לוחות שנה עם בולים (צילום: באדיבות דואר ישראל)
לוחות שנה עם בולים (צילום: באדיבות דואר ישראל)

מתאים בול לשנה חדשה ומתוקה

דני שוקולד ומעדני PRO בטעמים חדשים, חבילות שוקולד פרימיום של HOLY CACAO, עוגת יומולדת מילקי, קינדר במראה עיצובי ואייקון חדש, ולוח שנה הכולל סדרת בולים עם מוטיבים לחג

פורסם בתאריך: 25.9.19 10:24

-->

מעדן דני של שטראוס יוצא במהדורה מוגבלת המחברת בין שני טעמי ילדות אהובים: מעדן החלב הנוסטלגי ושוקולד פרה האייקוני. החיבור יוצר חוויה חדשה וכיפית של מרקם שוקולדי עשיר ומפנק, ללא גלוטן, המשווק בגביע המכיל 125 גרם.

בנוסף, שטראוס מרחיבה את סדרת מעדני PRO המועשרים בחלבון ומשיקה טעמי שוקולד ווניל המכיל 10 גרם חלבון לגביע, 2% שומן ו-126 קלוריות ליחידה בלבד. המוצר מצטרף למעדן PRO עם שוקולד אשר הושק במרץ האחרון.

אריאלה שיפנבאוור וייס, מנהלת השיווק של מחלבת שטראוס: "יותר ויותר ישראלים עושים פעילות גופנית, מודעים יותר למזון שהם צורכים, בדגש על רכיבים וערכים תזונתיים, ויחד עם זאת עדיין אוהבים ורוצים להתפנק מדי פעם. מעדן PRO הוא מוצר ייחודי שפותח על מנת לאפשר לאלו שמנהלים אורח חיים בריא להתפנק מפעם לפעם ועדיין ליהנות ממוצר עם ערך מוסף אמיתי ורלוונטי".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

דני שוקולד פרה

דני שוקולד פרה

 

דנונה פרו וניל

דנונה פרו וניל

 

מותג שוקולד הפרימיום HOLY CACAO משיק מספר מהדורות חדשות שיפתחו לכם את השנה החדשה עם טעם מתוק בפה. לאחרונה זכה המותג בפרס השוקולד הבינלאומי בקטגוריית חטיפי שוקולד ממולאים בחלב: חמאת בוטנים, שוקולד מריר Marañon 70%, שוקולד לבן עם קפה קפוצ'ינו 32%, שוקולד חלב Marañon חלבי 70%.

פרס זה מצטרף ל-16 פרסים בינלאומיים ש “HOLY CACAO” זכו בהם בשנים האחרונות, כגון Cacao, Marañon 70%, Cacao, White Chocolate, Cappuccino 32% ועוד.

בסדרות השוקולד החדשות שיצאו מהמפעל הבוטיקי שנמצא במעלה חבר ליד קרית ארבע, ניתן למצוא את החטיפים המצופים שקד, לוז, קקאו וקפה מצופה בשוקולד 70%, ואת השוקולד מסדרת ניבס – מוצרי קקאו אורגני.

הייחוד של HOLY CACAO הוא בדאגה לטיפול בשוקולד כבר מרגע שפולי הקקאו נקצרים על ידי חקלאים עצמאיים בשלל מדינות בעולם, וממשיכים לטפל בו לאורך כל הדרך החל משלבי יציקת הקקאו וקירורו עד הרגע שבו הוא נהפך להיות טבליית שוקולד איכותית.

המותג הוקם לפני כ-11 שנים על ידי ג'ו זנדר בן ה-38, אב לשישה ילדים ונשוי לדבורה, שנולד בניו ג'רזי למשפחה יהודית אמריקאית חילונית, דור רביעי של קונדיטורים. משם קיבל את תשוקתו לשוקולד. לאחר שסיים ללמוד הנדסת חשמל נסע לקולורדו ללמוד על עולם הקקאו במקום היחיד שייצר שוקולד מריר פרימיום. לאחר מכן נסע לעשות סטאז' בגרמניה, חזר בתשובה ועשה עלייה לישראל. בארץ, התיישב במעלה חבר ולפני 11 שנים הקים את "HOLY CACAO".

מחיר: 19 שקלים ליחידה. ניתן להשיג בחנויות: אניס, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם, ועוד.

שוקולד של HOLY CACAO

שוקולד של HOLY CACAO

 

רגע לפני סיום חגיגות ה-40 למילקי, שטראוס משיקה שתי מהדורות מוגבלות ומפנקות במיוחד: מילקי עוגת יומולדת – עוגה בטעם שוקולד עם קרם בטעם וניל, קרם שוקולד ושבבי שוקולד מריר במשקל 500 גרם; ומילקי חגיגה: מילקי בטעם שוקולד עם טופ כפתורי שוקולד וסוכריות צבעוניות ומילקי בטעם שוקולד עם טופ בראוניז.

במהלך חגיגות ה-40 למילקי הושקו מגוון מוצרים חגיגיים, בהם: מילקי הפתעה, מילקי בטעמי חטיפי עלית, מארז קצפת עם כפיות שוקולד.

מילקי שטראוס הושק על ידי חברת שטראוס בשנת 1979. בשנות ה-80 הושקו רק מילקי וניל ומילקי קפוצ'ינו. כיום למותג מעל 14 פריטים: מילקי בטעם שוקולד, וניל, תות, הפוך, קל, מיני, מילקי מגולגלת, מילקי עדשים, מילקיEXTRA  קצפת ומילקי מוס.

מחקרים מראים כי הקצפת של מילקי שטראוס היא הקצפת האידיאלית לטעמו של הצרכן הישראלי. מתכון הקצפת הוא אחד הסודות השמורים ביותר בשטראוס ורק 5 אנשים יודעים את סוד הכנתה. המוצר הנמכר ביותר של מילקי הינו מילקי בטעם שוקולד. אופן האכילה של המילקי ייחודי לכל צרכן: 53% אוכלים כל שכבה במיוחד, 38% רוצים בכל ביס קצפת, 8% מערבבים.

מחיר עוגת יום הולדת מילקי: 24.90 שקלים. מחיר 'מילקי חגיגה': 4.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

עוגת מילקי

עוגת מילקי

מותג השוקולד קינדר מתרענן עם מראה עיצובי וילד חדש. המניע למהלך היה מחקר מקיף שערך המותג וממנו עלה כי הילדים כיום מתחברים יותר לדמויות שמשדרות שובבות וסקרנות. בעקבות כך הוחלט לשנות ולחדש את מראה האריזות של קינדר. המראה החדש תואם את ערכי המותג וביניהם חגיגה של הרגעים הקטנים והמשפיעים על ילדותם השמחה של ילדים.

המראה החדש יוצג על יותר מ-500 מיליון מוצרים ברחבי העולם, מה שיהפוך את האייקון החדש למפורסם ביותר מ-60 מדינות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שוקולד קינדר במראה חדש (צילום: קינדר)

שוקולד קינדר במראה חדש (צילום: קינדר)

 

חברת דואר ישראל מברכת את לקוחותיה בשנה טובה ומתוקה והפיקה לוח שנה הכולל את סדרת הבולים המרהיבה שהונפקה לרגל השנה החדשה, מבית היוצר של השירות הבולאי.

מדי שנה מנפיק השירות הבולאי בדואר ישראל סדרת בולי מועדי לקראת חגי תשרי המשלבת מוטיבים שונים מסימני החג. סדרת הבולים הוקדשה השנה למיני הדבש השונים: "דבש פרחי בר", "דבש הדרים", ו"דבש אקליפטוס". עיצוב הבולים: ברוך נאה ושרון ישראל; עיצוב לוח השנה: אסנת אשל.

מחיר: 10 שקלים. ניתן להשיג בסניפי דואר ישראל.

לוחות שנה עם בולים (צילום: באדיבות דואר ישראל)

לוחות שנה עם בולים (צילום: באדיבות דואר ישראל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר