כריות יפניות מהסדרה האנטי בקטריאלית של ניקול (צילום: ניקול)
כריות יפניות מהסדרה האנטי בקטריאלית של ניקול (צילום: ניקול)

לקראת פסח, בדקנו את מוצרי הניקיון החדשים של ניקול

סדרת מוצרים אנטי בקטריאלית לניקוי וחיטוי הבית, "הפסקת קפה" עם שיק, דילול ועיכוב צמיחת השיער בפנים עם תכשיר מקצועי, קרם לחות נטול פראבנים, ובקבוקי תירוש חדשים באריזות מוגדלות

פורסם בתאריך: 12.3.20 07:53

-->

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון, משיק לקראת חג הפסח סדרת מוצרים אנטי בקטריאלית חדשה ובלעדית לניקוי וחיטוי המשמידים 99.9% מהחיידקים. הסדרה החדשה פותחה בעקבות המודעות העולה לכמות החיידקים המזיקים השוכנים ברחבי הבית והמטבח.

הסדרה החדשה כוללת:

כריות יפניות אנטי בקטריאלית לניקוי וקרצוף: בלעדי לניקול. ספוג המטבח הוא מהחפצים המזוהמים והמסריחים שיש בבית, ספוג המטבח של ניקול מכיל תוסף אנטי בקטריאלי אשר אינו מסיס במים ובכך משמיד 99.9% מהחיידקים, מונע התרבות שלהם בתוכו ודוחה ריחות רעים.

מטליות מיקרופייבר אנטי בקטריאליות: בלעדי לניקול. מונעות היווצרות של 99.9% מהחיידקים בתוך המטלית ומפחיתות ריחות רעים. המטליות עשויות מבד מיקרופייבר איכותי ובעלות טקסטורה דו צדדית לניגוב או ניקוי יסודי. הן עמידות לאורך זמן והחומר האנטי בקטריאלי נותר אפקטיבי גם לאחר כביסות רבות.

מטליות לחות אנטי בקטריאליות: לניקוי וחיטוי של משטחים. משמידות 99.9% מהחיידקים על גבי המשטח. בניחוח לימון המוכר והאהוב.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שורה תחתונה: מוצרים מצוינים שיסייעו לכם להתכונן לפסח נקי ונטול חיידקים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מטליות מיקרופייבר מהסדרה האנטי בקטריאלית של ניקול (צילום: ניקול)

מטליות מיקרופייבר מהסדרה האנטי בקטריאלית של ניקול (צילום: ניקול)

 

מותג הלקים שיק תמרוקים מציע סדרת גווני לק בהשראת עולם הקפה, בדרגות כהות שונות החל מצבע שחור בהשראת פולי הקפה הטבעיים שנכתשים לאבקה כהה, ועד לגוון קצף חלב אוורירי מוכתם בתרכובת קפה משובחת.

בקולקציה שזכתה לשם Coffee Break מוצעים 6 גווני לק במנעד צבעים של משקאות קפה בולטים, החל מקפה שחור, דרך שוקולטה וקקאו ועד למקיאטו וקפוצ'ינו – כולם עם קריצה מלטפת וחמימה לגוונים הטבעיים כבקשה לשקט ולרוגע המיוחלים בעונה הקרה.

סיניה לזרוביץ, מדריכה בשיק תמרוקים: "המוטיב המרכזי של מנעד הגוונים בפלטה Coffee Break המוצעת, הוא תערובת שבין צבע פולי הקפה הידוע כחום מושחר, כהה ועמוק עם נגיעות של לבן צחור בדומה לחלב מוקצף או קרם אוורירי בריכוזיות שונה היוצרים גוונים מרהיבים. היתרון הממשי של הגוונים שהם יוצרים הרמוניה נעימה עם גווני עור שונים או ניגודיות מרהיבה".

מחיר: 19 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: האיכות המוכרת של שיק, רק בצבעים אחרים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

COFFEE BREAK BY CHIC

COFFEE BREAK BY CHIC

 

אפילפרי – מוצר מקצועי לדילול ולעיכוב צמיחת השיער בפנים, מגיע מעכשיו עם פורמולה חדשנית המותאמת ומיועדת לשימוש בבית, לראשונה בישראל.

התכשיר, שנקרא EPILFREE FOR HOME USE, מבוסס על רכיבי הפורמולה של הגרסה המקצועית, המוכרת כבר מעל לעשור במכוני הקוסמטיקה המקצועיים ברחבי העולם. השיטה הטיפולית של אפילפרי פותחה על ידי ד"ר יואל קוניס, ביוכימאי בעל מוניטין רב בתחום הכימיה הקוסמטית. השיטה מבוססת על חומרים פעילים ממקור טבעי בלבד, המספקים פתרון יעיל ואפקטיבי להפחתת צמיחת השיער לאורך זמן.

בין הרכיבים הפעילים: Larrea divaricate extract – תמצית טבעית המומלצת לשימוש במוצרי אפילציה: פוגעת במנגנון צמיחת השערה; Myrica Cerifera (Bayberry) fruit extract – פועל בצורה רב מערכתית למניעת התפתחות וצמיחת שערה; Pentylane Glycol – לחותן טבעי (לשימור גמישות העור) ומשמר טבעי; Dimethyl isosorbide – רכיב טבעי המשפר החדרת חומרים לעור.

הטיפול בתכשיר הוא פשוט, קל ואינו מכאיב, ותורם להפחתה של 70% עד 90% מכמות השיער על הפנים ומעודד עיכוב צמיחתו. זאת לאחר 8 עד 12 שימושים בממוצע.

השימוש בתכשיר מיועד לשיער באזורים קטנים (פאות, סנטר, גבות ושפם) ויעיל לשימוש אך ורק לאחר פעולת תלישת השיער (שעווה ופינצטה). השיטה מתאימה לכל סוגי העור והשיער (כולל שיער לבן, בלונדיני, ג'ינג'י ופלומתי) וללא מגבלת גיל או מין המטופל. למוצר רישיון משרד הבריאות הישראלי והוא בטוח לשימוש.

אופן השימוש: לאחר מריטת השיער מהאזור המטופל יש למרוח טיפה של אפילפרי ולהספיגה היטב בעזרת האצבע באזור הרצוי. לאחר מריחת החומר אין לשטוף את הפנים או להשתמש בתכשירי קוסמטיקה (סרום, לחות וכדומה) למשך 6 שעות. בשל ריכוז גבוה של חומרים פעילים, היצרן ממליץ על שימוש בכמות קטנה, נקודתית ומדודה (כטיפה בלבד). כמות המוצר מותאמת לכ-40-50 שימושים לערך.

מחיר: 399 שקלים. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות. לרכישה ולבירור הקוסמטיקאית הקרובה אלייך: 035227269.

שורה תחתונה: בקרוב נבקר פחות אצל הקוסמטיקאיות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

אפילפרי

אפילפרי

קרם לחות נחוץ בשימוש יומיומי להזנת העור בלחות ובהפחתה של איבוד הנוזלים מהעור לאוויר. חברת "חלאבין" מציעה קרם לחות ייעודי נטול פראבנים להעצמת רמת הלחות בעור, המשמש גם כבסיס לאיפור.

קרם הלחות מכיל רכיבים מעצימי לחות כגון UREA המהווה חומר טבעי שידוע כבעל כושר ספיחת לחות גבוה, התורם לריכוך וגמישות העור ביעילות. הקרם מקל על גירויים ומסייע בשיפור מרקם עור יבש ופגוע. בנוסף, פורמולת הקרם מכילה רכיבים (היגרוסקופיים) סופחי לחות המגבירים את רמת המיום בעור.

הקרם קליל, נספג במהירות ועל כן מתאים גם כבסיס לאיפור. אינו מותיר סביבה שומנית ומעניק תחושת רעננות רוויה.

המוצר מגיע באריזת שפופרת היגיינית וחסכונית, מתאים לשימוש ביום ובלילה בתדירות יומיומית ואינו מכיל פרבנים.

מחיר: 40 שקלים ל-150 סמ"ק. ניתן להשיג במשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: עושה את העבודה טוב מאוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קרם לחות של חלאבין

קרם לחות של חלאבין

 

חדש ביקבי כרמל: לקראת חג פסח בקבוק תירוש כרמל המקורי, המיוצר מ-100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרים משמרים, מגיע באריזת מוגדלת של 1.2 ליטר לתירוש אדום ולבן.
תירוש כרמל מלווה אותנו כבר עשרות שנים ומתארח על שולחננו בכל חג ומועד. אריזת הנוחות מתאימה לצריכה משפחתית, במיוחד בחג הפסח שבו הילדים מצטרפים להרמת הכוס עם כל בני המשפחה.

תירוש כרמל אף עומד בהגדרה של "מוצר טבעי" ללא חותמת אדומה, בהתאם לקריטריונים של משרד הבריאות.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "לרגל חג פסח אנו גאים להשיק בקבוק מוגדל ומשפחתי לתירוש כרמל האהוב והמקורי המלווה את ארוחות החג, שישי ומועדים שונים מזה שנים בשני טעמים: אדום ולבן. אנו נמשיך להקשיב ללקוחותינו ולהציע הצעות מגוונות".

מחיר: 20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הטעם המוכר באריזה מוגדלת שתתאים במיוחד לערב החג.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

תירוש אדום 1.2 ליטר (צילום: אייל קרן)

תירוש אדום 1.2 ליטר (צילום: אייל קרן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר