מיץ פטל (צילום: יח"צ)
מיץ פטל (צילום: יח"צ)

ינואר 2020 בקניותר נס ציונה: מגוון פעילויות והצגות לילדים בחינם

 במהלך חודש ינואר 2020 יתקיימו בקניותר בנס ציונה מגוון פעילויות והצגות לילדים, ביניהן: עמי ותמי, כיפה אדומה, מיץ פטל, בנג'ו והגיטרה, ועוד. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 30.12.19 08:19

-->

במהלך חודש ינואר 2020 יתקיימו בקניותר בנס ציונה מגוון פעילויות והצגות לילדים, ביניהן: עמי ותמי, כיפה אדומה, מיץ פטל, בנג'ו והגיטרה, ועוד.

הפעילויות יתקיימו בימי ב' ו-ד' בשעה 17:30:

יום ד' ה-1.1 פעילות בנג'ו והגיטרה: שירים וחיוכים עם בנג'ו הגדול והגיטרה.

יום ב' ה-6.1 הצגה עמי ותמי: סיפור האגדה האהוב והמוכר. עמי ותמי אחים וחברים, יוצאים ליער ושם נאבדים. מפוחדים ועייפים הם פוגשים במכשפה שאותם בממתקים מפתה, כיצד ינצלו מין הצרה? את זה עדיין לא נדע. בואו איתנו למסע מתוק ומדהים עם האחים שכולנו מכירים.

יום ד' ה-8.1 פעילות בנג'ו והגיטרה: שירים וחיוכים עם בנג'ו הגדול והגיטרה.

יום ב' ה- 13.1 הצגה צייר לי כבשה: בהשראת שירי הכבש ה-16. אריאלה וגיורא הם זוג חברים שאת כל זמנם ביחד מבלים. היום גיורא רוצה לגלות סוד לאריאלה, אך מאיפה יעזור אומץ? דרך השירים המופלאים של יהונתן גפן "גן סגור", "אני אוהב שוקולד" , "איך שיר נולד", ועוד רבים אחרים הוא מצליח לומר לאריאלה את שעל לבו. הצגה סוחפת וקסומה המלווה בשירים וריקודים לילדים ולהורים.

יום ד' ה-15.1 הצגה אגדת חד קרן: האגדה מספרת על חד קרן, יצור פלאי בעל קרן הבוקעת ממצחו, שברח מרודפיו והגיע לגני הזיכרון אשר ברמת הנדיב. כאן מצא החד קרן מקום מחסה שקט ורוגע. מדי פעם הוא מציץ במבקרים שאינם מבחינים בו. אגדת החד קרן מזמינה אתכם להצטרף למסע בגנים ולחפש אחר היצור הפלאי בעולם של אגדה ודמיון, בין שבילים נפתלים, ניחוח ורדים ורחש פלגי מים.

יום ב' ה-20.1 הצגה כיפה אדומה: בקצה יער גדול, בבית קטן, חיה ילדה עם אמא שלה. עמוק ביער, אחרי דשאים וגבעות, חיה סבתא של הילדה. מדי שנה סבתא סרגה ברדס אדום רך שאותו הילדה אהבה מאוד לחבוש, ולכן כולם קראו לה כיפה אדומה. בדרך לסבתא נתקלת כיפל'ה בבעיה שאותה נקווה שתפתור במהרה.

יום ד' ה-22.1 פעילות בנג'ו והגיטרה: שירים וחיוכים עם בנג'ו הגדול והגיטרה.

יום ב' ה-27.1 הצגה איתמר מתגבר על החורף: איתמר הוא ילד מקסים ונחמד שאוהב לשחק עם כל אחד, אך כשהחורף מתחיל הוא הוא קצת פוחד וקצת חושש, במיוחד כשהוא לבד ."אל דאגה" אמרה הפיה ומיד לקחה את איתמר לעולם אחר, אל הדמיון. עזרו לאיתמר להתגבר ולהתמודד עם פחדיו ותיהנו מחוויה מרתקת, סוחפת, מצחיקה ומרגשת.

יום ד' ה-29.1 הצגה מיץ פטל: מה קורה כאשר אל החורשה מגיע דייר חדש ומסתורי? מה קורה כאשר הג'ירפה והאריה מנסים לגלות מי הוא מיץ פטל? סיפור העלילה המקסים עורך לילדים הכירות עם החיות השונות בחורשה וממחיש איך נרקם סיפור ידידות אמיצה בין החיות, למרות השוני ביניהן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר