פעילות במכוורת לין (צילום: משק לין)
פעילות במכוורת לין (צילום: משק לין)

מכוורת משק לין בכפר בילו תיקח חלק ב"פסטיבל הדבש"

מועצת הדבש מזמינה לקראת ראש השנה לטעום סוגי דבש, להיפגש עם דבוראים וללמוד על עולמן של הדבורים במסגרת 'פסטיבל הדבש' שיתקיים במכוורות ברחבי הארץ בין התאריכים 26 עד ה-30 בספטמבר

פורסם בתאריך: 22.9.19 07:48

-->

כיצד יוצרת הדבורה את הדבש? למה הדבש בריא? מדוע יש רק מלכה אחת בכוורת? מדוע ללא הדבורים לא יהיה לנו מזון? לאן נעלמות הדבורים? כל זאת עוד ב"פסטיבל הדבש" שפותחת 'מועצת הדבש' עם בוא השנה החדשה, בין התאריכים 26-30.9.2019 במרכזי המבקרים במכוורות ברחבי הארץ, שיקיימו פעילות חינוכית ומעשירה לכל המשפחה ללמידה על עולמן של הדבורים והדבוראים כאחד.

בין המשתתפים בפסטיבל, גם מכוורת "משק לין" שבכפר בילו א'. במכוורת מזמינים משפחות וילדים להתלבש בבגדי הדבוראי ובעזרת משחקים, פעילויות יצירה, צפייה בסרטון ובכוורת זכוכית, ללמוד על עבודת השדה, התקשורת בין דבורים, המלכה, הפועלות והזכרים. במקום יהיו גם טעימות דבש ועוד. הפעילות בתיאום מראש. להזמנות: 0542207965.

מנתוני 'מועצת הדבש' לקראת ראש השנה עולה כי צריכת הדבש בקרב הציבור הישראלי מסתכמת בכ-5,000 טון דבש ובחגי תשרי ישווקו בישראל כ-2,000 טון דבש שהם 40% מהביקוש הישראלי. כיום פועלים בישראל כ-510 דבוראים המטפלים ב-120 אלף כוורות, מתוכן מוצבות 80 אלף כוורות באזורי גידול חקלאיים ומשמשות להאבקה.

זאב מידן, מנכ"ל מועצת הדבש: "בפסטיבל הדבש ייפגשו המבקרים, המשפחות והילדים, עם דבוראים בשטח, יכירו מקרוב את עבודת המכוורת המרתקת, וילמדו בדרך חווייתית כי דבורת הדבש אינה רק יצרנית דבש מעולה, אלא גם המאביקה המרכזית בטבע, שאחראית להאבקה ולהפריה של 80% מהיקף הגידולים החקלאיים. כולם מוזמנים לבקר במכוורות, ליהנות מפעילות חינוכית ומעשירה לכל המשפחה".

פרטים נוספים באתר מועצת הדבש ובעמוד הפייסבוק פסטיבל הדבש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר