פאפא ג'ונס

מה קורה כשסגורים בבית ונורא רוצים לאכול פיצה?

באופן מפתיע פיצרייה מרחובות הצליחה להחזיר את הטעמים של טוסקנה

פורסם בתאריך: 3.5.20 16:36

-->

באחד הימים השבוע, נכנס למעלית שכן עם ערמת מגשי פיצה והלוגו היה נראה לי מוכר, אני לא יודע אם זה השיממון של תקופת הקורונה או שזה באמת משהו שרק חובב פיצה אמיתי יזדהה איתו, אותה התרגשות ואדרנלין שזורם בגוף כשאתה מגלה שהפיצה האהובה עליך בחו"ל, נמצאת ממש ליד הבית, ברחובות, אם לדייק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לא חלפה שעה וכבר מצאתי עצמי משוטט באתר בדרך של פיצה פאפא ג׳ונס על מנת להזמין משלוח. אם להיות כן ולהודות באמת, בעיקר בער בי הרצון לבחון את המותג שעשה עלייה לישראל, אם הוא יצליח להגיע לטעם ולאיכות שמזוהים תמיד עם פאפא ג'ונס באמריקה.

מהצצה מהירה באתר, התגלה מבחר ראוי להערכה של פיצות בשילובים מיוחדים עם תוספות צמחוניות ובשריות, כל אחד וחשקיו השונים.

הזמנו מגש ילדים של פיצה מרגריטה עם זיתים ופטריות ולנו מגש של פיצה טוסקנית עם שישה סוגי גבינות, הפיצות הגיעו לאחר 35 דקות, איחור של חמש דקות ממה שהתחייבו, אבל לא נהיה קטנוניים.

בגזרת התוספות – התוספות פוזרו בנדיבות רבה ובאחידות על כל המגש, מה שמנע מלחמה בין הילדים על המשולש עם ההכי הרבה זיתים. הבצק הדק היה קליל וטעים.
נעבור לפיצה הטוסקנית, שהגיעה עם בצק עבה ושוליים תפוחים. מאוד חששנו שנרגיש שהבצק כבד כמו שמרגישים כשאוכלים אצל הרשתות הגדולות, אך לשמחתנו הבצק היה אוורירי להפליא, לא שמנוני בכלל ולא השאיר אצלנו תחושת כבדות גם אחרי לא מעט משולשים.

רוטב הפיצה היה מתובל היטב והשתלב בצורה מעולה עם כמות הגבינות הגדולה וגם הם לא השאירו שום תחושת כבדות.

ונחזור למטרת המחקר, האם הטעם הצליח לעורר בנו את אותן זיכרונות וטעמים מחו"ל?
אז באופן מפתיע, התשובה היא כן. הטעם היה זהה למה שזכרנו, מה שהוביל לפרץ געגועים.
אם יש משהו אחד שנחל בנו אכזבה, זה המחסור ברוטב שום המפורסם שתמיד מגיע בחו"ל כחלק אינטגרלי עם המגש, והפעם היה חסר. לסיכום, יש שיגידו שפיצה היא פסט פוד זול ופשוט, אבל זה בדיוק הדבר שהיינו צריכים בשביל לחמם את הלב (והקיבה) ולהציף צרור של זיכרונות טובים, כי בסוף אין כמו להעביר ערב עם פיצה איכותית וטובה.

שורה תחתונה: שתי הפיצות – מרגריטה רגילה ופיצה טוסקנית שש גבינות ב-109 שקל, מחיר שווה לאור העובדה שמדובר במוצרלה אמיתית ובתוספות בכמות גדולה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר