קולקציית קיץ 2019 במגנוליה (צילום: דביר כחלון)
קולקציית קיץ 2019 במגנוליה (צילום: דביר כחלון)

תכשיטים בהשראת קונכיות, צדפים, טיפות ודגים

חדש על המדף: קולקציית תכשיטים בהשראת המצולות, יינות הפונים לדור המילניאלס, משקה בטעם חדש ובמהדורת סטורי, שפתון מג'נטה בטקסטורת מאט, ומארזי ביוטי לילדות

פורסם בתאריך: 21.7.19 09:08

-->

רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה משיקה קולקציית קיץ 2019 בהשראת טרנד המצולות, הדבר החם לקיץ הזה. הקולקציה מורכבת מעיצובים בציפויי זהב ושילובים של אבנים שונות בגווני התכלת והטורקיז, כאשר האלמנטים השונים לקוחים מעולם הים: קונכיות, צדפים, דגים, טיפות, וכו'.
הסגנון מתאים לצעירות ולנשים שאוהבות את משחק השכבות והאלמנטים הנופלים.

טווח מחירים: 99-249 שקלים. ניתן להשיג בסניפי רשת מגנוליה ברחבי הארץ ובאתר מגנוליה.

קולקציית קיץ 2019 במגנוליה (צילום: סיון לוי)

קולקציית קיץ 2019 במגנוליה (צילום: סיון לוי)

 

יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה בשם MOJO – MOMENTS OF JOY המייצגים את בני ובנות דור המילניום, עם עושר של טעמים שנוצר ממפגש של זנים וסגנונות. היינות הם טבעוניים וחצי מתוקים ועתידים להפתיע את צרכני היין הוותיקים ולהנעים למתחילים.

צרכני המילניאלס ברובם נמצאים בשלבים הראשונים של הקמת משקי בית, פתוחים לטרנדים ולהתנסויות, ומעדיפים לארח ולהתארח בבתים. סדרת MOJO מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים וסגנונות, המתיקות החצי מתוקה הטרנדית, בעיצוב צעיר ועם סגר הברגה נוח לשימוש. הטעמים המפתיעים והמחיר הנגיש (35 שקלים בלבד), הופכים את הסדרה לאידיאלית עבור דור המילניום ומתאימה, כפי ששמה מחייב, לרגעי שמחה משותפים – החל ממסיבות ובילוי עם חברים ועד לאירוח ביתי נעים, בין אם לצד סושי, פיצוחים או מגש פיצה.

יפתח פרץ, יינן ראשי ביקבי כרמל: "בסדרת מוג'ו רצינו להעניק פתרון איכותי ונגיש לכל סוג של אירוע בבקבוק אחד. הארומטיות של המוג'ו הלבן משתלבת עם אירועים קלילים כמו מסיבות וטיולים ועם מנות מגוונות כמו אסיאתיות מתובלות וקינוחים. המוג'ו האדום ישתלב מצוין באירוח ביתי ומפגשים עם חברים ועם מנות איטלקיות או על האש".

הסדרה כוללת שני בלנדים עם טוויסט ואמירה אישית של צוות הייננים בהובלת היינן יפתח פרץ: בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר וקברנה סובניון עם טוויסט מתוק (פרנץ' קולומברד).

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "המילניאלס הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. מדובר על דור שחי צרכנות ונהנה מהחיים, אך יחד עם זאת משתעמם בקלות משפע הגירויים. תרבות שתיית היין של דור המילניאלס הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לאחר ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם במפגשים חברתיים יומיומיים. עבורם בנינו סדרה איכותית ושונה מכל סדרות היין שפיתחנו עד כה. מדובר ביינות חווייתית הן בטעם הכולל טוויסט מעניין ועד העיצוב הבולט".

הבקבוקים החדשים מבית יקבי כרמל עוצבו על ידי סטודיו NEO GROUP בראשות המעצב פיליפ בולקייה, עם צבעוניות מובלטת ולוגו ייחודי שאויר כפרצוף מחייך וסגר הברגה.

מחיר: 35 שקלים. ניתן להשיגה ברשתות השיווק ובחנויות היין ברחבי הארץ.

mojo של יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)

mojo של יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)

Pixie מבית טמפו משיקה טעם חדש – פטל ליצ'י, במהדורת סטורי ראשונה מסוגה בישראל. מה שנראה במבט ראשון כטעות בייצור של הבקבוק, מתברר כמהלך שיווקי מתוכנן מראש. הלוגו שהודפס על הבקבוק הודפס בכתב מראה. כך, כאשר תצטלמו בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש – הלוגו יתהפך בחזרה בתמונה וכך תצא התמונה המושלמת לשיתוף.

כחלק מהשקת המוצר החדש נעשה שת"פ עם עידו גרינברג – mismas (משפט אחד ביום). הטקסטים שמלווים את הקמפיין הם משפטים שעידו כתב לטובת הקמפיין ושמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם. כחלק מהמהלך הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים עם כיתובים הפוכים. המוצר יימכר באתר בלבד בעלות סמלית של 30 שקלים.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: "כחלק מאסטרטגיית המיצוב של המשקה Pixie כמותג צעיר שחי באינסטגרם, המהדורה החדשה הותאמה לכלי המשמש את כולנו ברמה יומיומית, אם לא השעתית – "הסטורי". החיבור בין המותג Pixie ליוצר MISMAS הוא חיבור טבעי ונכון למותג צעיר ואופנתי שחי את הטרנדים המובילים".

מחיר בקבוק 275 מ"ל: 9 שקלים. ניתן להשיגה ברשתות השיווק.

מהדורת סטורי של Pixie (צילום: סטודיו שייק דיזיין)

מהדורת סטורי של Pixie (צילום: סטודיו שייק דיזיין)

 

מותג האיפור המקצועי בועז שטיין השיק לקיץ 2019 שפתון מג'נטה בטקסטורת מאט. השפתון החדש מוצע בגוון עז שנע בין גוון פוקסיה עוצמתי לבזוקה ומתאפיין בפירותיות קיצית מרעננת.

"מראה השפתיים הפירותי משהו מתאים לבהירות ולכהות עור כאחד", מציין בועז שטיין ומבאר: "בהירות עור ובעלות שיער בגוון בלונד בינוני יזכו במראה נוכח ומרשים בעוד ששחומות עור ובעלות גוון שיער חום עד כהה יזכו בזכות המג'נטה למראה מטופח ומוקפד. עם זאת זכרו, בבואכן להשתמש בשפתון בגוון מגנטה, מומלץ להפחית באיפור הפנים ולהשאיר את השפתיים כנקודת הצבע החזקה ביותר וזאת בכדי להימנע ממראה מוגזם, ליצני או סתם מתאמץ. בנוסף חשוב לציין כי מריחת שפתון דומיננטי שכזה חייבת להיעשות באופן מדויק ונכון ולכן מומלץ למרוח את השפתון מעל שפתיים ששורטטו ונמשחו קודם לכן בעיפרון תוחם בגוון תואם, כדי לשמור על דיוק ועמידות לאורך זמן. בשימוש שפתון בגוון שכזה מומלץ כי העיניים תקבלנה התייחסות מנימלסטית ולכן במראה הנוכחי הקפדתי על תיחום העין בעפעף העליון בלבד (אייליינר שחור ומסקרה מעבה) כאשר הרקע כולו הוא רך ומוזהב ותכליתו למתן את העוצמתיות של שפתון המג'נטה".

מחיר: 89 שקלים. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובפרפומריות ברחבי הארץ.

שפתון מג'נטה של בועז שטיין (צילום: ניסים פרץ)

שפתון מג'נטה של בועז שטיין (צילום: ניסים פרץ)

 

מותג האיפור האמריקאי לילדות MARKWINS, השיק מארזי ביוטי בכיכובן של נסיכות דיסני. המארזים מאגדים תמרוקי איפור המותאמים במיוחד לעורן העדין של בנות קטנות (החל מגיל 3), והם מגיעים בדמותן של שלוש מהנסיכות המובילות: "בל", "סינדרלה" ו"אריאל".

המארז של "בל", הנסיכה הקסומה מתוך הסרט "היפה והחיה", מציע 3 בקבוקי לק המעוצבים כלבבות. הלקים מנצנצים וססגוניים ומוצעים בגוונים של ורוד, סגול וצהוב.

המארז של "סינדרלה" מציע 3 שפופרות שבכל אחת מהן 4.8 גרם ליפגלוס רך ונעים, כשדמות הנסיכה האהובה מאוירת עליהן. הגוונים המוצעים הם ורוד בייבי, ורוד סוכריה וסגלגל לילך בניחוח מתקתק.

המארז של הנסיכה "אריאל", הדמות הראשית בסרט "בת הים הקטנה", מציע צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד מנצנץ בשפופרת, ולק בבקבוק המעוצב בצורת לב קטן.

מחיר: 29 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, הפנינג, סופר פארם, המשביר לצרכן, הפירט האדום ורשת עידן 2000.

מארזי טיפוח נסיכות דיסני (צילום: אלון גנון)

מארזי טיפוח נסיכות דיסני (צילום: אלון גנון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר