משפחת תערובות של נספרסו בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית (צילום: יח"צ)
משפחת תערובות של נספרסו בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית (צילום: יח"צ)

טעמנו את הקפה החדש של נספרסו ואת הקרמוגית שוקו בננה של אסם

נספרסו השיקה תערובות עוצמתיות בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית, המותג ARCOSTEEL השיק סדרת תרמוסים חדשה, קופסת אוכל חדשה מציעה פטנט לחיסכון במקום, קרמוגית מתחדשת בטעם שוקו עם קרם בננה, ומגבוני קמיל בלו מגיעים ללא בישום. בדקנו

פורסם בתאריך: 16.2.20 08:49

-->

נספרסו השיקה 2 תערובות חדשות אשר לוקחת את חווית הקפה האיטלקית עוד רמה למעלה ומאפשרת לכל אחד ואחת לחוות בבית בפשטות ובנוחות את מיומנויות קליית הקפה הגבוהות המאפיינות את אזורי איטליה השונים. שמות התערובות מובחנות על פי האזור באיטליה שבו נקלו פולי הקפה של אותה תערובת על פי המסורת.

New Ispirazione Napoli : מסורת הקלייה של תערובת זו מושפעת מרחובות נפולי, בהם טקס הקפה שורשי ועמוק. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך עד שצבעם כהה ביותר. טכניקת קלייה זו תורמת לעוצמתיות הנחושה והמורגשת של התערובת. זו תערובת בעוצמה הגבוהה ביותר – 13, שכל כולה מחווה לאומנות הקלייה של בירת הקפה האיטלקית.

New Ispirazione Venezia: לגימה מהתערובת הזאת היא כמו דפדוף בספר היסטוריה עב כרס. ונציה, שהיוותה גשר בין האימפריה העות'מאנית למערב אירופה, פיתחה מסורת קלייה ייחודית המורגשת היטב בתערובת זו. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך, אך בטמפרטורה בינונית, וכך מתקבלים פולי קפה בעלי גוון חום מהגוני. לאחר שנטחנים הפולים השזופים, התוצאה שמתקבלת בספל היא ארומטית עדינה, איזון הרמוני, עם תווי טעם המזכירים קרמל.

מחיר שרוול תערובת ונציה: 22.20 שקלים. מחיר שרוול תערובת נאפולי: 24 שקלים. את התערובות החדשות ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: רק עצמו עיניים, ואתם באיטליה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

משפחת תערובות של נספרסו בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית (צילום: יח"צ)

משפחת תערובות של נספרסו בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית (צילום: יח"צ)

 

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן השיקה סדרה חדשה הכוללת מגוון תרמוסים ובקבוקים טרמיים בגדלים ודגמים שונים, ובהם: תרמוס 350 מ"ל, תרמוס 500 מ"ל, בקבוק טרמי 600 מ"ל ותרמוס אוכל 500 מ"ל.

התרמוסים עשויים דופן נירוסטה כפולה וחזקה, בעלי בידוד ואקום המסייעים בשמירת טמפרטורת השתייה למשך 24 שעות (קור) ו-12 שעות (חום). כמו כן, התרמוסים החדשים כוללים ידית נשיאה נשלפת עשויה מסיליקון, נוחה ובעלת עיצוב אלגנטי. התרמוסים בעלי אטימות מלאה לנזילות.

תרמוס המזון שומר קור וחום למשך 8 שעות ומסייע לשמור על טריות האוכל גם מחוץ לבית. התרמוס כולל פתח רחב נוח לשימוש ולחצן לשחרור אדים.

כל התרמוסים ללא BPA, קלים לשימוש ולניקוי (שטיפה ידנית בלבד).

תרמוסי השתייה זמינים בגדלים: 350 מ"ל, 500 מ"ל בצבעים: ירוק, תכלת וורוד. טווח מחירים: 74.90-79.9 שקלים. בקבוק שתייה טרמי בגודל 600 מ"ל במחיר 79.90 שקלים ובצבעים: ירוק, תכלת וורוד. תרמוס מזון בגודל 500 מ"ל במחיר 89.9 שקלים. זמין בצבעים: ורוד ותכלת. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ ובחנויות הנבחרות.

שורה תחתונה: עושים את העבודה ללא דופי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת התרמוסים החדשה של ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

סדרת התרמוסים החדשה של ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

 

עוד ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן, המותג SISTEMA מציג מגוון קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה מעוצבים וצבעוניים, העשויים פלסטיק איכותי מתוצרת ניו זילנד, ללא BPA, ידידותיים לסביבה וניתנים לשימוש במקפיא ובמדיח כלים.

קופסת האוכל החדשה והייחודית מסדרת To Go בעלת שני תאי אחסון: תא בסיס לסלטים או כריכים, ותא קטן, מופרד, לפירות וחטיפים. העיצוב הייחודי מאפשר אחסון של התא הקטן על ידי היפוכו לתוך התא הגדול בסיום השימוש, ובכך לחסוך במקום בתיק או באחסון במטבח. באמצעות השימוש בקופסת האוכל To Go החדשה של סיסטמה, ניתן לקחת לבית הספר או למקום העבודה ארוחה מזינה הכוללת מרכיבים שונים, תוך שמירה על סדר וחיסכון במקום בסיום הארוחה.

הקופסא מגיעה ב-3 גדלים שונים: קופסא מרובעת 1.24 ליטר במחיר של 44.90 שקלים. קופסת סלט 1.6 ליטר במחיר של 54.90 שקלים. קופסא מלבנית 1.8 ליטר במחיר של 49.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת Arcosteel Kitchen ורשת DOMO.

שורה תחתונה: סף סוף אפשר לקחת בקופסא אחת סוגי מזון שונים בלי שיתערבבו, ולחסוך במקום כשהיא לא בשימוש.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קופסת אוכל מסדרת To Go של סיסטמה (צילום: יח"צ)

קופסת אוכל מסדרת To Go של סיסטמה (צילום: יח"צ)

לרגל חג פורים אסם משיקה טעם חדש לעוגיית קרמוגית – קרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה.

קרמוגית היא עוגייה עשירה הנותנת מענה למי שמחפש פינוק לצד השתייה החמה, כנשנוש טעים וכקינוח. שילוב הטעמים של שוקו ובננה הוא שילוב מועדף בקרב הצרכנים, וזוכה לציונים גבוהים במבחני טעימה. הטעם החדש מצטרף למגוון הטעמים של סדרת קרמוגית: קרמוגית במילוי שוקולד, קרמוגית במילוי חלבה וקרמוגית שוקו עם קרם אגוזים.

מחיר: 10.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: העוגייה עצמה פריכה וטעימה, אבל הטעם של המילוי מרגיש קצת תעשייתי. עם כוס קפה זה עובד יותר טוב.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

קרמוגית שוקו בננה (צילום: סטודיו אסם)

קרמוגית שוקו בננה (צילום: סטודיו אסם)

 

אחד המוצרים הנחוצים ביותר להורים לתינוקות רכים הם המגבונים, אשר מיועדים לניקוי לפני ההחתלה, לניקוי הידיים ולכל אזורי גופו של התינוק. תדירות המגע היומיומית הגבוהה עם עורו של התינוק מדגישה את חשיבות השימוש במגבונים איכותיים המותאמים לעורו העדין.

הורים רבים מעדיפים להשתמש עבור התינוק הרך במגבונים עדינים ללא בישום, ובדיוק מסיבה זו פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את מגבוני קמיל בלו ללא בישום, ללא פראבנים, ללא SLS וללא אלכוהול וצבע. המגבונים הינם היפואלרגניים, מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל המסייעים בהרגעת העור ומכילים פרו ויטמין B5 ואלנטואין המסייעים בשמירה על מראה עור בריא ומותאמים לחומציות הטבעית של העור.

מחיר: 15.90 שקלים ל-64 יחידות כפול 4. ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.

שורה תחתונה: זה מצוין וזה בדוק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מגבונים ללא בישום של ד"ר פישר (צילום: יח"צ)

מגבונים ללא בישום של ד"ר פישר (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר