חוות הדגים ברמת נגב
חוות הדגים ברמת נגב

שחקן חדש בשוק הדגים בישראל

חדש על המדף: חברת אקוואטק פישריז החלה לשווק את "ברמונדי ישראלי", פיירי עם פתרון מבריק לכלים במדיח, צבר ממשיכים לגוון את סדרת "חומוס עם המון", תפוזינה מציגה חדשנות בקטגורית המשקאות הקלים, וקפה ג'ו מציעים מארז טעימות

פורסם בתאריך: 28.7.19 09:24

-->

חברת אקוואטק פישריז, המובילה בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל, החלה לשווק את "ברמונדי ישראלי" – דגים טריים מזן הברמונדי הגדלים במתקן חוות הדגים של החברה ברמת נגב. המתקן השתרע על פני שטח של כ-11 אלף מ"ר ובו 21 מכלי גידול. הטכנולוגיה שמטמיעה החברה יודעת לשמור על תנאים אידיאלים המתאימים לגידול דגים מזן הברמונדי. עלות ההשקעה בהקמת המתקן מוערכת ביותר מ-100 מיליון שקלים ובכוונת החברה לבנות בעתיד מתקנים נוספים ולגדל מיני דגים נוספים. גידול הדגים נעשה במינימום צריכת מים, הדגים מגיעים היישר מחוות הגידול אל חנויות הדגים ורשתות השיווק בכל חלקי הארץ.

ברמונדי ישראלי הינו דג טרי, בשרני ועסיסי, עם אידרה שקל להסיר ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. הוא גדל בתנאים מבוקרים, ללא כימיקלים ואנטיביוטיקה, ובפיקוח וטרינרי צמוד. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ושיטות גידול מתקדמות הדג גדל במים נקיים, בטמפרטורה אופטימלית, במליחות מדויקת ובתנאים מבוקרים וידידותיים לסביבה ולדג. כמו כן דג הברמונדי מתאים טוב למגוון צורות בישול.

בכוונת החברה ב-3 שנים הקרובות להגיע לתפוקה המלאה של המתקן, שהיא 2,000 טון דגים בשנה, וכך להגדיל משמעותית את מכירות הברמונדי בארץ ולהפוך לחברה המובילה בשוק ברמונדי בישראל. המהלך הזה יגרום לתחרות בענף הדגים הטריים בישראל.

מורדי ללוש, מנכ"ל חברת אקוואטק פישריז: "דג הברמונדי שווק עד כה בישראל בכמויות קטנות ובכוונת החברה להגדיל את נתח השוק של הדג עד לכדי 10% מצריכת דגי האיכות הטריים בישראל. מדובר בדג טעים, טרי, בריא ועסיסי. החזון של החברה הוא להקים מתקנים נוספים לגידול דגים בטכנולוגיות מתקדמות שיהוו חלופה ליבוא דגים ולהוביל את חקלאות המים המתועשת בארץ. אוכלוסיית הדגים בים הולכת ומידלדלת והפתרון של חקלאות מתועשת מתקדמת במערכות סגורות הצורכות מינימום מים ומשאבים הולך והופך ליותר ויותר מקובל".

מחיר: 50 עד 70 שקלים לק"ג. ניתן להשיג בחנויות הדגים, ברשתות השיווק ובמסעדות.

חוות הדגים ברמת נגב

חוות הדגים ברמת נגב

 

גם לכם נמאס לקרצף שאריות מזון לפני הפעלת המדיח? מתוסכלים שהכלים החדשים מאבדים מהברק שלהם בגלל האבנית? אתם לא לבד, אבל מעכשיו אתם גם לא חסרי אונים. אחרי שנים ארוכות בהן לא נעשה חידוש משמעותי בתחום קפסולות למדיח, מגיע לראשונה לישראל קפסולת המדיח של פיירי, החמושה בתוספים משופרים ובטכנולוגיה חדשנית וייחודית שתצחצח את הכלים.

פיירי פלטינום פלוס – מוצר הניקוי העוצמתי ביותר שמותג פיירי השיק עד היום, יצליח להסיר גם את הלכלוך הקשה ביותר מהכלים שלכם. בנוסף, הודות לעוצמת הניקוי העמוקה וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שהוטמעה בקפסולות העוצמתיות, הכלים ייצאו מהמדיח נקיים ומבריקים כמו חדשים.

הקפסולות של פיירי פלטינום פלוס מחולקות למספר תאים ומנקות את הכלים תוך שהן מפרקות גם את שאריות המזון והשומן העיקשות ביותר. טכנולוגיית ה-Anti-Dullness עוזרת לפרק את שכבת העכירות השנואה כל כך מהכוסות והסירים, אשר נגרמת מהאבנית במים, ומחזירה לסירים למחבתות, לכלים, לסכו"ם ולכוסות את הברק, כמו היו כלים חדשים.

פיירי פלטינום פלוס מכיל צירוף ייחודי של אבקה ונוזל. בסיס האבקה של הקפסולה מכיל מערכת בלעדית של אנזים וחומר הלבנה המעניקים עוצמת ניקוי נוספת. כל קפסולה מכילה שלושה תאי נוזל מעל האבקה המכילה רמה גבוהה מאוד של מרכיבים מסירי שומן. הקפסולות החדשות מכילות מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים הגנה לכלי זכוכית וכסף. ניתן להשתמש בהן גם בתוכניות קצרות של מדיח הכלים והן מותירות בו ניחוח נעים.

על מנת לוודא התמוססות מהירה של הקפסולה, שמשמעותה ניקוי מהיר, הפורמולה הייחודית של פיירי משלבת את הנוזל והאבקה במעטפת PVA המתמוססת במהירות להבטחת ניקוי אפקטיבי ומושלם.

מחיר: 49.90 לאריזה. ניתן להשיג ברשתות שופרסל ו-BE.

פיירי פלטינום פלוס (צילום: דני דין)

פיירי פלטינום פלוס (צילום: דני דין)

לאור הצלחתה של סדרת "חומוס עם המון", צבר ממשיכה לגוון ומוסיפה שני טעמים חדשים שמשדרגים כל מנת חומוס והופכים כל ביס לחוויה עשירה: חומוס עם המון פטריות ובצל; וחומוס עם המון טחינה וזעתר.

סדרת "חומוס עם המון" של צבר שמה דגש על נדיבות בתוספות שבמרכז המנה, המאפשרות הנאה משילוב הטעמים לאורך המנה כולה. ממחקר שערכה חברת TNS עבור צבר, עולה כי הישראלים אוהבים טחינה – 76% מהנשאלים נוהגים לקנות לביתם חומוס עם תוספת טחינה. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים ובריא במיוחד. במקביל, האחוז הגבוה ביותר מהנשאלים (כ-17%) הצביעו כי התוספת שהכי חסרה להם על המדפים היא פטריות. לאור נתונים אלה, השיקו בצבר חומוס עם המון טחינה וזעתר וכן חומוס עם המון פטריות ובצל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חומוס צבר עם המון פטריות ובצל (צילום: סטודיו אסם)

חומוס צבר עם המון פטריות ובצל (צילום: סטודיו אסם)

 

בשורה לצרכני המשקאות הקלים: תפוזינה השיקה סדרה חדשה עם חצי מכמות הסוכר ועם הטעם הקיים והאהוב – תפוזינה WOW בטעמים תפוזים, לימונענע ואשכוליות, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים, עם ויטמינים וחתיכות פרי.

טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "אנחנו נרגשים להשיק סדרה חדשה לתפוזינה, תפוזינה WOW. דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה, הצלחנו להפחית חצי מכמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת".

מחיר: 6.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תפוזינה WOW (צילום: סטודיו יפאורה)

תפוזינה WOW (צילום: סטודיו יפאורה)

 

קפה ג'ו מציעה לאוהבי הקפה את ה-TASTING BOX – מארז טעימות מיוחד המכיל בתוכו 10 טעמים שונים של תערובות אספרסו במגוון טעמים עדינים וחזקים. המארז מכיל את 3 הסדרות של קפה ג'ו:
הסדרה הרגילה (ג'ו / טריאסטה / אקסטרה סטרונג / אולטרה סטרונג), סדרת הארצות (קובה / קולומביה / קוסטה ריקה) וסדרת הטעמים (וניל / קרמל / שוקולד).

מחיר: 18 שקלים. לרגל השקת הקפסולות החדשות מבצע עד סוף חודש יולי: כל המזמין באתר קפה ג'ו קפסולות מקבל מארז טעימות במתנה. ניתן להשיג בטל: 2389*, ברשת חנויות הנוחות "מנטה", באתר: www.joe.co.il ובכל סניפי קפה ג'ו.

קפה ג'ו - מארז טעימות (צילום: דניאל לילה)

קפה ג'ו – מארז טעימות (צילום: דניאל לילה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר