סניף איקאה בראשון לציון (צילום: דודו בכר)
סניף איקאה בראשון לציון (צילום: דודו בכר)

איקאה סייל חוזר: אלפי פריטים בהנחות של עד 70 אחוז

איקאה פותחת את שנת 2020 עם IKEA SALE שיתקיים בין התאריכים 8-27.1. מעל 2,500 פריטים מכלל מחלקות החנות ישתתפו בהנחות של 70%-10% ובמסעדות יוצעו מגוון מנות ב-10 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 5.1.20 09:33

-->

רשת איקאה פותחת את שנת 2020 עם IKEA SALE שיתקיים בין התאריכים 8-27.1. מעל 2,500 פריטים מכלל מחלקות החנות ישתתפו בהנחות של 70%-10% ובמסעדות יוצעו מגוון מנות ב-10 שקלים בלבד.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "כמיטב המסורת אנו פותחים את שנת 2020 עם IKEA SALE המסורתי. חנויות הרשת תוגברו עם הוספת קופות עצמאיות והערכות צוותי השירות בחנויות ובמוקד הטלפוני, לצד הפן הלוגיסטי, עם תגבור שירות ההרכבות וההובלות, לצורך יצירת חוויית קנייה איכותית. לצד מוצרי הריהוט והאביזרים, משלימה איקאה את חווית הקניה ב-IKEA SALE עם מגוון הצעות למנות במסעדות החנויות במחירי סייל של 10 שקלים. בהזדמנות זאת אנו שמחים לבשר שבקרוב נפתח חנות חמישית, באשתאול שבמטה יהודה, שמטרתה להמשיך את הפריסה הארצית ולספק ללקוחותינו גישה נוחה ומהירה לחנויות".

אבי בר, סמנכ"ל מגוון ומכירות : "סייל החורף יכלול השנה מעל 2,500 מוצרים מכלל מחלקות החנות. השנה יבלטו מחלקות ספות וספות מיטה, ארונות, מיטות ומזרנים, שמיכות חורף, מצעים וכלי בית. בנוסף, נציע מחירי סייל גם על קולקציות נבחרות מהשנה האחרונה לצד מגוון המוצרים הקיים. עיתוי הסייל נקבע למועד זה כהיערכות לקליטת אלפי מוצרים חדשים לקראת פסח והאביב, בתוכם נהנה גם השנה מקולקציות תחומות זמן ושיתופי פעולה עם מעצבים מובילים מהעולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר