מאוורר צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

כך תנצחי את גלי החום בגיל המעבר

"יקבי כרמל" מתגייסים ותורמים למען עמותת "אחת מתשע", גבינה לבנה כפי שמעולם לא הכרתם, סדרת פרומנסיל לנשים מעל גיל 45, קולקציית הלק המתוקה של CHIC, ותרסיסי מי גוף מבית מותג יוקרתי מספרד

פורסם בתאריך: 6.10.19 08:27

-->

"יקבי כרמל" ממשיכים זו השנה השנייה בשיתוף הפעולה עם עמותת "אחת מתשע" לרגל חודש העלאת מודעות לסרטן השד, במהלכו תועבר תרומה של שקל לעמותה על כל מכירת בקבוק רוזה מסדרות סלקטד, אזורית ו-VATS. שיתוף הפעולה החל השבוע ויימשך עד לתאריך 30.11.19.

אחת מכל 7.5 נשים בישראל תאובחן עם מחלת סרטן השד. בדיקה מוקדמת והגברת מודעות הינה הכרחית לגילוי מוקדם ומציל חיים. עמותת "אחת מתשע" היא העמותה הוותיקה בישראל הפועלת לילות כימים לסייע ולתמוך בנשים המתמודדות בגבורה עם מחלת הסרטן.

במסגרת הפעילות עובדי "יקבי כרמל" נרתמים גם הם למען המטרה וייצאו לפגוש את הצרכנים בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ, לבושים בחולצות הוורודות ומצוידים בעלוני הסבר, על מנת להעלות את המודעות לאבחון מוקדם ומציל חיים ולעודד את הציבור לתרום את חלקו ברכישת יינות רוזה לקראת החגים. בנוסף, במסעדות המגישות את יינות כרמל נבחרו יינות הרוזה המשתתפים בפעילות כיינות החודש אשר בהזמנתם ייתרם שקל לכל כוס רוזה, בליווי הסבר ללקוחות המסעדה על הפעילות.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "יקבי כרמל ממשיכים גם השנה מתוך רצון ומחויבות לפעול למען הקהילה, להתגייס למען עמותת 'אחת מתשע' להגברת המודעות לסרטן השד. אנו רואים חשיבות רבה בשילוב בין הפעילות העסקית ותרומה לקהילה כחלק מחזון החברה".

מחיר: Selected רוזה 2018 – 30 שקלים; כרמל רוזה הסדרה האזורית 2018 – 55 שקלים; רוזהVats  2017 – 60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות.

"יקבי כרמל" בשיתוף הפעולה עם עמותת "אחת מתשע" (צילום: יח"צ)

"יקבי כרמל" בשיתוף הפעולה עם עמותת "אחת מתשע" (צילום: יח"צ)

 

סדרת הגבינות של סימפוניה התחדשה עם מהדורת SWEET & SPICY המתאימה לכל המשפחה, לבוגרים ולקטנים, בשני טעמים: סימפוניה SWEET – גבינה לבנה במרקם שמנת 5% בטעם תות עם מחית תות, מתקתקה; סימפוניה SPICY – גבינה לבנה במרקם שמנת 5% בסגנון צ'יפוטלה מעושן, חריפה.

אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס מחלבות: "סדרת סימפוניה SWEET & SPICY מרחיבה את מגוון המוצרים של המותג, תוך התאמה לכל המשפחה, לבוגרים וגם לקטנים, ובעיקר מאפשרת פינוק טעים וטוב, ורק עם 5% שומן".

טעים מאוד!

מחיר: 11 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סימפוניה של שטראוס בטעמים חדשים (צילום: סטודיו שטראוס)

סימפוניה של שטראוס בטעמים חדשים (צילום: סטודיו שטראוס)

 

כמעט כל אישה העומדת בפתחו של גיל המעבר חשה את גלי החום הבאים והולכים שוב ושוב, רודפים אחריה לכל מקום ביום ובלילה, אפילו אחרי מקלחת צוננת או עם מזגן שפועל בעוצמה רבה. מדובר באחת מתופעות גיל המעבר הנפוצות, המשותפות לנשים רבות לקראת גיל הבלות. הגלים מתבטאים בתחושת חום פתאומי מלווה בהתלהטות, פנים סמוקות והזעה מוגברת. אתן לא חייבות להשלים עם התופעה ורק לחכות שהזמן יעשה את שלו. כדאי לנצל את הזמן כדי להקל על התופעה ולאפשר איכות חיים טובה יותר.

חברת פרמה גורי מקבוצת כמיפל, מציעה את סדרת פרומנסיל לנשים בגילאי 45+ הכוללת כמוסות פרומנסיל מרוכזות במיוחד – עם 80 מ"ג איזופלבונים (אסטרוגנים צמחיים) מתמצית פרחי תלתן אדום (Red Clover) לגיל המעבר, לנשים בשלבים ראשונים ובמהלך גיל המעבר. כמו גם ספריי תומך לקירור שנועד לספק הקלה מהירה מגלי חום והזעת לילה.

שני המוצרים מבוססים על תלתן אדום – צמח רב שנתי ממשפחת הפרפרניים הפורח בין יולי לספטמבר ושימש אלפי שנים כצמח מרפא אנטי דלקתי, משתן, מונע עוויתות, מכייח ומטפל בבעיות עור. בתלתן האדום רמות גבוהות של פיטואסטרוגנים ואיזופלבונים ועליו ופרחיו מועשרים במגנזיום, סידן, נחושת, ברזל, זרחן, ויטמין A, B, C ולכן נודעת לו חשיבות רבה כרכיב מאזן / מזין למערכת ההורמונלית הנשית.

היתרון טמון בנוכחות איזופלבונים המכונים גם פיטואסטרוגנים, שפירושם "אסטרוגנים צמחיים" הדומים בהשפעתם להורמון האסטרוגן הטבעי. בתלתן האדום מוצעים 4 סוגי איזופלבונים (לעומת סויה שבה רק 2 איזופלובנים) הנקשרים לרצפטורים אסטרוגנים. היתרון באיזופלובנים שמקורם בתלתן האדום הוא שהם אינם מחוברים למולקולת סוכר הזקוקות לפירוק במעיים (בשונה באיזופלבונים המופקים מסויה) ומאפשר ספיגה קלה.

התרסיס מספק אפקט קירור מקומי של פני העור והרקמה הבסיסית באמצעות אידוי. גליצרין – המסייע בהגנה על העור על ידי שמירה על לחות העור והרגשה "חלקה". מנטול – תרכובת אורגנית עם ניחוח מנטה, המעניקה תחושת קירור מרגיעה וממריצה, ושמן נענע – משמש כשמן ארומתרפי, הידוע בספרות המדעית כמסייע בהקלה על עצבנות ותורם לתחושת הקלה.

מחיר פרומנסיל ספריי: 75 שקלים. מחיר פרומנסיל טבליות: 150 שקלים ל-30 טבליות המספיקות לחודש ימים. ניתן להשיג בסופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע.

פרומנסיל ספריי מצנן (צילום: אלון גנון)

פרומנסיל ספריי מצנן (צילום: אלון גנון)

שיק תמרוקים השיק לקראת חגי תשריי קולקציה חגיגית, פסטלית ורכה המאגדת 6 גוונים חדשים. הקולקציה העונה לשם VIBE  מציעה פלטת גוונים מתוקים המזכירה זר מרשמלו ומקרונים מסוכרים בדמות גווני לק של ורודי בייבי, אפרסק, תכלת רך וסגלגל לבנדר בהיר. בהתאמה, גם שמות הלקים זכו לכינויים המתכתבים עם הגוונים: BABY BLUE, SEEET LIFE, KORAL LOOK , CANDY CRUSH ועוד.

"טקסטורת הלקים אטומה למחצה ומריחת שתי שכבות תיצור שכבה אחידה ויפה. היתרון הממשי בטקסטורה אטומה למחצה היא העובדה כי הלקים יתאימו לשימוש עבור כל אורך ציפורן – גם לקצרות עד מאד וגם לציפורן סטליטו ארוכה", מסבירה סיניה לזרוביץ, המדריכה המקצועית במותג.

לשכבת גימור בוהקת וקריסטלית מומלץ למרוח טופ-קוט במראה ג'ל של CHIC שיסייע לקבע את הלק לציפורן לאורך זמן.

מחיר: 19 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, BE, המשביר לצרכן ובפרפומריות.

קולקציית החגים של שיק (צילום: אלון גנון)

קולקציית החגים של שיק (צילום: אלון גנון)

 

חברת ד. קרמר משיקה בישראל את INTIMATE BODY MIST – קו תרסיסי מי גוף מבית מותג הלנז'רי היוקרתי מספרד Women'secret.

הסדרה החדשה (2019) הושקה במטרה להרחיב את קו הבישום היוקרתי של המותג ולתת מענה לנשים צעירות עם תרסיסי גוף בניחוחות נשיים. הסדרה מונה 6 תרסיסים בריחות שונים המיועדים לענות על צרכיהן של נשים שונות, זו הקלאסית, דרך הסנסנואלית, וכלה בנשים שמעדיפות ניחוחות רעננים, פרחוניים או פירותיים ואקזוטיים.

בבסיס התרסיסים קומפלקס המאחד בין מים לשמנים טבעיים וצמחים, כגון: שמן שקדים, שמן זרעי ענבים, שמן זית, שמן אגוז השיאה ובשילוב שמנים ארומתיים בניחוחות עדינים (פצ'ולי וניל, אושן בריז, אורכידיאה) מבטיח כי הניחוחות ישתלבו עם תחליב גוף או דיאודורנט.

בחלק מהניחוחות שולבה אבקת שימר עדינה המעניקה מרקם בוהק וזוהר בריסוס על זרועות הידיים והמחשוף.

בסדרה: Tropical Dream– בניחוח מנגו, אננס ונגיעת קוקוס, Exotic Love – בניחוח אפרסק, פטל ונגיעת קוקוס, Dolce Vita – בניחוח ברגמוט, איריס ווטיבר, Daily Romance – מאסק, תמצית פרחי ופירות יער, Kiss Moments – פטל, יסמין ווניל, Pretty&Sexy – תפוז, סוכר ומאסק.

מחיר: 50 שקל (מכיל 250 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

בודי מיסט בניחוחות פירותיים ומאסק של וומן סיקרט (צילום: אלון גנון)

בודי מיסט בניחוחות פירותיים ומאסק של וומן סיקרט (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר