ארקוסטיל מולטי קוק טאג'ין (צילום: יח"צ)
ארקוסטיל מולטי קוק טאג'ין (צילום: יח"צ)

בחורף אין כמו מאכל קדירה בטאג'ין

טאג'ין מסורתי המתאים לכיריים גז ולתנור של המותג ARCOSTEEL, רשת כרמל Floor Design בקולקציית שטיחים חדשה, מארזי חג במסגרת המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא", יוגורטים של דנונה עם 0% סוכר לבן ו-0% שומן, ואקטיב לייט של חברת הקוסמטיקה ביופור, שהינו קרם לחות משודרג

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:28

-->

רשת Arcosteel Kitchen מציעה לרגל עונת החורף את הטאג'ין המהודר של המותג ARCOSTEEL, המשמש להכנת מאכלי קדירה ומאכלים מסורתיים תוך כדי שמירה על טעמים אותנטיים.

הטאג'ין, מסדרת Multi Cook, עשוי משילוב ייחודי של פורצלן עמיד וחסין אש וטרה קוטה, המאפשר העברת חום באופן אחיד והינו עמיד בפני טמפרטורות חום קיצוניות. המוצר ניתן לשימוש בכיריים (גז וחשמל) ובתנור (עד 220 מעלות), קל לניקוי וניתן לשטיפה במדיח כלים. בשל מראהו המרשים – ניתן להשתמש בו להגשה דקורטיבית: היישר מן התנור אל השולחן.

זמין בצבע שחור ובצבע לבן וטרה קוטה טבעית, עם אחריות ל-3 שנים. גודל 1.5 ליטר, 35*29*21.5 ס"מ.

מחיר: 199 שקלים. ניתן להשיג ברשת Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן) ברחבי הארץ.

ארקוסטיל מולטי קוק טאג'ין (צילום: יח"צ)

ארקוסטיל מולטי קוק טאג'ין (צילום: יח"צ)

 

רשת כרמל Floor Design משיקה את קולקציית השטיחים החדשה שלה לחורף 2020. קולקציית השטיחים כוללת מספר סדרות בסגנונות עיצוב משתנים ובהתאם לטרנדים האחרונים בעולם העיצוב, בצבעוניות מגוונת, תוך שימוש במוטיבים אבסטרקטיים ובשטיחים נמוכים וצפופים, דקים וקלילים המתאימים לכל עונות השנה.

קולקציית השטיחים מיוצרת במפעל כרמל, המפעל היחיד לייצור שטיחים בישראל, במכונות נול חדישות בעלות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

בין הסדרות הבולטות בקולקציה החדשה לשנת 2020:

סדרת סטאי: ארוגה בחוט דק ומבריק במראה משי עדין ורך בהשראת שטיחי משי עתיקים. המראה הרך והמבריק מעניק לשטיחים נופך עדין וקליל, הצבעים רכים ואופנתיים: שילובים של אפור ובז' עם נגיעות של חרדל, סלמון כחול וסטוקו.

מחיר: 560 שקלים למ"ר.

סדרת לגאסי: שטיחים במגע ובמרקם של משי ובאיכות מעולה, מאופיינים בצבעים רכים ומראה הרמוני. השטיחים בדיגום אבסטרקטי מודרני בגוונים של כחול, אפור, בז', עם נגיעות של חרדל וורוד.

מחיר: 657 שקלים למ"ר.

סדרת לוטוס: סדרה מודרנית אבסטרקטית המשלבת בשטיחים מוטיבים אורגניים בהשראה מהטבע, בצבעוניות קונטרסטית של אפור וכחול או בצבעוניות הרמונית של אפורים, בז' וכחול.

מחיר: 550 שקלים למ"ר.

ניתן להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין ברחבי הארץ, ובמחלקות השטיחים ברשת ביתילי וברשת IDdesign.

שטיח מדגם סטאי ברשת כרמל פלור דיזיין (צילום: יח"צ)

שטיח מדגם סטאי ברשת כרמל פלור דיזיין (צילום: יח"צ)

 

לכבוד חג החנוכה, מציעה חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, מארזי חג במסגרת המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא". מדובר במיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.

טווח מחירים: 12-150 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן, בטלפון 1700707127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים), או באתר www.keren-ahava.com.

מארז מתנה לחנוכה של המיזם החברתי ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא (צילום: סטודיו עמרי מירון)

מארז מתנה לחנוכה של המיזם החברתי ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא (צילום: סטודיו עמרי מירון)

במסגרת המגמה הבולטת כיום בשוק המזון – הצורך במוצרים מתוקים ללא שומן וללא סוכר לבן, משיקה דנונה מבית שטראוס את סדרת light & free, סדרת יוגורטים טעימה עם 0% סוכר לבן ו-0% שומן. הסדרה כוללת את הטעמים תות, אפרסק, קפוצ'ינו ועוגת תפוחים ויש בה רק 60 קלוריות לגביע.

מחיר: 4.80 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

דנונה light & free (צילום: שיק דיזיין)

דנונה light & free (צילום: שיק דיזיין)

 

"ביופור", חברת הקוסמטיקה של המדענית והביולוגית רונית שגב, משיקה לקראת החורף מגוון מוצרים חדשים בפיתוחה, כאשר הראשון שבהם הוא אקטיב לייט.

האקטיב לייט הוא יותר מקרם לחות רגיל, משום שיש בו מרכיבים פעילים. בבסיסו ריכוז גבוה של לחותנים (מרכיבי לחות) שמשתחררים בהדרגה לעור ומעניקים לחות שעות ארוכות לאורך היום. זה הופך אותו לפתרון מעולה ויעיל עבור כל סוגי העור. המרכיבים הפעילים הנוספים באקטיב לייט: סנטלה (צמח מרפא המעודד יצור קולגן בעור), דונליאלה (אצה כתומה המכילה ריכוז גבוה של בטא קרוטן, מרכיב משקם עור), פפטיד פעיל שממצק את העור.

המרקם של הקרם קליל, קרמי ונעים, הנותן הרגשה של עור כמו משי. בנוסף, לעומת קרמים רגילים הוא משקם את העור על ידי מרכיבים פעילים לצמצום הקמטים.

רונית שגב, ביולוגית וחוקרת עור, עוסקת מעל עשור במחקר ופיתוח של פתרונות לעור. רונית מתמחה בהזדקנות העור והחומרים הפעילים בשיקום והצערת העור, ומעבר להיותה בעלת חברת ביופור, העוסקת בפיתוח וייצור של תכשירים לעור וקוסמטיקה רפואית (סדרת Derma Cell), היא גם מרצה בקורסים לקוסמטיקאיות רפואיות ומטפלים.

מחיר: 320 שקלים. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות של ביופור. באתר גט-ביוטי (ובאפליקציה) תוכלו לקבל המלצות טיפוח אישיות מהמומחים של ביופור. בנוסף, תוכלו לאתר קוסמטיקאית על פי מיקומכם או על פי אזור רצוי בארץ.

 

אקטיב לייט (צילום: יח"צ)

אקטיב לייט (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר