פסטרמה נשנושים של זוגלובק (צילום: סטודיו שטראוס)
פסטרמה נשנושים של זוגלובק (צילום: סטודיו שטראוס)

שותים ומנשנשים לכבוד שנת 2020

זוגלובק משיקה סדרת נשנושים חדשה בעולם הפסטרמה, סן פלגרינו משיקה משקאות מוגזים אורגניים, ויסוצקי משיקה טעם חדש בסדרת נשנושי פירות, מותג הלמברוסקו EMILIANO מציג סדרת יינות מבעבעים איכותיים, וקאווה IBERICA בשתי גרסאות כשרות חדשות

פורסם בתאריך: 22.12.19 08:41

-->

הצרכן הישראלי אוהב לנשנש. מסקר שערכה חברת זוגלובק עולה כי 64% מהישראלים נוהגים לנשנש בעיקר מול הטלוויזיה, ופסטרמה היא אחד הנשנושים הנפוצים אצל הצרכן הישראלי.

לאור זאת, קבוצת זוגלובק מרחיבה את תחום הפסטרמות עם סדרת "נשנושים" החדשה והייחודית, המציעה מגוון תוספות שמוסיפים לכריך, אלא שבמקרה הזה התוספת כבר בתוך הפסטרמה ואפשר לוותר על הכריך.

הסדרה כוללת: סלסולי פסטרמה הודו בתוספת פסטו, סלסולי פסטרמה הודו בתוספת עשבי תיבול וסלסולי פסטרמה הודו בתוספת צ'ילי מתוק.

סתוית גליקמן, מנהלת שיווק זוגלובק: "כחברה מובילה בתחום, זוגלובק מחויבת להמשיך ולהציע מגוון רחב וחדשני של מוצרים תוך חיבור לתזונה היום יומית של הצרכן. סדרת הנשנושים הותאמה להרגלי הצריכה של הקהל הישראלי. הכנסנו כיף לפסטרמה שלנו בזכות מגוון תוספות טעימות במיוחד, עשבי תיבול, צ'ילי מתוק ופסטו".

מחיר: 13.90-16.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים מאוד עם או בלי לחם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

פסטרמה נשנושים של זוגלובק (צילום: סטודיו שטראוס)

פסטרמה נשנושים של זוגלובק (צילום: סטודיו שטראוס)

 

בסן פלגרינו משלבים ידיים עם מגמת הבריאות העולמית בנושאי המזון והמשקאות, עם ההעדפה הצרכנית למוצרים טבעיים, ומשיקים בימים אלו סדרת טעמי פירות הדר איטלקיים אורגניים. הטעמים הראשונים שיושקו בסדרה הם לימון ותפוז, ובהמשך ירחיב המותג את הסדרה עם טעמים נוספים.

סן פלגרינו הינו המותג הראשון להשיק סדרת משקאות מוגזים אורגניים בישראל. המוצר קיבל את חותמת האיחוד האירופי למוצר BIO ובישראל קיבל את אישור סקאל המסמיכים מוצרים אורגניים.

מחיר: 19.90 שקלים לרביעייה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מרענן.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סן פלגרינו בסדרה אורגנית (צילום: יח"צ)

סן פלגרינו בסדרה אורגנית (צילום: יח"צ)

 

ויסוצקי משיקה טעם חדש בסדרת נשנושי פירות: סיידר בטעם תפוח וקינמון – הכולל גם חליטת פירות וגם נשנוש בצורת תוספת של שילובי פירות מיובשים וחתוכים.

הסדרה, שהופכת את חוויית השתייה לעדכנית ומפנקת, כוללת שקיק פירמידה ולצדו תוספת הפירות המיובשים, המעשירים את המשקה. הסיידר, הידוע כמחמם הרשמי של החורף, משלב את חוש הריח והטעם ומאפשר מחד לענות על הצורך במשקה טעים ומרווה, לצד מענה לצורך בנשנוש קל המתעורר בכל שעה.

כל מה שנותר לעשות זה לשפוך את הפירות לתוך הספל עם החליטה ולהתפנק עם נשנוש הפירות באמצעות כפית.

הסיידר מצטרף לשלושת הטעמים בסדרה: חליטת פריחת הדובדבן, חליטת מיקס פירות וחליטת קמומיל לימוני. התוספות כוללות קוביות פרי במגוון טעמים כגון אננס, תפוח, מלון ופפאיה.

מחיר: 24.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: אם אתם אוהבים סיידר ופירות יבשים, תאהבו גם את זה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * 

ויסוצקי נשנושי פירות חליטת סיידר (צילום: סטודיו מרחב)

ויסוצקי נשנושי פירות חליטת סיידר (צילום: סטודיו מרחב)

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציג לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה סדרת יינות מבעבעים איכותיים: BIANCO לבן, ROSE רוזה, ו-ROSO אדום.

למברוסקו EMILIANO הינו יין מבעבע קלות, חצי יבש, בעל שיעור מתון של כוהל בנפח, פירותי ובעל מתיקות עדינה. התסיסה של למברוסקו אמיליאנו נעשית במכלים ייעודיים לתסיסה ורק לאחריה הנוזל המותסס נמזג לבקבוקים.

למעלה מ-90% מבקבוקי הלמברוסקו מגיעים מאזור אמיליה רומנה שבאיטליה, שם ייצור הלמברוסקו הוא מסורת של מאות שנים, וזהו מקור הענבים והיין. ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, ומשקאות הלמברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין.

שורה תחתונה: עושה את העבודה במחיר נוח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * 

סדרת יינות מבעבעים EMILIANO (צילום: יח"צ EMILIANO)

סדרת יינות מבעבעים EMILIANO (צילום: יח"צ EMILIANO)

 

מותג הקאווה הספרדי IBERICA מציג לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה יין מבעבע כשר בשתי גרסאות: יבש BRUT, או חצי יבש SEMI SECO .

מדובר ביין מבעבע קליל ונעים המתאים לכל אירוע, ולליווי ארוחות קלילות. מקור קאווה IBERICA באזור פנדס שבקטלוניה, והיא מיוצרת בבית הקאווה האיכותי "מסאקס", מראשוני יצרני הקאווה. הקאווה מיוצרת על פי המסורת של תסיסה שנייה (מתודת שמפיין) והתיישנות של בין שנה וחצי לשנתיים, ומיוצרת מענבי מקבאו, פרלדה וענבי שרל-לו, הזנים המאפיינים את הקאוות הספרדיות, כשכל זן נבצר בזמן האופטימאלי שלו.

CAVA IBERICA BRUT – קאווה יבשה: זני ענבים: מקבאו 30%, קסרלו 30%, פרלדה 40%. הבציר: מתרחש בשלושה שלבים: מקבאו נבצר בשבועיים הראשונים של ספטמבר. קסרלו נבצר בשבועיים האחרונים של ספטמבר ופרלדה נבצר בשבועיים הראשונים של אוקטובר.

תסיסה ביקב: סחיטה עדינה של זגי הענבים על מנת להשיג 50% של מיץ התירוש. חדרור סטטי של היין ותסיסה מבוקרת בין 16 ל-18 מעלות למשך 20 יום על מנת להפיק את מיטב הארומה מהענבים.

תסיסה שנייה: מתרחשת בבקבוק במשך 40 יום בטמפרטורה של 16 מעלות. יישון נוסף של בין שנה לשנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 7 גרם לליטר.

הצבע: נקי, צהבהב עם גווני זהב. הארומה: נקייה עם עוצמה בינונית באף. מאוד פירותי ואלגנטי.

טעמים: מאוזן מאוד בחיך, עם איזון בין חומציות למתיקות. הרמוני ונקי. יצירה של בועות באופן עקבי.

CAVA IBERICA SEMI SECO – קאווה חצי יבשה: זני ענבים: מקבאו, פרלדה וקסרלו (33% כל אחד). הבציר מתרחש בשלושה שלבים: מקבאו נבצר במהלך השבועיים הראשונים של ספטמבר. קסרלו נבצר בשבועיים האחרונים של ספטמבר, ופרלדה במהלך השבועיים הראשונים של אוקטובר.

תסיסה ביקב: סחיטה עדינה של זגי הענבים על מנת להשיג 50% של מיץ התירוש. חדרור סטטי של היין ותסיסה מבוקרת בין 16 ל-18 מעלות למשך 20 יום על מנת להפיק את מיטב הארומה מהענבים.

תסיסה שנייה: מתרחשת בבקבוק במשך 40 יום בטמפרטורה של 16 מעלות. יישון נוסף של בין שנה לשנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 35 גרם לליטר.

צבע: צהבהב, זורח עם השתקפות ירוקה ויצירה טובה של בועות היוצרות מעין כתר. ארומה: מעודנת וארומתית, פירותית, אלגנטית ונקייה.

טעמים: נעים ורך. דגשים מתקתקים. מאוזן מאוד עם מרקם בועות טוב.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות והחנויות היין.

שורה תחתונה: קליל וזורם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קאווה IBERICA (צילום: יח"צ)

קאווה IBERICA (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר