מועדון המטרוק
מועדון המטרוק

התגעגעתם? 15 שנה אחרי שנסגר, מועדון המטרוק חוזר לערב חד פעמי

חובבי הנוסטלגיה היכונו: מועדון "המטרוק" חוזר למסיבה חד פעמית 15 שנה אחרי שנסגר. המארגנים מבטיחים את אותה האווירה ואותה המוזיקה

פורסם בתאריך: 9.9.19 08:34

-->

לפני מספר חודשים דאדי דלאל ודני קליין, שניים שהיו חלק בלתי נפרד מצוות מועדון ה"מטרוק" המיתולוגי בקיבוץ חצור, החליטו כי הם רוצים לצאת מהאפרוריות והכבדות של החיים המאפיינים כל כך את גיל 40, ולערוך אירוע חד פעמי ממש כמו פעם לבלייני המטרוק. לצורך העניין הוקמה קבוצה סגורה של בלייני המקום לדורותיו, המונה כרגע מעל 1,000 חברים, ותאריך האירוע נקבע ליום חמישי ה-19.9.2019, יום הולדתו ה-40 של קליין.

כיאה ל"קשישים" בני 40, פתיחת השערים נקבעה לשעה 21:00, על מנת לתת לבליינים לחגוג ערב חד פעמי כמו פעם, אך עם האפשרות לחזור בשעה סבירה לביתם ולשגרת הגנים ובתי הספר של הילדים למחרת. האירוע יתקיים במקום שהכי קרוב לדבר האמיתי, מועדון המטרוק הרחובותי אשר הוקם עם סגירת המועדון בחצור בשנת 2004, בכתובת שרה ושמואל גוטהילף 1.

לצוות הפקת האירוע גויסו מנהלי השיווק של המועדון, גלעד כץ, אביב איטח ורן פשלי, אשר בראשית שנות ה-2000 היו חלק משרשרת ה-DNA של המועדון המיתולוגי בחצור, והיו אמונים על ההפקות הזכורות ביותר שנחרטו בפנתיאון המפואר של המועדון. על עמדת הדי-ג'יי יופקד DJ דרור, אחד מבין הרזידנטים של מועדון המטרוק בקיבוץ חצור, שינגן להיטי שנות ה-90 וה-2000. את הכניסה תאייש הסלקטורית המקורית של המועדון, דניאל לב קורן. בנוסף, צוות "פופ ארט" יהיה אמון על המיצגים האומנותיים, כאשר בראש הצוות עומד לא אחר מאשר שי סוזאנה, הברמן האגדי של מועדון המטרוק בחצור ,שהפך לכיאורוגרף בעל שם. אורחת נוספת שהבטיחה את הגעתה היא אניטה פללי, שהייתה מופיעה על בסיס קבוע במועדון.

דני קליין ואניטה

דני קליין ואניטה

 

דניאל לב קורן

דניאל לב קורן

מכירת הכרטיסים לאירוע החלה לפני כחודשיים ומייד עם פתיחת המכירה בקבוצת הפייסבוק הייעודית שהוקמה לטובת האירוע החל באזז היסטרי.

דאדי דלאל: "ידענו שאנשים התגעגעו למסיבות שלנו, אבל לרגע לא האמנו שנמכור תוך 48 שעות כמעט מחצית מהכרטיסים. למרות ההיסטריה אנו מבטיחים לשמור על מסיבה איכותית של 500 אנשים בני 35 ומעלה ולא ניתן לזה להפוך לאירוע מסחרי. כולנו אנשים בוגרים ואמרנו שנעשה מסיבה חד פעמית בשביל הנפש. לא האמנו לכמות האנשים שישתוקקו לכך. בעמוד הפייסבוק שלנו יש כבר 1,000 עוקבים ויש לנו גם קבוצת וואטצאפ לבליינים, שם אנו מעבירים חוויות, תמונות וסרטונים מהתקופה הקסומה הזאת".

דאדי דלאל

דאדי דלאל

 

דני קליין: "הערב הזה הוא סוג של מפגש מחזור ביחד עם הפקה מושקעת מאד. המטרה שלי היא שאנשים יוכלו גם לפגוש אנשים שלא ראו למעלה מ-20 שנה וגם לחגוג שוב כאילו היינו בני 20".

במהלך הערב הנוסטלגי יוכלו הבליינים ליהנות משתייה חופשית עשירה כל הערב ומעמדת צילום תמונות שמוכנות במקום (תוך 8 שניות), שאותן יוכלו הבליינים לקחת הביתה למזכרת מהאירוע. כרטיסים אחרונים בהחלט ניתן לרכוש כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר