שוקולד ספלנדיד רובי (צילום: סטודיו שטראוס)
שוקולד ספלנדיד רובי (צילום: סטודיו שטראוס)

לראשונה: טבלאות שוקולד בצבע ורוד

חומר מיוחד להסרת אבנית בחדרי שירותים, טעם חדש בטבלאות השוקולד של עלית, ויסוצקי משיקה את הדור הבא של התה הירוק, קולקציה צבעונית של מותג הלק ORLY, וסדרת מוצרי איפור בסיס מועשרת של רבלון

פורסם בתאריך: 30.10.19 10:34

-->

ויסוצקי ממשיכה להתחבר לטרנדים העולמיים הסוחפים את עולם התה, ולחדש בקטגוריית התה הירוק עם סדרת סופר בשני טעמים: סופּר-גרין – תה ירוק בתוספת אבקת ספירולינה וצמחים ירוקים, וסופּר-פּרפּל – תה ירוק בתוספת פירות וצמחים סגולים בטעם אסאי ואוכמניות.

בסדרה החדשה, לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווספו צמחים המכילים מגוון של פוליפנולים. פוליפנולים הם משפחה רחבה של רכיבים ביואקטיביים צמחיים, בעלי תכונות של נוגדי חמצון המעניקים לצמחים את צבעיהם. כל צבע מעניק יתרונות תזונתיים שונים ומגוונים. ל"סופּר-גרין", שהוא בעל צבע ירוק, הוספו אצת ספירולינה הידועה בתכונותיה התזונתיות, בן אזוב מצוי, תרד ופטרוזיליה, שיחדיו מעניקים טעם ייחודי, מרענן ונפלא. ל"סופּר-פּרפּל" הוספו אוכמניות, סלק, היביסקוס, ענבי שועל (פרי יער מתוק) ותות, המכילים נוגדי חמצון סגולים ומעניקים טעם מתקתק וייחודי.

מחיר: 14.90-27.70 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

supergreen של ויסוצקי (צילום: שרה היינה)

supergreen של ויסוצקי (צילום: שרה היינה)

 

אחרי שוקולד החלב, המריר, הלבן והבלונדי, פותח גם שוקולד ורוד הקרוי על שם הפולים מהם הוא מיוצר – "רובי". השוקולד הוורוד, רובי, נולד ב-2017 בתהליך פיתוח ייחודי של ענקית פולי הקקאו "בארי קליבו". השוקולד מופק מפולי קקאו מזן רובי הגדלים באקוודור, חוף השנהב וברזיל. בתהליך הייצור הסודי, עליו החברה רשמה פטנט, הצליחו לשמר את צבעם של הפולים. מלבד צבעו יוצא הדופן, לשוקולד טעם שונה והוא חמצמץ ופירותי.

טכנולוגית השוקולד של מפעל הממתקים של שטראוס, הדר חכון, מסבירה: "על מנת ליצור את הטעם והצבע הייחודיים, מגדלים את פולי הקקאו בתנאים מיוחדים וכן נבחרים בקפידה פולים מסוימים. כמו כן, קיים שוני בשלבי העיבוד השונים של הפיכת חומר הגלם לשוקולד נוזלי ביחס לשוקולדים הקיימים והמוכרים. אנו מעריכים כי אורכו של תהליך הפרמנטציה (תסיסת הפולים) מתקצר על מנת לשמר את טעמו וצבעו של הפול. הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודים מתקבל שוקולד בעל גוון ורוד במרקם קטיפתי שנמס בפה ומשאיר אחריו טעם וארומה פירותיים".

שירי בירמן כהן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "כדי שמוצר בן 86 שנים ימשיך להיות רלוונטי הוא חייב להתחבר לטרנדים המובילים בעולם ולתת מענה לשוק המשתנה, שוק של צרכנים סקרנים ומבינים המחפשים מוצרים עם ערך מוסף. עלית שמחה להיות הראשונה להנגיש במגוון נקודות מכירה מוצר מקורי, חדשני וטעים".

את הטעם החדש תוכלו לגלות בטבלת שוקולד ספלנדיד בשלושה טעמים: ספלנדיד רובי חלק, ספלנדיד רובי עם שברי אגוזי לוז, ספלנדיד רובי עם שברי פולי קקאו מקורמלים. מחירן גבוה ביחס לשאר סדרת ספלנדיד בשל מחירם הגבוה של פולי הרובי ביחס לזני הקקאו האחרים, והיותה של חברת בארי קליבו ספקית יחידה לשוקולד הנוזלי הוורוד, שכן זו מחזיקה בפטנט רשום על תהליך ייצורו.

מחיר: 14.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שוקולד ספלנדיד רובי (צילום: סטודיו שטראוס)

שוקולד ספלנדיד רובי (צילום: סטודיו שטראוס)

מותג הלק האמריקאי ORLY מציע קולקציה בשם "אופוריה", המורכבת משישה גוונים: אדום זוהר, בוער ונוכח לצד טקסטורות קונפטי מתפוצצות בגווני ורוד תוסס וטורקיז ים; בריטני, ביץ' – כחול קסום; הטורקיז הגדול – אחד משני הלקים במרקם קונפטי בקולקציה; רוז' כל היום – גוון פסטל של ורוד; מוי קליינטה (בספרדית) או רותח בעברית – גוון אדום לוהט; Warm It Up – הוא הלק השני במרקם קונפטי. הוא מוצע בגוון תרמוכרומי, כלומר הקונפטי יעבור מגוון של אלמוג רך ללבן בוהק כאשר הציפורניים שלך חשופות לחום; באורך הגל שלך – תכלת פסטלי רגוע.

מחיר: 40 שקל ללק בודד. ניתן להשיג במכוני הציפורניים והמניקוריות ברחבי הארץ, גם בג'ל לק.

אופוריה של ORLY (צילום: אלון גנון)

אופוריה של ORLY (צילום: אלון גנון)

 

ענקית האיפור הבינלאומית REVLON השיקה את קולקציית PhotoReady Candid בכיכובה של גל גדות, הפנים של המותג. סדרת Photoready Candid פותחה כדי לתת מענה לנשים ונערות המבקשות לקבל מראה טבעי ואחיד, שלא יוצר תחושת כובד על הפנים. להיות עם ולהרגיש בלי. כל מוצרי הסדרה החדשה מבוססים על פורמולה ייחודית המבטיחה להגן על העור ולטפח אותו בעת ובעונה אחת: נוגדי חימצון, רכיבי הגנה מפני ההשפעות המזיקות של האור הכחול (קרינת מסכים של מחשבים ומכשירים סלולאריים), ללא פרבנים וללא חומרים סינתטיים למיניהם.

הקולקציה מציעה סקאלת גוונים רחבה המתאימה לכל גווני וסוגי העור, עם שלושה מוצרי בסיס: מייק אפ, קונסילר ופודרה באבקה.

Finish Anti-Pollution Foundation המייק אפ החדש מבוסס על פורמולה בעלת מרקם קרמי עשיר לטיפוח העור, המעניקה לעור לחות ומשתלבת בגוון שלו תוך שימוש בשכבה דקה בלבד. מעניק כיסוי קל עד בינוני. זמין ב 8 גוונים (מחיר: 59.90 שקלים).

Antioxidant Concealer – קונסילר מתקן מועשר ברכיבי טיפוח החיוניים לעיכוב סימני הזדקנות ובהגנה מפני זיהום אוויר ורדיקלים חופשיים. הפורמולה משתלבת בטבעיות בגוון העור כבסיס מצוין לאיפור, מסתירה שקיות מתחת לעיניים ועיגולים שחורים מסביב להן. ומעניקה לעור חיוניות ורעננות הודות לתוספת קפאין. הקונסילר מגיע עם מכחול-ספוג אליפטי המחקה את צורת כרית האצבע – מושלם לשימוש באזור העדין שמתחת לעין. זמין ב-3 גוונים (מחיר: 49.90 שקלים).

Anti-Pollution Setting Powder – פודרה בתפזורת המכילה ויטמין E, נוגדי חמצון ונוגדי זיהום סביבתי. בעלת מרקם קליל המטשטש פגמים ומעניק לעורך מראה טבעי מושלם. הפודרה זמינה בשלושה גוונים עם נפה מובנית, לתיקון עור מבריק ולהשלמת שאר מוצרי הקולקציה (מחיר: 59.90 שקלים).

ניתן להשיג ברשתות הפארם.

סדרת קנדיד של רבלון (צילום: יח"צ)

סדרת קנדיד של רבלון (צילום: יח"צ)

 

לאחר 30 שנות פעילות בשוק המוסדי, והתמחות בניקיון בתי חולים, בתנאי חיטוי וסטריליזציה מתקדמים, החליטה חברת מוריה "להרים את הסחבה" ולהעלות מדרגה את רמת המקצוענות בשוק הפרטי לרמה המאפיינת את השוק המוסדי. לשם כך הקימה את חנות הדגל של החברה – מוריה סטור.

בחנות ניתן למצוא בין היתר חומר לניקוי סניטארי במתז, RUBY ECOLABEL, שהינו חומר מיוחד להסרת אבנית בחדרי שירותים. הוא מתאים לכל המשטחים והכלים הסניטריים, עם אפס הצטברות משקעים במערכת הביולוגית, ללא פוספטים, ניקל או חומרים הגורמים לאלרגיה, וללא תופעות גירוי לעור (נבדק דרמטולוגית).

מחיר: 15 שקלים לאריזת חצי ליטר. ניתן להשיג באתר: https://moriya-store.co.il או בטל': 047704020

מסיר אבנית רובי

מסיר אבנית רובי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר