פורים בשכונות
פורים בשכונות

בצל הקורונה, רחובות חגגה את פורים בשכונות

אגף השכונות בעיריית רחובות ורשת חוויות מסכמים את "פורים בשכונות" שנחגגו במשך כשבועיים עם עשרות פעילויות, הופעות ואירועים למשפחות

פורסם בתאריך: 11.3.20 11:58

-->

בזמן שהאירועים המרכזיים לפורים ברחובות נאלצו להתבטל בעקבות נגיף הקורונה, רשת חוויות רחובות ואגף השכונות בעיריית רחובות חברו להפקת עשרות אירועי פורים שהתקיימו במרכזים הקהילתיים ובמוקדים ברחבי השכונות בעיר. במסגרת האירועים התקיימו הפנינג, לונה פארק, מופעים, סירת פיראטים, רכבת חשמלית, קארטינג, מתקנים מתנפחים, פינות יצירה, בועות סבון, עמדות איפור, מתחם ג'ימבורי, מתחם לגיל הרך, הר טיפוס, משחקי רצפה ועוד. עוד התקיימו מופעים של כוכבי הילדים האהובים אתי ספגטי, קוקו וג'אמבו ואלונית.

פורים בשכונות

פורים בשכונות

 

מחזיק תיק השכונות, חבר המועצה שאול צגהון: "שמחתי לראות את התושבים שלקחו חלק בחגיגות קרוב לבית ועם עשרות מתקנים, הופעות ופעילויות, על טהרת הכוחות המקומיים, לצד אמנים אורחים לילדים. אני מודה למנהל אגף השכונות רמי מדהלה שמוביל את שיתופי הפעולה ולסגן מנהל האגף אופיר עותמי שמנהל את האירועים מטעם האגף, ולשותפינו ברשת חוויות הסמנכ״ל גולן ביטון וכל צוותו".

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן: "אני מודה לאגף השכונות על שיתוף הפעולה לטובת תושבי העיר, דבר שאפשר לנו להרחיב את הפעילויות ולהגיע למוקדי השכונות. בתוך כך, החלטנו להתמקד במענה למשפחות לילדים בכל הגילאים מכלל האוכלוסיות. תודתי לראש העיר רחמים מלול על התמיכה ולגולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות, שניהל מטעמנו את כל ההפקה המורכבת. הציבור הגיע בהמוניו ונהנה מאווירת החג ופעילויות שהותאמו לכל המשפחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר