סילבסטר בבנדיקט (צילום: יח"צ)
סילבסטר בבנדיקט (צילום: יח"צ)

סילבסטר ברחובות והסביבה: 3 אופציות קולינריות לחגיגות השנה החדשה

ערב השנה האזרחית בהשראה יפנית, ארוחת בוקר בחצות, או מגוון המבורגרים. בחרנו עבורכם 3 מסעדות שיחגגו את הסילבסטר בטעם טוב

פורסם בתאריך: 31.12.19 08:36

-->

מסעדת קיושי מטבח יפני וסושי, תציע בסילבסטר 3 מנות ספיישל ו-2 קוקטיילים מסורתיים וחורפיים.

המסעדה הכשרה תכלול מנות פתיחה 'ספיישל' יצירתיות במיוחד: פילה ברבוניה מוגש ברוטב קארי אדום, כוסברה, שום וג'ינג'ר (45 שקלים); סלט שורשים – ג'וליאנים של גזר, קולורבי וסלק טרי, ברוטב הדרים חמצמץ ושמן שומשום עם בוטנים גרוסים, שומשום קלוי ובצל ירוק (39 שקלים); סשימי קינג פיש עם רצועות צנון, סירות עגבניות שרי ורצועות מלפפון, מוגש עם 2 סוגי רטבים: רוטב מישמש ורוטב יוזו (55 שקלים).

לצד מנות הפתיחה תוכלו להנות גם מ-2 משקאות אלכוהוליים בסגנון יפני שיכניסו אתכם לאווירת סוף שנה אזרחית חמימה: פונטש יפני (יין שזיפים, סיידר תפוחים ומקל קינמון הכל מורתח מוגש חם) או משקה שפריץ יפני – ליקר שזיפים יפני (אומפון) וסודה. המחיר: 42 שקלים לכל משקה.

מנות הספיישל פתיחה יוגשו בערב השנה האזרחית בלבד, בישיבה במסעדה, ביום שלישי ה-31.12.2019 מהשעה 17:00 ועד הסגירה.

קיושי, מתחם קניות גבעת ברנר. להזמנת מקום: 08-9330009.

סילבסטר בקיושי (צילום: שרית גופן)

סילבסטר בקיושי (צילום: שרית גופן)

 

בוקר טוב 2020: בקבוצת מסעדות בנדיקט מתחילים את הבוקר הראשון של 2020 כבר בערב הקודם, עם תפריט סילבסטר זוגי הכולל מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות, קינוח סילבסטר זוגי מפנק ו-2 קוקטיילים במחיר של 219 שקלים לזוג.

לבחירה מהראשונות: מוצרלה, מגדל בבל, כרובית קיסר.

לבחירה מהעיקריות: מנות גריל& אגז כמו בוקר סקנדינבי עם פילה סלמון, לביבות רושטי, אספרגוס ורוטב הולנדייז, אגז בנדיקט, קלאסיקות מהתפריט ועוד.

ניתן ורצוי לשמור מקום.

בנדיקט בילו, רחוב בוסי סנט ג'ורג' 9, קרית עקרון. להזמנת מקום: 089450989.

סילבסטר בבנדיקט (צילום: יח"צ)

סילבסטר בבנדיקט (צילום: יח"צ)

במסעדת BBB חוגגים את הסילבסטר עם מבצע של ארוחה זוגית עם מגוון המבורגרים מיוחדים ב-222 שקלים בלבד, ו-1+1 על קוקטיילים ובירות מחבית לחצי מיליון חברי לקוחות.

התפריט כולל: מנה ראשונה לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה מתוך תפריט ההמבורגרים המיוחדים, המגיעים בלוויית צ'יפס וכוללים המבורגרים כפלאוון בורגר העשוי עם אננס, צ'ילי מתוק, סרירצ'ה פיקנטית ועוד; לטינו בורגר – המבורגר בטעמים לטיניים עם גאווקמולי, ביצת עין, בצל פריך, סלסה פיקנטית ואיולי צ'יפוטלה; דאבל אמריקה בורגר – שני המבורגרים המוגשים עם גבינת גאודה ורוטב ברביקיו; באסטה בורגר – המבורגר בטעמים ישראלים העשוי עם חציל קלוי, שווארמה וטחינה; ג'וסי לוסי – המבורגר בקר במילוי גבינות עם תוספת של ריבת בצל; קראנצ' בורגר – חזה עוף פריך המוגש עם אננס צרוב בצ'ילי מתוק; גארדן בורגר – קציצה עסיסית של פטריות וגבינת חלומי בלחמנייה כפרית; טבע בורגר – קציצה עסיסית של סויה, אורז מלא, סלק ושבבי בצל המוגש בלחמנייה כפרית.

כמו כן יוגשו קוקטיילים או שליש בירה מהחבית או שתייה קלה – 2 לבחירה, וקינוח אחד לבחירה מתוך מגוון קינוחים: תות מסקרפונה, ופל אמריקאי המוגש עם גלידה בטעם וניל, בננה פרוסה עם רוטב נוצ'יטלה ורוטב קרמל מלוח, חגיגת פנקייקס הכוללת מיני פנקייקס רכים ברוטב קרמל מלוח, בננה מקורמלת וגלידה בטעם וניל. מוגש עם רוטב נוצ'יטלה.

ארוחה זו במחיר של 222 שקלים לזוג בלבד תוגש ב-31.12 במסעדות BBB ברחובות. בנוסף, בערב הסילבסטר ייהנו למעלה מחצי מיליון חברי מועדון BBB מ-1+1 על בירות מהחבית וקוקטיילים, החל מהשעה 17:00 בישיבה במסעדה.

BBB, רחוב דרך מאיר וייסגל 2, פארק המדע, רחובות. טלפון: 089348820.

המבורגר לטינו והמבורגר קצבים ב-BBB (צילום: אפיק גבאי)

המבורגר לטינו והמבורגר קצבים ב-BBB (צילום: אפיק גבאי)

 

קינוח תות מסקרפונה ב-BBB (צילום: גליה אבירם)

קינוח תות מסקרפונה ב-BBB (צילום: גליה אבירם)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר