גבינות ויין (צילום: יח"צ)
גבינות ויין (צילום: יח"צ)

לקראת שבועות, בדקנו מוצרי גבינות ויין חדשים

סדרת גבינות רכות תחת המותג הפרטי של שופרסל, גוורצטרמינר מסדרת Free Run של יקב סגל, גוורצטרמינר של ברקן מכרם עלמה, מסטיק Airwaves בטעמים חדשים, ושלגונים מצופים איכותיים של פלדמן

פורסם בתאריך: 11.5.20 11:49

-->

לקראת חג השבועות שופרסל משיקה סדרת גבינות רכות ומיוחדות תחת המותג הפרטי, המיוצרות על ידי מחלבת משק יעקבס. מחלבת הבוטיק משק יעקבס הינה חלק ממשק משפחתי השוכן בכפר הרא"ה ומייצר גבינות מסורתיות בשילוב של שיטות ייצור חדשניות, כנהוג במחלבות קטנות באירופה, תוך הקפדה על תהליכי יצור מבוקרים. המהלך כולל לראשונה חדירה של המותג הפרטי לקטגוריית גבינות השמנת, המוצרלה והלאבנה הנמצאות במקרר החלב.

הגבינות בסדרה החדשה מיוצרת מחלב בקר וכוללות:

לאבנה: גבינה רכה בסגנון ים תיכוני בעלת חמיצות עדינה ומרקם רך. מתאימה להגשה עם שמן זית וזעתר (9.90 שקלים).

גבינת שמנת עם שום ושמיר בעלת 25% שומן. גבינה במרקם חלק ועשיר עם תוספת של שום ושמיר המעניקים טעם וארומה נהדרת לגבינה (9.90 שקלים, ובמבצע לשבועות של 2 ב-18).

גבינת שמנת קלאסית: בעלת 25% שומן, גבינה במרקם חלק ועשיר. טעם המאזן בין מליחות מעודנת למתיקות מעודנת (9.90 שקלים, ובמבצע לשבועות של 2 ב-18).

גבינת שמנת עם זיתים בעלת 25% שומן. גבינה במרקם חלק ועשיר המשלב את טעמי גבינת השמנת הקלאסית עם טעם הזיתים החמצמצים (9.90 שקלים, ובמבצע לשבועות של 2 ב-18).

כדורי בייבי מוצרלה: כדורי פנינה לבנים של גבינת מוצרלה טרייה רכה בסגנון איטלקי, בעלת טעם עדין. גבינה נהדרת לאפיית פיצה, שילוב בכריכים, סלטים, פשטידות ועוד (11.90 שקלים, ובמבצע לשבועות 9.90 שקלים).

כדור מוצרלה: כדור גבינת מוצרלה טרייה רכה בסגנון איטלקי בעלת טעם עדין. גבינה נהדרת לאפיית פיצה, שילוב בכריכים, סלטים, פשטידות ועוד (8.90 שקלים ומבצע לשבועות 2 ב-15).

אורי קילשטיין, משנה למנכ"ל שופרסל: "מבחינת המותג הפרטי של שופרסל מדובר בהשקה חשובה המרחיבה את הצעת הערך הקיימת במקרר. כבר כיום למותג הפרטי של שופרסל נוכחות מרשימה במקרר החלב. נוכחות זו כוללת מוצרים בקטגוריות החלב הטרי והמועשר, גבינות צהובות, גבינות איכותיות (פרמז'ן, קממבר וברי), יוגורטים יווניים, שוקו לשתייה, מעדנים, שמנות וחמאה. מחירי המכירה של המותג הפרטי בשמנות ובמוצרלה, המיוצרים על ידי ספק הבוטיק "משק יעקבס", יתומחרו בפער של כ-20% מהמוצרים המובילים בקטגוריה. אנחנו משוכנעים שבמיוחד בעת הזו יש צורך מחד לפתח את שיתופי הפעולה עם היצרנים המקומיים, ומאידך קיים צורך הולך וגובר של פתרונות איכותיים המתאימים לכל כיס".

ניתן להשיג בסניפי שופרסל ובשופרסל אונליין.

שורה תחתונה: טעים מאוד. מחכים כבר לשבועות כדי לזלול את הגבינות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

גבינת שמנת שום ושמיר של שופרסל (צילום: יח"צ)

גבינת שמנת שום ושמיר של שופרסל (צילום: יח"צ)

 

לרגל חג השבועות 'יקב סגל' משיק גוורצטרמינר מסדרת Free Run, בציר 2019. יינות הסדרה מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין, המגיע מהמיצוי הראשוני הטהור והעדין של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. על ידי סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו עושר טעמים, ארומות פרי ייחודיות ומבנה קטיפתי. מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים.

גוורצטרמינר מסדרת FREE RUN , בציר 2019, הינו יין ארומטי במיוחד המציג עוצמות פרי טרופי כגון פסיפלורה וליצ'י, ריחות ורדים וטעמים המובילים לסיומת ארוכה, מתקתקה ופירותית.

מחיר: 60 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ובנקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: יופי של יין לחגיגת שבועות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

יין סגל (צילום: יח"צ)

יין סגל (צילום: יח"צ)

 

עוד לקראת חג שבועות, יקב ברקן משיק את יין גוורצטרמינר כרם עלמה מסדרת Reserve Gold Edition, בציר 2019, אשר זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020. במסגרת התחרות הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל".

היין עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. הכרם מניב כמות נמוכה של פרי איכותי המוביל ליין ארומתי ופירותי בעל מתיקות מעודנת. היין אקספרסיבי ומושך, בעל ארומות פרחוניות כגון ורדים ופריחת הדרים. אליהם מתלוות ארומות פרי טרופי רענן כגון גויאבה וליצ'י. היין בעל מתיקות מעודנת ועם כל לגימה מפגין חמיצות רעננה וסיומת מתקתקה, אשר משאירה טעם של עוד.

סדרת רזרב הינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין, ברשתות השיווק ובאתר BLEND.

שורה תחתונה: גם טעים וגם במחיר מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

יין ברקן (צילום: יח"צ)

יין ברקן (צילום: יח"צ)

לקראת חג השבועות, שופרסל משיקה סדרת גבינות רכות ומיוחדות תחת המותג הפרטי, המיוצרות על ידי מחלבת משק יעקבס. המהלך כולל לראשונה חדירה של המותג הפרטי לקטגוריית גבינות השמנת, המוצרלה והלאבנה הנמצאות במקרר החלב.

מותג “עץ הזית” משיק  סדרת ארוחות חדשה עם טונה בשמן זית-   Lunch To Go ובינהם פסטה עם טונה בשמן זית – בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות ואורז ועדשים עם טונה בשמן זית – בסגנון מג’דרה.

חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה סדרת ביניים חדשה בשם "מעל המצופה", סדרת שלגונים חלביים בטעמים מפתיעים- גנאש שוקולד ובננה ספליט בציפוי שוקולד לבן איכותי.

גלידות נסטלה ממשיכה לחדש עם גלידות שיעזרו לחזור לשגרת הקיץ ובינהם:טילון Extreme עשיר בטעמים עם מטבע שוקולד לבן, קראנץ' פופקורן וקרמל מלוח, שלגון שוקולד Milka ושרבט שהוא גרסה קפואה למשקה האנרגיה XL.

מסטיק Airwaves משיק שני טעמים חדשים עם אפקט המנטה העוצמתי המאפיין את המותג: מנטה ומלון ומנטה ודובדבן. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרה של עוד שלושה טעמים הקיימים היום: מנטה ואוכמניות, מנטה

Airwaves בטעמים חדשים צילום: יח"צ)

ואיקליפטוס, מנטה ואניס.קפה עלית מקבוצת שטראוס משיקים את PLATINUM CLASSIC- בלנד קפה מובחר בטעם קלאסי – טעים, עשיר וארומטי עם שילוב של פולי ערביקה הגדלים באזור הידוע בקפה האיכותי שגדל בו, עקב תנאי אקלים וקרקע ואשר יוצרים קפה מאוזן, במרקם שוקולדי ומאפיינים פירותיים.

'יקב ברקן' משיק לקראת חג שבועות הקרב את  Reserve Gold Edition גוורצטרמינר מכרם עלמה, בציר 2019

יקבי כרמל משיקים את  היינות החדשים בסדרת סלקטד לכבוד חג השבועות ובינהם ריזלינג 2019, Private Collection  שרדונה 2019 וכרמל Vineyard גוורצטרמינר 2018.

בלעדי ברשת סופר-פארם מסכות פנים חדשות של המותג הקוריאני SKIN TREATS:מאצ'ה, דבש מנוקה, תאנים וג'ינג'ר מסכות הפנים מפותחות ומעוצבות באנגליה ומיוצרות בקוריאה. הן מאופיינות בעיצוב מינימליסטי ומחובר לטבע, מכילות פירות ורכיבים איכותיים המטפחים את עור הפנים ומעניקים מראה עור בריא ורענן.

חברת MORAZ משיקה מארז כינקייר טיפולי חדש: שמפו כינקייר, ספריי כינקייר, חוברת פעילות לילדים ומסרק לסירוק לאחר הטיפול. ספריי הכינקייר מבוסס על תערובת שמנים צמחיים ושמנים אתריים ששילובם משמידים כינים וביצי כינים.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÈAL PARIS  מרחיב את הסדרה של  EXCELLENCE CREMעם 8 גוונים חדשים של צבעי שיער ביתיים, לקיץ 2020, בהשראת הגוונים האייקונים לראשונה, הערכה כוללת שמפו מטפח כדי לתת לשיער, לקרקפת ולצבע את הטיפוח והכבוד שמגיע לו.

סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה שני מוצרים נוספים המיועדים לרצפה:

99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות-  הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים.נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו.

99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה- המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס"מ.

עוד מסנו K3  נמלים- פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור. פיתיון ג'ל- קוטל נמלים, מאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר