לסדרה זו מטופלים במסירות ובקפדנות על מנת להפיק יין מצוין המייצג נאמנה את אופי ואיכות הכרמים ותת האזור.
מחיר: 80 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ובאתרי אונליין של החנויות המובחרות.

שורה תחתונה: יינות מצוינים וטעימים, בדגש על הגוורצטרמינר, שמתאים למי שמחפשים יין קצת יותר יוקרתי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

יינות כרמל (צילום: אייל קרן)

יינות כרמל (צילום: אייל קרן)

 

הקיץ בשיאו ואין כמו הטעם של מוחיטו קר בשביל להרגיש רעננים גם בחום הכי כבד. שוופס מביא את הלהיט של הקיץ: מוחיטו מוגז עדין ומרענן עם נענע וליים, המכיל פרי אמיתי ובלי צבעי מאכל.

שוופס מוחיטו מצטרף לסדרת הטעמים של שוופס מוגז עדין במספר גדלים: בקבוק משפחתי 1.5 ליטר, בקבוק זכוכית אישי 330 מ"ל, מארז רביעיית פחיות 330 מ"ל. עוד בסדרה: פירות יער, אפרסק, אננס, תפוח ליים, ענבי ריזלינג, אבטיח.

מחיר: רביעיית פחיות 10-12 שקלים. ליטר וחצי 6-7 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מרענן וטעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

מוחיטו (צילום: סטודיו יפאורה)

מוחיטו (צילום: סטודיו יפאורה)

 

קפה עלית מקבוצת שטראוס משיקים את PLATINUM CLASSIC, בלנד קפה מובחר בטעם קלאסי, עם שילוב של פולי ערביקה הגדלים באזור הידוע בקפה האיכותי שגדל בו, עקב תנאי אקלים וקרקע ואשר יוצרים קפה מאוזן, במרקם שוקולדי ומאפיינים פירותיים.

תהליך ייצור הכולל שיטת עיבוד ללא שטיפה וייבוש בשמש, מדגיש את טעמו הטבעי של הקפה. תהליך קלייה ארוך ומיצוי ייחודי בטמפרטורות נמוכות במיוחד תורמים לקבלת קפה עשיר בטעמים עם מלאות גבוהה, נגיעות טעמי שוקולד ואגוזים בשילוב ארומה עשירה.

PLATINUM CLASSIC מצטרף לסדרה הכוללת פלטינום ברזילאי, אפריקאי, אינטנס ונטול קפאין.

מחיר היכרות: 15 שקלים במקום 23 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים, עשיר וארומטי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פלטינום קלאסיק( צילום: סטודיו שטראוס)

פלטינום קלאסיק( צילום: סטודיו שטראוס)

 

רשת הפארם והביוטי Be משיקה מיני קולקציית איפור מקצועית לעונה החמה, בשיתוף בלעדי עם המותג האמריקאי OFRA המגיע אלינו ממיאמי שטופת השמש.

מוצרי האבקה של עפרה אהודים במיוחד על אמני איפור בזכות ריכוז הפיגמנט יוצא הדופן ושיטת האפיה LIQUID BAKED הייחודית, אשר מבטיחה מרקם משי לצלליות, לשימרים ולסמקים, ללא פיזור של אבקה או בזבוז חומר בזמן השימוש במוצר.

הפלטות החדשות המושקות בישראל לקיץ 2020:

GALAXY: פלטת צלליות ושימר על טהרת הגוונים הסגולים, אשר הוכתרו השנה כצבעי האצילות שמתאימים את עצמם לכל גווני העור. בפלטה שולבו גווני סגול חצות עמוק, גווני מג'נטה אופנתיים וגווני לילך ביחד עם שימר בטון סגול רך וצללית בסיס רב שימושית. מחיר: 135 שקלים.

SWEET DREAMS: פלטה רב שימושית המכילה את הגוונים המבוקשים ביותר של העונה: גווני חום חמרה, סיינה, ג'ינג'ר ותבלין אשר מחמיאים ומדגישים עור שזוף ובהיר כאחד. הפלטה משלבת צלליות נוצצות עם מרקם מט ושימר שמפניה ורודה. מחיר: 135 שקלים.

להשלמת המראה יוצעו בסניפי Be סמקים וברונזרים מתוך קולקציה משותפת של עפרה והבלוגרית-סופרת האמריקנית סמנת'ה מארץ', אשר כתבה עד כה 6 ספרים ומנהלת ערוץ יוטיוב ובו מיליוני עוקבים ועמוד אינסטגרם פעיל בתחום הביוטי.

ניתן להשיג בלעדית ברשת הפארם Be.

שורה תחתונה: גם יפה וגם מתאים בול לחום הישראלי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

איפור OFRA (צילום: יח"צ חו"ל)

איפור OFRA (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר