ארוחת בוקר בטרנטינו (צילום: גליה אבירם - קונספטיק)
ארוחת בוקר בטרנטינו (צילום: גליה אבירם - קונספטיק)

ארוחות בוקר חדשות בטרנטינו

הארוחה תוגש בכל ימות השבוע עד לצהריים. מחיר ארוחה זוגית: 115 שקל

פורסם בתאריך: 4.6.17 09:05

-->

מסעדת Tarantino בראשון לציון משיקה ארוחות בוקר חדשות. הארוחות תוגשנה במהלך כל ימות השבוע בין השעות 9:00-12:00 והן מוגשות עם מבחר דברים קטנים וטעימים כמו סלט קצוץ קטן ומתובל, מבחר לחמים טריים, שתיה קלה ושתיה חמה לבחירה.

בין המנות לבחירה ניתן להזמין ביצה עם תוספות או מאפים פתוחים עם רוטב עגבניות וכל טוב מהמטבח האיטלקי. לדוגמה: סיצליאנה על קוביות חציל, עגבנייה, גבינת פטה, גבינת מוצרלה ושתי ביצים; ארטישוק הכולל לבבות ארטישוק, גבינת מוצרלה מעושנת ושתי ביצים, פרנץ' טוסט וגרנולה עם סלט פירות העונה, ועוד.

מחיר בוקר יחיד: 59 שקל, כאשר ארוחת המאפים הינה בתוספת תשלום של חמישה שקלים. מחיר לבוקר זוגי עומד על 115 שקל.

ארוחות הבוקר החדשות הן חלק מהמיתוג מחדש של רשת מסעדות Tarantino, לאחר השקת תפריט חדש, טעים ומפתיע מבית היוצר של השף מיכאל גרטופסקי. גם תפריט הפיצות עבר ריענון בעזרתו של השף מנה שטרום, המתמחה במטבח האיטלקי. בין הפיצות החדשות: בופולינה – מוצרלה באפלו, עלי ארוגולה וקילופי פרמז'ן; מרינרה (יורדי הים) – עם אנשובי סילביה, שום קונפי , פלפל חריף, עלי ארוגלה וקילופי פרמז'ן (או פקורינו); קולורטי (צבעוני) – זוקיני , עגבניות קונפי ובצל שרוף, ביאנקה פפרוני ארטישוק ועלי אורגנו; דולצ'ה אה סלטה (מתוק ומלוח) – כרובית, בטטה, פלפל פפה דיו וקשקבל; מלנזנה (חצילים)– מוצרלה, חציל שרוף , סלסת עגבניות, שום קונפי, פלפל חריף ואורגנו טרי; ופטריות בניחוח כמהין.

הפיצות החדשות מצטרפות כאמור לתפריט החדש של המסעדה, אליו נכנסו כ-40 מנות חדשות והוא מחולק לפי קטגוריות של מנות אנטיפסטי, מנות PRIMI, סלטים, מנות על תנור אבן, פסטות, מנות SECONDI (עיקריות) ותפריט עסקי שעודכן בהתאם.

מסעדת Tarantino, יס פלאנט ראשון לציון, רחוב המאה העשרים 4

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר