אלעד זהר במסיבת המרפסות ברחובות
אלעד זהר במסיבת המרפסות ברחובות

אחרי הספתח בחמישי, "מסיבת המרפסות" של רחובות תימשך בשלושת הימים הקרובים

ביום חמישי האחרון נפתחה ברחובות "מסיבת מרפסות" בת 4 ימים, כשעל עמדת הדי-ג'יי מופקד איש התקשורת אלעד זהר. היום, מחר ובשלישי יימשך האירוע שבמסגרתו יעבור בשכונות השונות רכב בסגנון וינטאג' עם מוזיקה טובה בוווליום גבוה שמגיע עד לקומות הגבוהות

פורסם בתאריך: 5.4.20 09:29

-->

ביום חמישי האחרון נהנו תושבי רחובות המדע, אחוזות הנשיא, שדרות ח"ן, נווה אלון והשכונות סמוכות מ"מסיבת מרפסות", כשעל עמדת הדי-ג'יי מופקד לא אחר מאשר איש התקשורת אלעד זהר.

על היוזמה אחראית חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שביצעה פנייה אישית לראש העיר רחמים מלול וזה נתן אור ירוק לקיום המסיבות במשך 4 ימים, במטרה להעלות את מורל התושבים. כל זאת תוך בקשה מהתושבים להישאר בביתם ולהקפיד על הנהלים של משרד הבריאות.

כך, בשכונות השונות ברחובות עובר רכב בסגנון וינטאג' עם מוזיקה טובה בוווליום גבוה שמגיע עד לקומות הגבוהות.

היום (ראשון) תימשך המסיבה ברחובות הולנדית, כפר גבירול, קרית משה, רחובות הצעירה ושיכון סלע. מחר (שני) יגיע רכב המסיבות לרחובות החדשה, שעריים, מרמורק ואזורים; וביום שלישי ייחתם האירוע ברחבת היכל התרבות, בשרונה ובאושיות.

מסיבת המרפסות ברחובות

מסיבת המרפסות ברחובות

 

אלעד זהר ואיטל בציר-אלשיך במסיבת המרפסות ברחובות

אלעד זהר ואיטל בציר-אלשיך במסיבת המרפסות ברחובות

 

חברי המועצה המלווים את האירועים הם איטל בציר-אלשיך, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ' וד"ר רוני באום, ולצדם ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה והפיקוח וצוותו, שדואגים שנשמרים נהלי משרד הבריאות.

"התרגשנו לראות את התושבים מחכים במרפסות ושמחנו להפיג ולו במעט את הקושי בימים אלה", הם מסרו. "קיבלנו פידבק נהדר מהתושבים שרקדו במרפסות וחיכו לנו עם דגלים. ניפגש במסיבות הבאות״.

בציר-אלשיך: "ראשית, ברצוני להודות לראש העיר על היותו קשוב לצורכי הציבור ועל ניהול העיר על כל מורכבותה בתקופה זו של משבר, ולמנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה על הסיוע בתפעול האירועים. היום יותר מתמיד חשוב בעיניי שאנו חברי המועצה נתגייס ונפעל בשיתוף פעולה לקידום יוזמות למען התושבים. לכן כשפניתי לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ' ולרוני באום להצטרף אליי ליוזמה, שמחתי שהם נענו. בסופו של דבר, משיתופי הפעולה ביננו יוצאים נשכרים כל תושבי העיר".

איטל בציר-אלשיך ויניב מרקוביץ'

איטל בציר-אלשיך ויניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר