רחמים מלול במימונה
רחמים מלול במימונה

עיריית רחובות תציין את המימונה עם "אוהל מוזיקלי" שיעבור ברחבי העיר

בצאת חג הפסח (רביעי) החל מהשעה 20:00, יעבור ברחובות אוהל מימונה נייד שישמיע לתושבים את המוזיקה הייחודית לחג. התושבים מתבקשים להישאר בבתים ולא לצאת

פורסם בתאריך: 14.4.20 13:00

-->

מדי שנה עיריית רחובות דואגת לקיים חגיגת מימונה באוהל אותנטי גדול עם אורחים רבים ואלפי מופלטות המחולקות לקהל הרחב. השנה, בשל ההנחיות לשמירה על בריאות הציבור, החליטו בעירייה ובחברה העירונית לקיים את השמחה בדרך קצת שונה.

מחר (רביעי) עם צאת החג השני של פסח, החל מהשעה 20:00, אוהל המימונה הנייד של רחובות יעבור ברחבי העיר וידאג לעשות שמח לתושבים בבתיהם. המוזיקה שתתנגן תהיה ברוח המימונה.

ראש העיר רחמים מלול: "התאמנו את מסורת חגיגות המימונה לרוח הימים הללו ולהנחיות לשמירה על בריאות הציבור. נחגוג את המימונה בבית עם המשפחה הגרעינית, אבל המאפיין העיקרי של חגיגות המימונה הוא השמחה. דאגנו לאוהל נייד ומיוחד שיעבור ברחבי העיר ויעביר את האווירה המיוחדת של המימונה לתושבים. אני מזמין אתכם להשתתף בחגיגת מימונה שונה אך לא פחות שמחה".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "חג המימונה מאופיין בהרבה נתינה ואחווה. מצאנו את הדרך לציין את המימונה בעיר בצורה הרלוונטית לימים אלה, ואני בטוח שכולנו נזכור אותו כחוויה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר